Motorcsere

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Iván wrote:hát azt most pont nem venném meg Kedves Tibor!
és mi lenne a megoldás a motorszámra Soni?számbeütőm nekem is van!!összekoszolni meg és is összetudom utána a motor felületét.valami más egyéb öttlet.
A nem számit az kábé 100 papirt jelent nálam.A suhanjon az meg azt hogy van egy cimbim aki egy 1.9 Pdtdi audi A3-assal lófrál.nem láttam még autót ami jobban ment volna nála.őt akarom lenyomni.mert azt mondta"...soha nem lesz olyan kocsid amivel legyorsulsz!..."
akkor most nagyon bunkó leszek de 120 ló az kutyafaxa, 100 rugó tuningnál semmit sem jelent és azt a pdtdi audit az életbe nem gyorsulod le, max ha 2.8i-t teszel a motorteredbe, vagy egy megpöckölt dokk-ot.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Iván wrote:Szerintem az ára volt vicc:)
Nem, az komoly volt annyiért vihető :) egyébként nem mert KELL NEKEM ! Amúgy ha teljesen fel akarod húzni a motort akkor valszeg kevés lesz a 100 ha ebbe benne foglaltatik a motor. Persze ha a szerelés magatoknak meg tudjátok oldani akkor azon sokat lehet fogni. De talán Bogyónak van egy másik topikban egy fölös 2 lityós. Vagy nem....vagy nem tudom :)
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Iván wrote:hát azt most pont nem venném meg Kedves Tibor!
és mi lenne a megoldás a motorszámra Soni?számbeütőm nekem is van!!összekoszolni meg és is összetudom utána a motor felületét.valami más egyéb öttlet.
A nem számit az kábé 100 papirt jelent nálam.A suhanjon az meg azt hogy van egy cimbim aki egy 1.9 Pdtdi audi A3-assal lófrál.nem láttam még autót ami jobban ment volna nála.őt akarom lenyomni.mert azt mondta"...soha nem lesz olyan kocsid amivel legyorsulsz!..."
ahoz kevés lesz 100 papir meg gy pinto :cry:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:
Iván wrote:Szerintem az ára volt vicc:)
Nem, az komoly volt annyiért vihető :) egyébként nem mert KELL NEKEM ! Amúgy ha teljesen fel akarod húzni a motort akkor valszeg kevés lesz a 100 ha ebbe benne foglaltatik a motor. Persze ha a szerelés magatoknak meg tudjátok oldani akkor azon sokat lehet fogni. De talán Bogyónak van egy másik topikban egy fölös 2 lityós. Vagy nem....vagy nem tudom :)
de van egy eladó dohc, de ha nem lenne akkor az is van eladó sok, Capri-3-nál is akad szerintem még fellelhető darab, de ha azt akar bele akkor oda pláne kevés a 100,,,
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Iván

Post by Iván »

Affrancba.....a 2.8i az már sok átépités igényel....és mellesleg lezabálja a gatyámat is!!!azért nekem elég lenne az a 120 pac,mégha nem is nyomom le vele.....azzal már rendesen pödri a seggét......
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Iván wrote:oké,meggyőtetek!halgatok a zapasztaétabbakra...meg az öregekre:)
és mennyit kóstál most egy 2000-es pintó?maradnék a karbisnál mert azt én is megtudom bütykölni,nem kell hozzá soxerszám.
Ez az egyike a legnagyobb tévhiteknek. Mindenki azt hiszi, hogy egy karbishoz elég az a pár kulcs és csavarhuzó amivel szét lehet szedni. Pedig egy rossz karbival sokkal többet lehet szivni mint egy rossz EFI-vel. Blant és Lant most járták ki az utat, és Kovi is mesélni tudna a nem megfelelően ősszerakott/fuvokázott/beállított karbiról. Kovi autoja ugyanazon 2000 pinto mocival volt hogy alig tudott meni 160-at, amikor meg jo volt a karbi akkor a rövid hidas 2.8-al is alig tudtam meglépni előle, 200-at is ment óra szerint...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Iván

Post by Iván »

Na akkor öncsünk tiszta vizet a pohárba:
1,kell nekem minimum 120 Le
2,csipkebokor vessző
3,nem akarom szétbombázni az egész autót(egyenlőre)
4,menjen mint a gép
5,ne zabálja le a gatyám

Tehát?
Iván

Post by Iván »

Bocsáss meg Pádre!!!

Én tudom hogy hogy műxik egy karbi.....ótószerelő vagyok...csak caprival még nem vol dolgom......
Uaz,Kraz,Ural.....ilyenek jöhettnek!!!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Iván wrote:Bocsáss meg Pádre!!!

Én tudom hogy hogy műxik egy karbi.....ótószerelő vagyok...csak caprival még nem vol dolgom......
Uaz,Kraz,Ural.....ilyenek jöhettnek!!!
Nem az a gond hogy nem tudnák az emberek hogy hogy müködnek a karbik, hiszen alapjában véve a karbi egyszerü mint a faék. Csak ezek a faékek már mind 25 év körüliek, kikopott a pillangoszelepnél, szarok a membránok és tömítések, és a legtöbbet valami hozzáértő szaki megprobálta már gyogyítani, aminek a legtöbb esetben az lett a vége, hogy lada fuvokákkal ujították fel, ami méretben pont ok. csak hát a furatok nem stimmelnek. Ezért képes néha a legjobban beállított karbi is alig menni és zabálni 15 litert. Tehát nem veled van a baj, csak hát a szarból itt is nehéz várat építeni. Szerencsére megvannak a gyári fuvokaméretek, a pillangoszelepnél is lehet perselyezni, és internetről fillérekért beszerezhető az összes membrán és fuvóka, de mégis egy kezemen meg tudom számolni hogy kinek van jó állapotu karbija pintohoz....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Iván wrote:Bocsáss meg Pádre!!!

Én tudom hogy hogy műxik egy karbi.....ótószerelő vagyok...csak caprival még nem vol dolgom......
Uaz,Kraz,Ural.....ilyenek jöhettnek!!!
nem a kraz volt ami százon többet evett mint 100??? :lol: :lol: :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Iván wrote:Affrancba.....a 2.8i az már sok átépités igényel....és mellesleg lezabálja a gatyámat is!!!azért nekem elég lenne az a 120 pac,mégha nem is nyomom le vele.....azzal már rendesen pödri a seggét......
a fogyasztás nem motorméretfüggő, sokkal inkább függ a motor állapotátol és a lábadtól. Nekem az 1.6-os capri 12 körül evett. amikor át lett építve 2.8 karbira, akkor olyan 12-13 körül, és persze ég és föld volt a menettulajdonság... aztán a 2.8-ban minden kissé szétment, csörgött-zörgött, a fogyasztás felment alaphangon közlekedve is 17-18 literre...ezután jött egy full generál némi tuninggal és karbi felujítással, és nyáron normál tempoval közlekedve a városban 9,5 volt a fogyasztás. ezt persze örültködve fel lehetett tornázni 16-ra, de lehetett vele normálisan közlekedni is.

A kissebb motor nem biztos hogy kevesebbet fog enni neked, ha tul nehéz neki amit vinnie kell és erölködik meg taposni kell, akkor többet eszik mint egy nagyobb moci. Az én véleményem ebben a kérdésben olyan mint az amerikai autosoké: a motorválasztásnál nem szabad figyelembe venni a fogyasztást!!!!! Minden más tényezőt (költségek, átalakítás nehézsége, teljesítmény, papirozás stb) kell csak nézni, hiszen a capri ugysem arra van hogy azzal járj melózni, ha meg élvezni akarod a capriban eltöltött időt, és ezért ráköltesz nem kevés pénzt, akkor nem szabad hogy elriasszon egy egy literes fogyasztás növekedés...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

:kiraly:
Így van :!: Ámen :!:
Kéne valami rolleres emotikon is...... :twisted:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote:
Iván wrote:Bocsáss meg Pádre!!!

Én tudom hogy hogy műxik egy karbi.....ótószerelő vagyok...csak caprival még nem vol dolgom......
Uaz,Kraz,Ural.....ilyenek jöhettnek!!!
Nem az a gond hogy nem tudnák az emberek hogy hogy müködnek a karbik, hiszen alapjában véve a karbi egyszerü mint a faék. Csak ezek a faékek már mind 25 év körüliek, kikopott a pillangoszelepnél, szarok a membránok és tömítések, és a legtöbbet valami hozzáértő szaki megprobálta már gyogyítani, aminek a legtöbb esetben az lett a vége, hogy lada fuvokákkal ujították fel, ami méretben pont ok. csak hát a furatok nem stimmelnek. Ezért képes néha a legjobban beállított karbi is alig menni és zabálni 15 litert. Tehát nem veled van a baj, csak hát a szarból itt is nehéz várat építeni. Szerencsére megvannak a gyári fuvokaméretek, a pillangoszelepnél is lehet perselyezni, és internetről fillérekért beszerezhető az összes membrán és fuvóka, de mégis egy kezemen meg tudom számolni hogy kinek van jó állapotu karbija pintohoz....
Ezt a pillangószelep perselyezést ki/hol tudná megcsinálni? Felújítókészletet már néztem a hegyaljánál.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
Iván

Post by Iván »

perselyezést meg tudok oldani.....egy egész műhely áll a rendelkezésemre....de majd még rákérdezek a srácoktol hogy bevállajuk/ják e?!
Iván

Post by Iván »

tehát:

A KPA3 tipusú terepjáró tehergépkocsi:
-csak akkor szik 100-on 100-at ha:
-be van kapcsolva az elsőkerékhajtás,hossz difi,és vontat nyakig érő sárban.
Amugy elmegy 45 lityiből is.
Maximális vonó ereje 70 tonna.
10500 köbcenti 8 henger V motor
270 Le-kb :)
720Nm-es nyomaték

Még valamit?
Post Reply