karburátor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Most olvastam egy 71-es Perana tesztet,miszerint a 302-es Windsor motor csak 9 kilóval több a v6-nál.Ezt nem tudom, hogy Essex-re, vagy a Cologne-ra vonatkozik és egy tank benyóval (45l) 350 kilómétert tud megtenni.

Egyébként mi ez a 2,3-as power pc? :P
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

streetracer21 wrote:Sziasztok!
Volna ám egy kérdésem!

Ti használtok a Caprikba ólom pótló adalékot? Nomeg milyen benzint tankoltok? Azt is szívesen olvasnám, hogy kinek mennyit eszik a vas városban, különös tekintettel a 2,3 v6 okra :-)

Akinek diesel a caprija arra kérdés persze nem vonatkozik :P
Minden idősebb fordba használok omv adalékot.Főleg a pinto kipuf szelep nem szereti a hiányát.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Köszönöm. AZ öreg 1,6 CVH escortomba én is használtam. Ebbe is fogok!

Üdv!
Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Nitrobuster wrote: Egyébként mi ez a 2,3-as power pc? :P
Az max G5... :twisted:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Sziasztok!

Ma reggel érdekes "tüsszögő" hangot adott ki a karbim... :shock: gázadásra szisszenő/tüsszögő hangot ad. Más tünet nincs, megy rendesen... valaki tapasztalt már ilyesmit? Esetleg valami tipp, ötlet?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
balagecapri
márokosanistudnézni
Posts: 66
Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd

Post by balagecapri »

nyugi lehet hogy egy kicsit sok naftát kap :) és néha visszadurrog egy kicsit. A legnagyobb baj max az lehet hogy kigyullad miatta a légszűrőházad! :roll: Na jó ilyen még csak Terkával fordult elő egyszer! :( a gátlók bírják még :?:
Balage
User avatar
balagecapri
márokosanistudnézni
Posts: 66
Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd

Post by balagecapri »

Ja szerintem az a legtutibb ha elviszed egy zöldkártyáshoz és ő spécin beállítja neked műszerrel a karbit :!:
Balage
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

balagecapri wrote:nyugi lehet hogy egy kicsit sok naftát kap :) és néha visszadurrog egy kicsit. A legnagyobb baj max az lehet hogy kigyullad miatta a légszűrőházad! :roll: Na jó ilyen még csak Terkával fordult elő egyszer! :( a gátlók bírják még :?:
tévedés, ilyen nekem is volt már, mikor nagyon sokat kapott.... nekem az volt furcsa még Gizmo karbiján, hogy ránézésre ugyan az mint ami nekem fenn van, csak nincs rajta visszafolyo ág....
Lacóka
márokosanistudnézni
Posts: 50
Joined: Thu Feb 10, 2005 9:28 pm

Post by Lacóka »

üdv mindenkinek!
A 2.3 V6 caprimra keresnék egy jó kis 38-as weber karbit, nagyon hálás lennék egy jó ötletért honnan tudnék szerezni.
előre is köszi
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

help. nem van alapjárat a caprin, és holnap megyek Keszthely. mit nézzek meg hirtelen?
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Khmmm... csak nem ragadós az Én nyavajám ?!
Remélem nem :evil:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

helló!

SZétszedtem a behalt Karbimat. Jó adag mocsok volt benne! Most legalább kívülről is tiszta :-)
Tömítéskészletet ugye lehet ehez kapni. Tudom hogy már kérdeztem, de kiment a fejemből a válasz :oops:
Ha lehet mennyiért? A membránokat is lehet kapni?

Image
Image


Üdv mindenkinek!

Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

A két membránt meg tudtam venni ami négy csavaros.A háromcsavaros nem volt.,tömítést meg csináltattam fillérekért.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Király! Köszönöm!

Összeraktam!
Megy az autó emberek!!!!
Üresben már 6000-et forog padlón! Eddig ez 4500volt :-)
Szerintem még kurva sokat kéne állítani a karbin. Fülre belőttem szerintem valamennyirejól, de tuti, hogy nem elég jól. Ha valai tud segíteni, hogy mit hova kell csavarni az írja le ide, ha van egy pici ideje, vagy ha valakinek van könyve amiben le van írva... ÓÓÓ hát az mennyei lenne! Sokan sok félét mondtak már, én meg vagy jól emlékszem rá vagy nem. :oops:
Van rajta 3 vékony réz állító csavar. 2 az oldalám, egy hátul. Ha az oldalsókat betekerem nem megy, ha a hátsót betekerem nincs alapjárat. SZerintem ezek levegőt állítanak. Az alapjáratot befolyásolja egy menetirány szerinti baloldalon, hátul egy járatban lévő nagy átmérőjű állítócsavar is. Szvsz ez is levegő. Hogy melyiket hova kéne állítani nem tudom. Ha valaki tudja, hogy melyik pontosan mit állít esetleg ossza meg velem. Sajna buta vagyok hozzá :D

Üdv!

Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

tömitéskészítőt én is tudok, elég olcsón dolgoznak, de az megkérdezhető hogy a két membrán hol lett beszerezve?
Post Reply