Szervós kormánymű
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szervós kormánymű
Na kiszedtem a Capri alól a nem Capri szervós kormányművet.
Ford logót TALÁLTAM rajta, tehát tuti, hogy Ford. Így néz ki:
Az a vicces, hog y a jobb oldali tartóbilincs nem fix, nehezen bár, de csúszkál rajta
Normál Capri szervós bölcsőre van feltéve. Valaki tudja esetleg mi ez? Volt rajta egy szám. Az egyik képen látszik is a logval együtt:
34001663 LH
Ford logót TALÁLTAM rajta, tehát tuti, hogy Ford. Így néz ki:
Az a vicces, hog y a jobb oldali tartóbilincs nem fix, nehezen bár, de csúszkál rajta
Normál Capri szervós bölcsőre van feltéve. Valaki tudja esetleg mi ez? Volt rajta egy szám. Az egyik képen látszik is a logval együtt:
34001663 LH
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Szervós kormánymű
Sziasztok
Szükség lenne egy kis help..
A problémám a következő:
A caprim alatt scorpio szervos kormánymű van,hozzá való punpával!
Magasabb fordulaton (3500 felett) bekeményedik a kormányom és ha hagyom kicsit alapjáraton ketyegni akkor minden megjavul visszajön a szervó hatás.
Mikor hideg az olaj télen induláskor akkor pedig hangosan zummög pedig a pormányt nem is tekerem majd utánna elhalgat.
Már kicseréltem a pumpát ujra kb fél éve ami azóta alig ment kb.20 órát.
Cseréljek olajat? (lehet hogy behabosodik?)
CSeréljek koránymüvet?
Mingyárt itt a majális ugyhogy ott kell majd tekergetni a kormányt
Szerintetek???
Szükség lenne egy kis help..
A problémám a következő:
A caprim alatt scorpio szervos kormánymű van,hozzá való punpával!
Magasabb fordulaton (3500 felett) bekeményedik a kormányom és ha hagyom kicsit alapjáraton ketyegni akkor minden megjavul visszajön a szervó hatás.
Mikor hideg az olaj télen induláskor akkor pedig hangosan zummög pedig a pormányt nem is tekerem majd utánna elhalgat.
Már kicseréltem a pumpát ujra kb fél éve ami azóta alig ment kb.20 órát.
Cseréljek olajat? (lehet hogy behabosodik?)
CSeréljek koránymüvet?
Mingyárt itt a majális ugyhogy ott kell majd tekergetni a kormányt
Szerintetek???
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Szervós kormánymű
capriv6 wrote:Sziasztok
Szükség lenne egy kis help..
A problémám a következő:
A caprim alatt scorpio szervos kormánymű van,hozzá való punpával!
Magasabb fordulaton (3500 felett) bekeményedik a kormányom és ha hagyom kicsit alapjáraton ketyegni akkor minden megjavul visszajön a szervó hatás.
Mikor hideg az olaj télen induláskor akkor pedig hangosan zummög pedig a pormányt nem is tekerem majd utánna elhalgat.
Már kicseréltem a pumpát ujra kb fél éve ami azóta alig ment kb.20 órát.
Cseréljek olajat? (lehet hogy behabosodik?)
CSeréljek koránymüvet?
Mingyárt itt a majális ugyhogy ott kell majd tekergetni a kormányt
Szerintetek???
Ha "zümmög" akkor olyasmit hallottam erről, hogy a szervoszivattyú rossz, azt kell cserélni.. (az lenne a pumpa??)
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Szervós kormánymű
Na ne....
kb 20h van benne..
kb 20h van benne..
holecz wrote:capriv6 wrote:Sziasztok
Szükség lenne egy kis help..
A problémám a következő:
A caprim alatt scorpio szervos kormánymű van,hozzá való punpával!
Magasabb fordulaton (3500 felett) bekeményedik a kormányom és ha hagyom kicsit alapjáraton ketyegni akkor minden megjavul visszajön a szervó hatás.
Mikor hideg az olaj télen induláskor akkor pedig hangosan zummög pedig a pormányt nem is tekerem majd utánna elhalgat.
Már kicseréltem a pumpát ujra kb fél éve ami azóta alig ment kb.20 órát.
Cseréljek olajat? (lehet hogy behabosodik?)
CSeréljek koránymüvet?
Mingyárt itt a majális ugyhogy ott kell majd tekergetni a kormányt
Szerintetek???
Ha "zümmög" akkor olyasmit hallottam erről, hogy a szervoszivattyú rossz, azt kell cserélni.. (az lenne a pumpa??)
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Szervós kormánymű
Sajna attól még lehet valami geb@sz. Mikor beszámoltam egy OFF haszn. autót újba, és megtörtént az állapotfelmérés, zümmögött a szervó ha tekertem a kormányt.Kicserélték a szivattyút és jó lett.......
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Szervós kormánymű
Ok akkor veszek mégegyet aztán meglátjukholecz wrote:Sajna attól még lehet valami geb@sz. Mikor beszámoltam egy OFF haszn. autót újba, és megtörtént az állapotfelmérés, zümmögött a szervó ha tekertem a kormányt.Kicserélték a szivattyút és jó lett.......
