karburátor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- balagecapri
- márokosanistudnézni
- Posts: 66
- Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd
Üdv.tényleg jól megy! :) Ha jó a karbi engem érdekel Gizmó ha neked nem kell.
A szivató a felső terelőlapokat állítja ,csak hidegen ezek zárva vannak(Így dúsít).Ahogy melegszik úgy nyit folyamatosan.Próbáld úgy indítani hogy bezárod kézzel.Egyébként indítás elött 2x rá kell lépni a gázpedálra akkor áll vissza alaphelyzetbe"Zár" Ha kormos a gyertyád inkább a gyújtáson állítsál! A két csavar a két torkot külön állítja méghozzá az alapjárati benzint , továbbá kell lennie ha minden igaz egy harmadik csavarnak a gázbowden felöli részen fent ,az az alapjárati levegő csavarja.Igazából CO mérőre rakva tudod pontosan beállítani de ha az nincs akkor a "harmadik" csavart tekerd be a két szélsőt pedig viszonylag ki .Ezután jön a játék :Kicsit tekerj ki a harmadik csavaron míg megemelkedik a fordulatszám ezután a két szélsőn egyformán be míg újra visszaáll az eredeti, ezt addig játszod amíg a harmadik csavar kitekerésére már nem nő a fordulatszám.
Bocs ha hosszú lett!
Ha tévedtem v.miben javítsatok ki Capri-3, Driver
A szivató a felső terelőlapokat állítja ,csak hidegen ezek zárva vannak(Így dúsít).Ahogy melegszik úgy nyit folyamatosan.Próbáld úgy indítani hogy bezárod kézzel.Egyébként indítás elött 2x rá kell lépni a gázpedálra akkor áll vissza alaphelyzetbe"Zár" Ha kormos a gyertyád inkább a gyújtáson állítsál! A két csavar a két torkot külön állítja méghozzá az alapjárati benzint , továbbá kell lennie ha minden igaz egy harmadik csavarnak a gázbowden felöli részen fent ,az az alapjárati levegő csavarja.Igazából CO mérőre rakva tudod pontosan beállítani de ha az nincs akkor a "harmadik" csavart tekerd be a két szélsőt pedig viszonylag ki .Ezután jön a játék :Kicsit tekerj ki a harmadik csavaron míg megemelkedik a fordulatszám ezután a két szélsőn egyformán be míg újra visszaáll az eredeti, ezt addig játszod amíg a harmadik csavar kitekerésére már nem nő a fordulatszám.
Bocs ha hosszú lett!
Ha tévedtem v.miben javítsatok ki Capri-3, Driver
Balage
- balagecapri
- márokosanistudnézni
- Posts: 66
- Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
2,3 karbi
Szakszerüen elmondtad a beállitás lényegét.Egyébként én többfajta karbival is találkoztam,valamelyiken volt hátul fölül csavar,valamelyiken nemvolt.Én amikor még karbim volt, a két co csavarral és baloldalt (menetirány szerint) középen a keverék csavarral egészen jól sikerült belőni a motort.A fölső csavart ha volt is esetleg nembántottam mert nem igazán reagált rá a motor.Azért egy müszeres beállitás az igazi.Ha valakit érdekel(Balage) van egy 2,3 as karbim eladó.
ha megy az angol, karbi beállítás leírás:
http://www.carburetion.com/Weber/Tech/3 ... unning.htm
http://www.carburetion.com/Weber/Tech/3 ... unning.htm
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Köszia karbibeállítási infókat. én máshogy csináltam, de végülis most jó. a 2 csavart betekertem, meaj kitekertem őket 4és fél fordulatot (így most jóval kevésbé van kitekerve, mint eddig. Az eredmény: hidegen melegen indul, megy rendesen. mondtam mindíg, hogy a hülyéknek van szerencséje... és én még azt hittem, hogy tökre rájöttem, hogy hogy kell beállítani No mind1 lényeg, hogy most műxik, utánna úgyis jön az injektor. Hogy azt hogy állítom be... Node ezen majd akkor töröm a fejem
Mégegyszer köszi Balage a tanítást, mert hasznos volt. A 3.csavar az ami a pillangószelepeket állítja,mert ilyen is van az enyémen vagy arra a menetes szárra gondolsz ami le van kontrázva egy kis anyával és kissé följebb van a szivató magasságában?
Mégegyszer köszi Balage a tanítást, mert hasznos volt. A 3.csavar az ami a pillangószelepeket állítja,mert ilyen is van az enyémen vagy arra a menetes szárra gondolsz ami le van kontrázva egy kis anyával és kissé följebb van a szivató magasságában?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
lenne egy kérdésem. Nézegetem a net-en a Weber 38 dgas karbikat, van 3 féle: autómata szivatós, elektromos szivatós, és kézi... bármelyiket fel lehet rakni nekem különösebb szívás nélkül (jelenleg autómatas szivatós van fenn), vagy van amire figyelni kell?
A másik, ilyen karbi postázással együtt 30.000huf körül lenne itthon... ez nekem soknak tűnik... :? nincs valakinek kint ismerőse? Ahova lehetne postázni?
A másik, ilyen karbi postázással együtt 30.000huf körül lenne itthon... ez nekem soknak tűnik... :? nincs valakinek kint ismerőse? Ahova lehetne postázni?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
Felraktam egy leírást solex karbikhoz (beállítások, hibák, stb... ), angol nyelven, hátha valakinek hasznos lesz.
http://www.fordcapri.hu/anyagok/solex.pdf
http://www.fordcapri.hu/anyagok/solex.pdf
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Sziasztok!
Volna ám egy kérdésem!
Ti használtok a Caprikba ólom pótló adalékot? Nomeg milyen benzint tankoltok? Azt is szívesen olvasnám, hogy kinek mennyit eszik a vas városban, különös tekintettel a 2,3 v6 okra
Akinek diesel a caprija arra kérdés persze nem vonatkozik :P
Volna ám egy kérdésem!
Ti használtok a Caprikba ólom pótló adalékot? Nomeg milyen benzint tankoltok? Azt is szívesen olvasnám, hogy kinek mennyit eszik a vas városban, különös tekintettel a 2,3 v6 okra
Akinek diesel a caprija arra kérdés persze nem vonatkozik :P
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
Én használtam adalékot(MOL), mert úgy tudom kell bele, mert ezek még nem erre készültek. CSAK 98-ast bele, azt szereti.streetracer21 wrote:Sziasztok!
Volna ám egy kérdésem!
Ti használtok a Caprikba ólom pótló adalékot? Nomeg milyen benzint tankoltok? Azt is szívesen olvasnám, hogy kinek mennyit eszik a vas városban, különös tekintettel a 2,3 v6 okra
Akinek diesel a caprija arra kérdés persze nem vonatkozik :P
Fogyi: 12-16 között
1973 TAUNUS SW 1600 XL
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest