Üvegszálas elemek

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

30at megérne nekem egy púpos motorháztető! Szerintem több ember is szívesen látna maga elött egy szép nagy púpot... :D vagy kettőt? 8) vagy az már más? izé... :twisted:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

senki rajtam kívűl? :shock:
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

DRIVER: ismerjük egymást jópár éve, nem akarom így interneten keresztül a háborúskodást elkezdeni/folytatni. Én itt megnyitottam ezt a
topikot, te betámadtál, ne csodálkozz azon, ha így válaszolok. Én néhány évvel előbb forumoztam már, mint te, így alacsonyabb az ingerküszöböm, és azt hiszem jól láttam, hogy mi fog itt bekövetkezni, ezért kértem Bogyótól a fórum törlését. Kár hogy nem ragaszkodtam hozzá, mert bekövetkezett amire számítottam. Olvasd vissza mit írtál:

"Nagyon jo dolog lenne az üvegszálas kaszni akkor ha megtudnák csinálni kifogástalan minőségben de sajnos nálunk olyan nincs."

Van kifogástalan minőség, ezért indítottam a topikot. Te ismered a srácot, akiről beszélek?

"Én eddig csak mkI hez láttam müanyag első sárvédőket de baromi rondák voltak és méret pontatlanok."

Nekem 2 garnitúrám volt, egy gyenge és egy jó minőségű.

"Amugymeg "FULL IRON,NO AIR BAG".Már láttam néhány törött caprit és mondhatom a srácok a caprinak köszönhetik,hogy tulélték.De egyik sem volt müanyag."

Értem. Tehát nem volt ismerősöd, aki műnyagsárvédős kasznival ütközött. Ebből következik bármi olyasmi, amiről ez a fórum szólni szeretne?

Biztos vagyok benne, hogy nem olyan hangvételben kellett volna válaszolnom, ahogy tettem, de mivel azzal a szándékkal nyitottam ezt a topikot, hogy 3 ember mellé esetleg találjak még néhány PARTNERT, akit esetleg érdekel a dolog, igy azonnal felhúztam magam az ide nem illő kinyilatkoztatásodon.

Az már csak a hab a tortán, hogy amikor elfajult a vita, akkor a kocsmai viták jól bevált eszközét választottad: ha nincs már érved, kezdj el az ellenfeleddel személyeskedni. Ez mindíg bejön:

"már évek ota nemtudtál előállni egy értelmes caprival,énpedig 13 éve caprival közlekedek ugyhogy tudom miről beszélek"

"ezzel sem lenne semmi baj,ha nem ugy osztaná az észt ,mint aki már réges rég mindennap használja az autót."

Sajnos anyagi viszonyaim meg sem közelítik a Te szintedet, álmodni sem merek olyan mennyiségű pénzről, amit neked volt lehetőséged az autódra rákölteni. Szerettem volna egy Mk III, és egy Mk I caprit is egyszerre lábraállítani, de mire rájöttem, hogy ezt nem tudom finanszírozni, eltelt majdnem 3 év. Aztán észhez tértem, és ennek az lett az eredménye, hogy
tavaly már saját autóval közlekedhettem, és idén teljesen el is készül az autó. Az megint mellékes, hogy nem is álmodott érdeklődést váltott ki az általam épített motor. Egyébként sokakkal ellentétben én nem azért építem az autómat, hogy másokénál jobb legyen, vagy gyorsabb, ha így lenne, akkor nem egy gyengébb motort raknék bele erre az évre. Azért majd Nitro kocsijában tovább él a projekt, és várhatóan ebben az évben nagyobb meglepetést fogunk okozni, mint tavaly, BARÁTI ÖSSZEFOGÁSSAL, és nem valaki ellen.

Az észosztást pedig nem én kezdtem, olvasd el légyszives az 1-4 hozzászólásokat, az első észosztás a 4., azaz a te hozzászólásod.

Mindettől függetlenül, én szeretném ha köztünk levő korábbi jó viszony megmaradna, és ezennel nyilvánosan ELNÉZÉST KÉREK. Ha esetleg te is ezt tennéd, az biztos csak előre vinné a dolgokat.
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

GIGFORD: Mivel személyesen még nem találkozunk, ezért veled kapcsolatban annyi emlékem van, hogy kétszer beszéltünk, és mint ismeretlen capris társamnak, próbáltam segíteni, sőt, ha jól emlékszem felajánlottam a segítségemet, ha esetleg jársz felém. Erre meg ilyen stílusban rám támadsz?

