Azt hiszem nem lesz baj ha nem nyúlok hozzá - köszi az infokatWhite Shark wrote:Ha a váltót már nem tudod feljebb emelni,mert elakad az alagútba, még tudsz süllyeszteni kb két újjnyit a motoron akkor fél centire lesz a kormányműtől nekünk is ezt kellett tenni az mt 75 váltó miatt hogy ne legyen akkora törés a kardánba és a szierra kardánt ne kelljen nagyon módosítani. Mi a lemez motortartó bakokból vágtuk ki a felesleges v alakú darabot és jó lett.De ha ezt megteszed számolnod kell azzal hogy a legalacsonyabb pontod a karter lesz, a bölcsőtől kb 2 cm re biztosan lelóg ami egy szintbe lesz a difivel ,de míg a difi fix a karter bólogat az autó elejével és ha leér baj van.
K-jetronic
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: K-jetronic
Sosem lesz kész, csak alakul...
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: K-jetronic
Ott sem lehet egyforma, mert a karbi torkok távolsága nem egyezik a hengerfej szívó portok távolságával. A legtöbben úgy oldják meg, hogy a 2-es 3-as hengerhez egyenes a szívócső, az 1-es, 4-eshez ferde.White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
picit látszik:
http://cdn.burtonpower.com/media/catalo ... fold_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Szerk: házilagos megoldásnál valóban előfordulhat, hogy a karbit bepozicionálják két henger közé, és ez által mindegyik szívócső ferde lesz, de egyenlő hosszú.
Last edited by Süni on Fri Dec 30, 2011 4:41 pm, edited 1 time in total.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: K-jetronic
Állónál a blokk ferdeségét, és a torkok távolságát kell kompenzálni, fekvőnél: lásd egy hsz-el feljebb.adam wrote: Már akinek Ha megtennéd, hogy kifejted nekem ezt a pintos dolgot bővebben
Tudtommal is egyforma hosszúak és csak annyiból van probléma, hogy hátrafelé dől a blokk és emiatt a hátsó karbinál több naftát kap - de ez már tényleg lényegtelen.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: K-jetronic
gyárilag hogy van felfogatva az ac és a nyomástároló doboz az alvázra? sima kengyellel, vagy van neki gumituskós felfüggesztésű hordozólemez, amire rá van kengyelezve (ezt a megoldást egy volvo 240-en láttam)?
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: K-jetronic
Az AC gyárilag a tank jobb oldalára van felfogatva egy gumifoglalatba, ami oldalt a tank pereméhez van csavarozva, alul pedig az egyik tank tartópánt rögzíti.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: K-jetronic
nagy kérés lenne erről egy fotó, "ráér a jövő héten is" jeligére?
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: K-jetronic
http://i149.photobucket.com/albums/s68/ ... 2007/9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project