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Szervós kormánymű
Milyen olaj van benne? Az autodata szerint ESP-M2C-166-H olaj kell bele... Ez valami spéci Fordos olaj is lehet, ami fura, mert általában sima piros ATF olja szokott bele menni. Ez is lehet baj, persze lehet, hogy ez kb ugyanolyan olaj és semmi jelentősége.
Milyenek az ékszíjtárcsa méretek? Nem lehet, hogy rossz az áttétel és túl kicsi/nagy a fordulata a pumpának?
Milyenek az ékszíjtárcsa méretek? Nem lehet, hogy rossz az áttétel és túl kicsi/nagy a fordulata a pumpának?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Szervós kormánymű
Köszi a tippeket...
Az ékszijtárcsa maradt a régi
Tegnap ugyan nem sokat haladtam a dologgal de változtattam pár dolgot..
Észrevettem hogy a szevo csövek olyan melegek hogy nem lehet megfogni öket alapjáraton öt perc járás után 65Cfok :(
Elsönek szétszedtem a kormánygépet darabikra és kitakaritottam (semmit sem találtam ami rossz lenne Ugye BOGYO ) kapott uj olajat persze ATF Dexron II.
Szereztem közben (CAPRI-3 köszönhetöen ) kolcsön egy másik koránygépet amit becsatlakoztattam de semmi nem változott..
Nekiáltam leszedni a pumpát hogy negnézzem mi a f.sz van vele és látom hogy 130bar-t nyom a régi pedig csak 110bár-os.
Kiszedtem a régiböl a nyomáshatáriló szelepet és összecserélten a kettöt (persze méretben ugyanolyan mindkettő).
Még mindig meleg az olaj és keményebb is lett a kormány (ami még nem olyan zavaró) de a teszt alatt egyforma kemény volt.
Még a héten belecsavarok a capriba 150Km-t tesztként és meglátom hogy milyen lett...
Az ékszijtárcsa maradt a régi
Tegnap ugyan nem sokat haladtam a dologgal de változtattam pár dolgot..
Észrevettem hogy a szevo csövek olyan melegek hogy nem lehet megfogni öket alapjáraton öt perc járás után 65Cfok :(
Elsönek szétszedtem a kormánygépet darabikra és kitakaritottam (semmit sem találtam ami rossz lenne Ugye BOGYO ) kapott uj olajat persze ATF Dexron II.
Szereztem közben (CAPRI-3 köszönhetöen ) kolcsön egy másik koránygépet amit becsatlakoztattam de semmi nem változott..
Nekiáltam leszedni a pumpát hogy negnézzem mi a f.sz van vele és látom hogy 130bar-t nyom a régi pedig csak 110bár-os.
Kiszedtem a régiböl a nyomáshatáriló szelepet és összecserélten a kettöt (persze méretben ugyanolyan mindkettő).
Még mindig meleg az olaj és keményebb is lett a kormány (ami még nem olyan zavaró) de a teszt alatt egyforma kemény volt.
Még a héten belecsavarok a capriba 150Km-t tesztként és meglátom hogy milyen lett...
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Szervós kormánymű
tudna mondani vki egy ékszíjméretet/cikkszámot duplatárcsás szervós 2.0 pintora?
(bár az asszem mindegy, hogy 2.0 v. 1.6)
(bár az asszem mindegy, hogy 2.0 v. 1.6)
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Szervós kormánymű
11.9x1171tomtom wrote:tudna mondani vki egy ékszíjméretet/cikkszámot duplatárcsás szervós 2.0 pintora?
(bár az asszem mindegy, hogy 2.0 v. 1.6)
2db
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Szervós kormánymű
Sziasztok!
Béka Scorpio szervós kormánymű lesz fent az autómon hamarosan. Menni fog az szerintetek a Capri gyári szervó pumpájával?
Béka Scorpio szervós kormánymű lesz fent az autómon hamarosan. Menni fog az szerintetek a Capri gyári szervó pumpájával?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Szervós kormánymű
Igen
Blant wrote:Sziasztok!
Béka Scorpio szervós kormánymű lesz fent az autómon hamarosan. Menni fog az szerintetek a Capri gyári szervó pumpájával?
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Szervós kormánymű
THX
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Szervós kormánymű
Blant wrote:Na kiszedtem a Capri alól a nem Capri szervós kormányművet.
Ford logót TALÁLTAM rajta, tehát tuti, hogy Ford. Így néz ki:
Az a vicces, hog y a jobb oldali tartóbilincs nem fix, nehezen bár, de csúszkál rajta
Normál Capri szervós bölcsőre van feltéve. Valaki tudja esetleg mi ez? Volt rajta egy szám. Az egyik képen látszik is a logval együtt:
34001663 LH
taunus
épp most bűvölöm az új kissz drágaszágomat belefelé a helyére. ugyanez, csak a csúszkálós kis gumi beljebb van kb 10 centivel.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT