Tuning lengőkar

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Gizmo már nyár óta használ ilyet.
Valami tapasztalat kedves Gergő :?:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

gizmo superflexet vett, ez deflex... vmivel olcsóbb.

asszem írta is pár oldallal ezelőtt, hogy jobb.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

CAPRI-3 wrote:na most megint lehet félreérteni amit vagy ahogy írok, de ha vettétek volna a fáradtságot és megnéztétek volna a linket amit adtam, akkor nem is kéne kérdezni. 8)
neeem, ennyire olcsó azért nem lehetne, hogy te először gondoltad.
a CAP1 a lengőkar stabszilentje elől, a CAP2 pedig a lengőkar belső szilentje, nekünk csak ezek kellettek.
ott van a deflex oldalán a többi szilent is, árakkal.
de sztem még így is nagyon jó árban vannak, a legolcsóbb tuning.

itthon is meg lehet venni a tömböt és esztergáltatni, etc etc de mik a méretek? nos? :)
gyárit utánozni sztem nem jó, nem biztos, hogy jó PU-ból is ugyanaz.

mindegy, ha okosak vagytok, megvárjátok ezekkel mi a tapasztalat.
Én már semmit nem fogok félreérteni amit írsz Brada! :)
Igen, lusta voltam utánanézni, de én is kiváncsi lennék a tapasztalatokra!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Nitrobuster wrote:Gizmo már nyár óta használ ilyet.
Valami tapasztalat kedves Gergő :?:
jó ÚT-on nekem nagyon bejön, sokkal stabilabb, keményebb, tisztább érzés :D hozzátenném hogy nyáron került új első rugó, 4új gátló a Capri alá, így együtt nagyon jók. Bocsi mindenkitől hogy ha lassan reagálok, elköltöztem, és nincs net (még) az új telephelyemen :?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

CAPRI-3 wrote:na most megint lehet félreérteni amit vagy ahogy írok, de ha vettétek volna a fáradtságot és megnéztétek volna a linket amit adtam, akkor nem is kéne kérdezni. 8)
neeem, ennyire olcsó azért nem lehetne, hogy te először gondoltad.
a CAP1 a lengőkar stabszilentje elől, a CAP2 pedig a lengőkar belső szilentje, nekünk csak ezek kellettek.
ott van a deflex oldalán a többi szilent is, árakkal.
de sztem még így is nagyon jó árban vannak, a legolcsóbb tuning.

itthon is meg lehet venni a tömböt és esztergáltatni, etc etc de mik a méretek? nos? :)
gyárit utánozni sztem nem jó, nem biztos, hogy jó PU-ból is ugyanaz.

mindegy, ha okosak vagytok, megvárjátok ezekkel mi a tapasztalat.
Dehogyis, megvárjuk hogy neked megjöjjön, jól megmérjük és gyártatunk itthon, hogy ne kelljen postázgatni. Aztán ha megvan kapsz egy szettet grátiszba a méretekért, és mindenki boldog lesz :lol:

Na?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

megjött, végülis már rég.
nemsokára betesszük az egyik kocsiba és mesélünk.

közben veszegetem a cuccokat a kitámasztáshoz, én már csak azzal szeretném összerakni.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

CAPRI-3 wrote:megjött, végülis már rég.
nemsokára betesszük az egyik kocsiba és mesélünk.

közben veszegetem a cuccokat a kitámasztáshoz, én már csak azzal szeretném összerakni.
melyik fajta kitámasztáshoz és milyen cuccoat ha lehet kérdezni?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

hátulról, hegesztett lengőkarral (stage 1)
haverom hozza a G szemet hozzá vmelyik nap, aztán esztergályos a rúdhoz és hegesztő a lengőkarhoz, majd összerakás.
persze a kasznin is kell majd hegeszteni, de azzal megbírkózom már :)
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

megjött a G szem, hát srácok ez nagyon durva.
mondjuk nem apróztam el, a 16-os menetű (és furatu) egységet választottam, ennek netto 4500Ft darabja...
már "csak" össze kell méretezni, esztergályos és hegesztések.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

csak hogy éledjen a topik, állapotjelentés.
ma megvettem a Fabory-ban a koronás és a kontra anyákat, ezután elmenten az acélkereskedésbe és megvettem a speckó anyagokat a rúdhoz és a gyűrűhöz.
beadtam az esztergáshoz, közben a hátsó tárcsák szabályzása és az első tárcsák átalakítása a capri agyhoz el is készűlt, nemsokára rakom is össze.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

na eljött a nagy pillanat, készen vannak a cuccok, hétvégére az egyik autó alatt össze is rakjuk.
a folyamatot és az eredményt majd dokumentáljuk.
a kész cuccokról már van kép, driver remélem hamarosan felrakja őket.
addig is ha vkit érdekel, árak a következőképpen alakulnak:
anyag 24.000Ft ebben az összes rúd, csavar és gyűrű benne foglaltatik, de nektek kell megoldani a konzolt és a lengőkar hegesztését. (CO-val hegeszthető, semmi extra)
másik verzió, 36.000Ft, ebben mi vállaljuk a szerelést.
az anyagok nagyon komolyak, C45 25-ös köracélból vannak a rudak, ST52 ötvözetből a gyűrűk a hegeszthetőség érdekében.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

:shock: szép a szönyeg, vagy nem azt kell nézni? :shock: :D :D :D
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Amire ki van támasztva az alsó képen, az megy majd a szilent helyére ?
(Már láttam ilyet külföldi honlapokon is, ez mire jó ? -egy laikus)
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

Nem az also persely az pont oda lessz hegesztve ahol most látod, mert a bba megy bele a gyári stabrud.
Ja a szőnyeg pedig elado gyári cossié :lol:
Post Reply