"tisztelem azokat akiknek a műhelyben is "nagy a szája", csak az olyanokat nem akik fölényeskednek és lekezelően nyilatkoznak"

Ha valaki engem személyesen ismer, akkor megmondhatja, hogy se fölényeskedő, se lekezelő nem vagyok. Neked ez volt a benyomásod, amikor 30 percen keresztül beszélgettünk telefonon? Úgy érzed ezek után, hogy ilyen vagyok?

Nyilván úgy gondolod, hogy a barátod mellé kellett állnod ebben a szócsatában, ezért szálltál be te is. Pedig ha anno amikor beszéltünk, én nem falazok a Balázsnak, ki tudja ma is barátok lennétek-e?

"legközelebb,ha én is kapok egy ellentétes véleményt,akkor majd szólok a moderátor bácinak, hogy törölje a témát. mert a sok hülye többi báci cúnyát írt,és csak ödönkének lehet igaza,brühüüüü"

Amikor elindítottam a topikot nem a véleményemet írtam le, ezért ellenvéleményt sem kaphattam, azért kértem Bogyótól a topik törlését, mert előre láttam, hogy a 4. hozzászólástól rossz irányba megy.

Mindegy, mivel tulajdonképpen nem ismerjük egymást, ezért azt mondom, részemről nincs harag. A többi rajtad múlik.
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

GIZMO: vissza a lényeghez: szerintem a púp a motorháztetőre, ha nem az egészet akarod műanyagból, akkor kb valahol a kalaptartó szintjén mozog, tehát kb. 15ezer (plusz ennyi a szerszám). Ezt aztán ráragasztod a gyárira, elgitteled, fényezed. A Suhe is ilyen elven működik, csak fröccsöntött müa, és nem üvegszálas.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

ember, szép mennyiséget írtál :D

megfontolandó ez a motorháztető. Bár szerintem jobb lenne az egészet egyben legyártatni, súlycsökkentésnek sem utolsó, és persze nem rohadna, mert én még nem láttam olyan géptetőt, ami ne rohadna belülről(elöl). Ha csak a púpot gyártatjuk le, akkor szét kell vágni hozzá egy eredeti géptetőt... (ha csak ráragasztom a púpot, akkor nem fog elférni alatta egy nagyobb karbi/légszűrőház...) Amit írtál árat a géptetőre, az 1db-ra érvényes? Mert akkor több ember esetében már elviselhetőbb lenne esetleg az ár...

Ki ez az ember egyébként? El lehet árulni? :?: Majosháza?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Caprimánia:

Én nem szeretem a konfliktust nem szoktam haragban lenni senkivel,itt is csak te tünsz nekem néhány hozzászólásod hangnemével unszimpatikusnak.

Arra ne gondolj,hogy én drivert akartam megvédeni,elég nagy ő már ahhoz..., nekem már volt konfliktom veled azután mikor megtörtént az az ominózus telefon,tehát nem most "támadtam" rád először.
Érdeklődtem az általad - driver közvetítésével - vett motorról,mert nagy volt a fogyasztásom, és ezernyi állítgatás,vizsgálat után sem ment lentebb.
Ezért gondoltam,hogy felhívlak és talán te láttad azt a motort belülröl és tudsz némi infót adni pl. a szelepek vagy a gyűrűk állapotáról és nem olyan célzattal,hogy mért ilyen "szart" adtál el vagy felelősségrevonási szándékkal.
Amikor beszéltünk,olyan szűkszavúan és unottan beszéltél - ami lehet,hogy azért volt,mint most kiderült,hogy falaztál vmiért drivernek - de nekem egyáltalán nem tüntél segítőkésznek.Ez még mindig nem a probléma forrása,mert ha én sem akarok foglalkozni vkivel akkor nem beszélek bőven.
Az a dolog bosszantott fel viszont amikor még a régi topikban úgy nyilatkoztál,hogy te már megint a segítőkészséged csapdájába estél meg hogy neked ahhoz a motorhoz semmi közöd nincs, holott egyik sem volt igaz.
Ezután én beolvastam neked amire nem válaszoltál. Ha ezen hozzászólásodra nem emlékszel,becsatolom majd.

Még a telefonra visszatérve én nem emlékszem olyanra,hogy felajánlottad volna menjek be hozzád ha arra járok vagy ilyesmi,ezt az egész telefon hangvételéből gondolom,de nem tartom lehetetlennek.

