oldcars.de

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Image
e szerint 1979 áprilisi az autóm, tehát még a régi verzió ezügyben. Legalábbis ha ez az alkatrész nem volt még cserélve... :?:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gizmo wrote:most nézegetem a szilenteket, és az oldcars-nál meg van különböztetve a stabkar, évjárat szerint:

Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 01/74-09/79 SP1045_22-1
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 09/79-02/87 SPF1004_22-1

mi lehet a különbség? Engem "sajnos" érint, mert a forgalmiban más gyártási év szerepel mint a valóságban...
Ha minden igaz volt ugyanolyan átméröben egyenes és hajlított stabkar. nézd meg a tiédet hogy milyen. bár szilentet itthon is lehet kapni...
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

bogyo28 wrote:
gizmo wrote:most nézegetem a szilenteket, és az oldcars-nál meg van különböztetve a stabkar, évjárat szerint:

Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 01/74-09/79 SP1045_22-1
Stabilisatorgummi an Rahmen Ø 22mm 09/79-02/87 SPF1004_22-1

mi lehet a különbség? Engem "sajnos" érint, mert a forgalmiban más gyártási év szerepel mint a valóságban...
Ha minden igaz volt ugyanolyan átméröben egyenes és hajlított stabkar. nézd meg a tiédet hogy milyen. bár szilentet itthon is lehet kapni...

Van ugyan olyan átmérőben, de más a felfogatása ezáltal a szilent is.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 11/79-09/82
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 09/82-02/87

a vastagitott datum hogy lehet capri 2.8i? 1979-ben volt mar 2.8i?

ezek az oldscar.de katalogusbol vannak capri menupontban



camshaft V6 2,0-2,8l (270°, more power at 1000-5500 rpm) 02/72-09/82
camshaft V6 2,0-2,8l (270°, more power at 1000-5500 rpm) 09/82-12/85
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 10/73-09/82
camshaft V6 2,8i (279°, more power at 2000-6000 rpm) 09/82-12/85

ezek az adatok meg granadara vonatkoznak, ennel meg mar 1973tol volt 2.8i?
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

81 februárban jött az első 2,8capri.73 ban csak a 2600rs capri volt injektorral.Az mk2graniba raktak először 2,8at de ezt már írtam.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

trafo2000 wrote:81 februárban jött az első 2,8capri.73 ban csak a 2600rs capri volt injektorral.Az mk2graniba raktak először 2,8at de ezt már írtam.
Az csak koltoi kerdes volt, hogy 79`tol volt e capri 2.8i, azt en is tudtam hogy 81ben jelent meg, de akkor miert van ez a datum megjelolve caprinal?
A masik meg a granada 2.8i 73`tol? Az meg erthetetlenebb...foleg egy ilyen nivos oldalon...de lehet csak en ertek valamit felre
Meg van tehat mara a talaloskerdes, aki megfejti ezt a talanyt, az kap egy pirospontot az uzenofuzetebe! :lol:
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

Az volna a kérdésem, hogy tudja-é valaki, hogy ezek az emblémák hogyan, hol voltak a caprin? Azt gondolom, hogy ez:

http://www.oldcars.de/shop/index.htm?f= ... ic&exact=1

a sárvédőn volt. De akkor ez hol volt? :

http://www.oldcars.de/shop/index.htm?f= ... ic&exact=1

Főleg, hogy elvileg, az oldcars szerint mindkettő volt 74-78-ig.
Lehettek egyszerre együtt egy caprin gyárilag?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Dave
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK

Post by Dave »

Én az elsőt sárvédőn láttam.
A második nem hátra való? :roll: :oops:
User avatar
Dave
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK

Post by Dave »

"Emblem "2.3" Kotflügel verchromt " Kotflügel sárhányót jelent. :roll:
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

én is láttam a másodikat egy granadán hátul, de nem volt túl meggyőző, hogy az ott gyárilag odavaló.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Dave
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK

Post by Dave »

nem volt meggyőző?? :D

Minden esetre az első, v6os embléma igen mutatós darab.. 8)
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

Mind a két fajtát láttam már élőben az Oldcars-nál. Tényleg jól néznek ki. 8) :wink:


Dave wrote:nem volt meggyőző?? :D

Minden esetre az első, v6os embléma igen mutatós darab.. 8)
User avatar
Dave
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK

Post by Dave »

kár, hogy nincs mire tennem... :shock: :D :D
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Dave wrote:kár, hogy nincs mire tennem... :shock: :D :D
Lesz az nemsoká.
User avatar
Dave
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Mon Dec 10, 2007 9:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Brighton, UK

Post by Dave »

Bízunk benne;)
Post Reply