Tuning lengőkar

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

CAPRI-3 wrote:na eljött a nagy pillanat, készen vannak a cuccok, hétvégére az egyik autó alatt össze is rakjuk.
a folyamatot és az eredményt majd dokumentáljuk.
a kész cuccokról már van kép, driver remélem hamarosan felrakja őket.
addig is ha vkit érdekel, árak a következőképpen alakulnak:
anyag 24.000Ft ebben az összes rúd, csavar és gyűrű benne foglaltatik, de nektek kell megoldani a konzolt és a lengőkar hegesztését. (CO-val hegeszthető, semmi extra)
másik verzió, 36.000Ft, ebben mi vállaljuk a szerelést.
az anyagok nagyon komolyak, C45 25-ös köracélból vannak a rudak, ST52 ötvözetből a gyűrűk a hegeszthetőség érdekében.
A kész műröl lesznek képek vagy hogy áll a dolog?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

A perana mocihoz képest a V6-os kb 9 kilóval könnyebb!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

German Capri wrote:A perana mocihoz képest a V6-os kb 9 kilóval könnyebb!!!
Időközben utánnanéztem, köszi, és ez az egyik lehetséges variáció (van is egy 80000-ért csak még meg kell néznem jövő héten), a másik a 4.0 v6.
Még meglátjuk melyikre telik.
Így házépítés mellet nem olyan egyszerű. :(
Végre összejön a píz, oszt' azt mondod tuti kell, aztán meg kell másra, és s*gget kell csinálnod a szádból. Szomorú. :cry:

Hiába, legszivesebben minden pénzem rákölteném. Ezt miért nem értik meg a nők? :?
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

szszaby wrote:
A kész műröl lesznek képek vagy hogy áll a dolog?
kesz, egy az egyben mint a nemet cucc, fenykep majd eccer lesz, de eloben mutat jol, igaz Blant? :)
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

hát... Nem kicsit meggyőző... Én láttam! Nekem előbb utőbb lesz, mert nem kicsit jó!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

na itt egy kép, ez már a végleges helye, csak még nincs kész a hegesztés:
Image

a látszattal ellentétben oda van hegesztve. a futómú gátlófelújitás miatt van szétszedve.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Menet közben mennyivel jobb?
Gondolom nem mászkál úgy az úton stabillabban viselkedik.
Ford Capri MkI Essex
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

nem nagyon volt alkalmunk kipróbálni, mert ahogy elkészűlt, 1-2 nappal később már szedtük is ki a motort a kocsiból és azóta készül benne a Cosworth.
de sokkal pontosabban irányítható a kocsi, sokkal merevebb az egész.
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Post by tomtom »

eltelt egy kis idő.
mik a tapasztalatok?
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Image
Image
Ford Capri MkI Essex
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

Kösz, ez nagyon rendben van. Jövök eggyel! :ru:
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Post by tomtom »

ez a rajz mennyiben kapcsolódik a fenti témákhoz?
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

tomtom wrote:ez a rajz mennyiben kapcsolódik a fenti témákhoz?
ennek a folytatása, csak közben előkerült a megfelelő topik is

http://www.fordcapri.hu/forum/viewtopic ... &start=180
1980 Capri MK3
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

tomtom wrote:ez a rajz mennyiben kapcsolódik a fenti témákhoz?
Légyszíves ne fogalmazz ilyen tömören, mert nem ezt szoktuk meg tőled... :-)
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

tomtom wrote:eltelt egy kis idő.
mik a tapasztalatok?
ultrabrutál
mint egy gokart, lerobbanthatatlan az útról.
nagyon pontos kormányzás, egyenesfutás.
össze sem hasonlítható a gyári futóművel.
Post Reply