Üvegszálas elemek

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Gabooca wrote:Hosszas alkotómunka után hétvégére elkészül az üvegszálas géptetőm. :smt040

Akit érdekel, remélem még a Ford-tali elött tudok képeket felrakni a fórumra, de élőben vasárnap a Camponánál megnézheti (sajna nem a kocsimon).
engem az ára izgatna. suly nem gond, csak tartós legyen....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

Árat, szállítási időt leghamarabb vasárnap tudok mondani.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Gabooca wrote:Árat, szállítási időt leghamarabb vasárnap tudok mondani.
OK
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

En is vevo lennek geptetore,ha igy olcsobb, meg elso sarvedokre is.
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

Az első sárvédő a sablonok már megvannak egy ideje,de próbadarabot még nem csináltunk, a géptetőre nagyobb az érdeklődés, és még a sárvédőknél a felfogatást ki kell találni:
fent csavaros lesz, de az ajtónál még nem tiszta a dolog.
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

A gyári motorháztető másolatának ára MKIII-hoz 55,000ft/db.
A súlya 10 kg, a külső héj 3-4mm vastag üvegszál, belső kereszttartók 5 mm vastag polieszterből készültek.
Szállítási idő a megrendeléstől számított 5-7 nap.
Minőségi darab, elég strapabíróra sikerült.
Image
Image
Image
Image
A három felfogatási pontnál alumínium lemezekkel lett megerősítve az anyag.
Image
Image
A géptető nyitófüle és rugója átrakható a régi géptetőről.
Image
Image
Image

További info:
goldenarrow@freemail.hu
0630-5864139
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Klassz!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

élőben még meggyőzőbb! 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Gabooca wrote:A gyári motorháztető másolatának ára MKIII-hoz 55,000ft/db.
A súlya 10 kg, a külső héj 3-4mm vastag üvegszál, belső kereszttartók 5 mm vastag polieszterből készültek.
Szállítási idő a megrendeléstől számított 5-7 nap.
Minőségi darab, elég strapabíróra sikerült.
Image
Image
Image
Image
A három felfogatási pontnál alumínium lemezekkel lett megerősítve az anyag.
Image
Image
A géptető nyitófüle és rugója átrakható a régi géptetőről.
Image
Image
Image

További info:
goldenarrow@freemail.hu
0630-5864139
Őőőőőő, izééé, kint a Camponánál még csak 50 volt, ez most akkor a végső ár? És azt szeretném megkérdezni, hogy ha akarok még mást is bele (a beömlők és a pup amiröl beszéltünk) az megdobja e az árat?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

Bogyo28 wrote:Őőőőőő, izééé, kint a Camponánál még csak 50 volt, ez most akkor a végső ár? És azt szeretném megkérdezni, hogy ha akarok még mást is bele (a beömlők és a pup amiröl beszéltünk) az megdobja e az árat?
Az 50 arra az egy darabra szól, tehát az elsőre amíg megvan.
A púp és más extrák növelik az árat, attól függően hogy le kell-e újból gyártani (műanyag), vagy csak bele kell szerkeszteni.
Ezekre a +okra akkor tudok árat mondani ha konkrétan beszélünk róla (tehát a kezemben fogom őket :lol: ).
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

gizmo wrote:élőben még meggyőzőbb! 8)
Köszike, szenvedtünk is a "súlya" alatt :smt023
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Szép munka!
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Gabooca wrote:
Bogyo28 wrote:Őőőőőő, izééé, kint a Camponánál még csak 50 volt, ez most akkor a végső ár? És azt szeretném megkérdezni, hogy ha akarok még mást is bele (a beömlők és a pup amiröl beszéltünk) az megdobja e az árat?
Az 50 arra az egy darabra szól, tehát az elsőre amíg megvan.
A púp és más extrák növelik az árat, attól függően hogy le kell-e újból gyártani (műanyag), vagy csak bele kell szerkeszteni.
Ezekre a +okra akkor tudok árat mondani ha konkrétan beszélünk róla (tehát a kezemben fogom őket :lol: ).
Ok. beszerzem a mintákat és majd kereslek. Köszi.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Tenyleg jol nezhet ki,mar igy kepen se rossz!

Idekint ketfelet csinalnak; aminek van belso merevitoje meg aminek nincs.
A merevitos itt is kb 10kilo, a nelkuli 5.

nekem fontos lenne a suly es ha mar kiadnek erte ennyi penzt, akkor nem mindegy hogy "csak" 8kilot nyerek vagy 13at.

Ilyen merevito nelkuli verzio megoldhato lenne e es ha elkeszulnenek a sarvedok is, szett arban lenne e kedvezmeny vagy van e ra mar valami arelkepzeles?
User avatar
Gabooca
márokosanistudnézni
Posts: 85
Joined: Tue Nov 08, 2005 3:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, III. ker.

Post by Gabooca »

Belső merevítés nélkül kb. 5 kg lenne vagy kevesebb, de azt megigérhetem hogy ilyet én nem csináltatok és nem is ajánlok senkinek. Értelme nincs, álló helyzetben (pl. parkolásnál) jól néz ki, de attól fogva hogy elindulsz vele életveszély és kiadsz érte kb 25e ft-t. Megéri?
A sárvédőkkel még várni kell egy kicsit, de lassan azok is meglesznek. Szerintem az árak arányban lesznek a géptető árával, kedvezményben egyenlőre nem reménykedem mivel ezeket a cuccokat nem futószallagon gyártják le, esetleg nagyobb darabszám esetén.
Post Reply