K-jetronic

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: K-jetronic

Post by adam »

White Shark wrote:Ha a váltót már nem tudod feljebb emelni,mert elakad az alagútba, még tudsz süllyeszteni kb két újjnyit a motoron akkor fél centire lesz a kormányműtől nekünk is ezt kellett tenni az mt 75 váltó miatt hogy ne legyen akkora törés a kardánba és a szierra kardánt ne kelljen nagyon módosítani. Mi a lemez motortartó bakokból vágtuk ki a felesleges v alakú darabot és jó lett.De ha ezt megteszed számolnod kell azzal hogy a legalacsonyabb pontod a karter lesz, a bölcsőtől kb 2 cm re biztosan lelóg ami egy szintbe lesz a difivel ,de míg a difi fix a karter bólogat az autó elejével és ha leér baj van.
Azt hiszem nem lesz baj ha nem nyúlok hozzá - köszi az infokat ;-)
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: K-jetronic

Post by Tibi »

Átszabni a teknőt kicsit ?
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: K-jetronic

Post by Süni »

White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Ott sem lehet egyforma, mert a karbi torkok távolsága nem egyezik a hengerfej szívó portok távolságával. A legtöbben úgy oldják meg, hogy a 2-es 3-as hengerhez egyenes a szívócső, az 1-es, 4-eshez ferde.

picit látszik:

http://cdn.burtonpower.com/media/catalo ... fold_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Szerk: házilagos megoldásnál valóban előfordulhat, hogy a karbit bepozicionálják két henger közé, és ez által mindegyik szívócső ferde lesz, de egyenlő hosszú.
Last edited by Süni on Fri Dec 30, 2011 4:41 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: K-jetronic

Post by Süni »

adam wrote: Már akinek :roll: Ha megtennéd, hogy kifejted nekem ezt a pintos dolgot bővebben ;-)
Tudtommal is egyforma hosszúak és csak annyiból van probléma, hogy hátrafelé dől a blokk és emiatt a hátsó karbinál több naftát kap - de ez már tényleg lényegtelen. :laza:
Állónál a blokk ferdeségét, és a torkok távolságát kell kompenzálni, fekvőnél: lásd egy hsz-el feljebb. ;-)
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: K-jetronic

Post by tomtom »

gyárilag hogy van felfogatva az ac és a nyomástároló doboz az alvázra? sima kengyellel, vagy van neki gumituskós felfüggesztésű hordozólemez, amire rá van kengyelezve (ezt a megoldást egy volvo 240-en láttam)?
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: K-jetronic

Post by Blant »

Az AC gyárilag a tank jobb oldalára van felfogatva egy gumifoglalatba, ami oldalt a tank pereméhez van csavarozva, alul pedig az egyik tank tartópánt rögzíti.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: K-jetronic

Post by tomtom »

nagy kérés lenne erről egy fotó, "ráér a jövő héten is" jeligére?
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: K-jetronic

Post by Peti »

http://i149.photobucket.com/albums/s68/ ... 2007/9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: K-jetronic

Post by tomtom »

thx!
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
Post Reply