A lényeg az, hogy eszem ágában sincs veled haragban lenni vagy bárki mással, de egyet tudok tanácsolni mint forumozó a fórumozónak és ez mindenkire igaz: olvasd át még egyszer az írásod mielőtt megnyomod az elküld gombot,hogy nem sértő hangvételű-e


Remélem egyszer még pozitívan csalódunk egymásban valami talin.

gigford
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Hali!Veszekedjünk inkább a suzukisokkal vazzeg :lol: Turbo szélesített sárvédőkben én is benne lennék!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

üvegszálas elemek

Post by driver »

Kedves Mánia! Elöször is had kezdjem azzal,hogy én is ELNÉZÉST kérjek!Én sem szeretnék senkivel főleg CAPRISSAL haragoskodást.Valoszinű félreértettél valamit a hozzászolásomban,mert én nem a kiegészitők ellen szoltam (szpojler,szárny,pup,stb)hanem a lényegesebb karosszéria elemekről mondtam,hogy SZERINTEM nem kéne üvegszálbol csinálni.Erre válaszoltál úgy ahogy azt senkitől nem türöm se kocsmában se élőben se neten.(Lekezelően)A másik mikor irtad "Bogyó mondtam már ,hogy töröld ezt a forumot..". mi ez?Ha valakinek nemtetszik a véleménye azt töröljük?legalábbis igy értelmezhető.Emlited az anyagiakat. Lehet, számodra úgytünik, hogy televagyok pénzzel de ez sajnos nem igy van.Rengeteg kiadásom van,és a capri csak a sor végén kullog.Töbekközött ezért sem tudom már évek ota lefényezni.Mindamellett rengeteg MUNKÁM és ENERGIÁM fekszik benne de ezt csak igy lehet csinálni. Remélem az álláspontom érthető,a vitánk ha másra nem is de arra jó volt ,hogy a topik felpezsdüljön. :axe:
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Driver: köszönöm. Az a baj, hogy így neten keresztül nehéz kifejezni az érzelmeket, ezek a smiley-k sem az igaziak. Én sem olyan éles hangnemben gondoltam, ahogy írtam, ha élőben mondom, szerintem még röhögtünk is volna egyet, itt meg áll a háború. A topik törlését PÜ-ben kértem, erre utaltam később. Mindegy, remélem túlvagyunk a dolgon. Látom, mit alkotsz a cosworth-al, nagyon jól néz ki. Kiváncsi vagyok, milyen lesz - de ezt inkább abban a topikban folytassuk.
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

GIGFORD: vannak emberek, akik egyszerűen nem férnek össze. Te meg én (nagyon úgy tűnik) hogy ilyenek vagyunk. Kicsit olyan érzésem van, hogy "más szemében a szálkát..." effektus van, mindkettőnk részéről. A motorodról mindent elmondhatnék, de csak akkor tehetem, ha Driver engedélyt ad, elvégre tőle vetted, és nem tőlem. Ami volt, elmúlt, szerintem foglalkozzunk a jövővel.
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Gizmo: nem titok, a Mechanikai Művek területén dolgozik az ember.

Amit mindenképpen szeretnék megcsináltatni, az a hátsó szárny, és esetleg a kalaptartó. Tudom, hogy a pénz nagy úr, ezért nem hiszem, hogy ilyen árakon lényeges érdeklődés lesz ezekre. Pedig tényleg nagyon szépen dolgozik az ember.

Azért szeretném a hátsó szárnyat műanyagból, mert egyrészt szeretném, ha egy garnitúra teleszkóp megtartaná a hátsó ajtómat 8) másrészt fúrnom kéne még két lyukat a gyárinak, ahogy eredetileg is kéne lennie, de nincs kedvem szitává lyuggatni az ajtómat. A müa. szárny viszon egy olyan vasat tartalmazna, amit a kicsi gyári szárny helyére lehet beapplikálni.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Mechanikai muvek?

nem a Bereczky David?
lattam tole par jo munkat, lattam elszurtat is.
remelem nem o.
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Ja, Gizmo, motorháztetőre 60-70-et mondott, nem 30-at. Sajnos. Viszont az lehet púpos is. Ha nem adtam volna el a Suhe-t, akkor most lehetne mintát venni róla.
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Capri-3: valószínűleg ő az, valamilyen Dávid.
"Reméled nem ő az". Mér'? Én úgy találtam, hogy jól dolgozik, sőt te is láttál tőle jó munkát. Gondolom a megrendelőtől függ, hogy mit kér. Nekem elsősorban másolat kell, és amit nála láttam az tuti jó volt. Semmi hullám, egyenletes vastagság, kellő merevség. Szinte a műhelyben él a srác, eléggé megszállott, nem hiszem, hogy ne lehetne benne bízni.
Post Reply