Ebben egészen biztos vagy?Natalie Driver Gabe wrote: 4 torkú a karbijuk.
karburátor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: karburátor
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: karburátor
attól mert hogy egy BMW-é, mitől lenne jobb mint ami most rajtavan. attól hogy egy nagyobb karbit rádobsz, nem lesz jobb az autó, sőt. a 4 torku holley is rárakható, de minek? egy 2.3-at túletet mindkettő, max a fogyasztásodat tudod növelni vele. és szerintem egy BMW karbi is kb olyan öreg mint ami neked fenn van, magyarul nem lehet sokkal jobb. ha teljesítményt akarsz növelni, akkor nem a karbikat kell cserélni....Natalie Driver Gabe wrote:Szerintetek ???
Milyen lenne az ha egy BMW karbit szerelnénk egy V-6 osra.
Most az átalakítót meg az ilyesmiket nem kell figyelembe venni. OK.
MIvel a Bmw-k is 6 hengeresek.
4 torkú a karbijuk.
Volt már valakinek ilyen irányú elmozdulása.
Szerintetek megoldható lenne.
S milyen lenne ??
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: karburátor
Ja, 4 torkúnak 4 torkú! Legalább is ami az egyik komám 1970 akarhanyas 5-ös bömösén, a2.0 motoron van, az egy 4 torkú solex.
viszont bogyónak 100%-ban van igazsága a kort illetően. Öreg szar karbi az is.
Nekem minden vágyam egy új, gyári 2 torkú solex. kb egy életet még kibírna. Csak hát azt szerezni?! Az oldcars-on találtam, de az ára.....
Geree magyarázta nekem egyszer: amit a gyárban terveztek, azt kell rátenni. És hát igaza is van sztem.
A jó öreg ladámmal is így voltam. Szoptam a sok használt karbival,meg weberekkel, végül kb 6-éve vettem rá egy új gyárit, azóta "hozzá sem kellett nyúlni".
viszont bogyónak 100%-ban van igazsága a kort illetően. Öreg szar karbi az is.
Nekem minden vágyam egy új, gyári 2 torkú solex. kb egy életet még kibírna. Csak hát azt szerezni?! Az oldcars-on találtam, de az ára.....
Geree magyarázta nekem egyszer: amit a gyárban terveztek, azt kell rátenni. És hát igaza is van sztem.
A jó öreg ladámmal is így voltam. Szoptam a sok használt karbival,meg weberekkel, végül kb 6-éve vettem rá egy új gyárit, azóta "hozzá sem kellett nyúlni".
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: karburátor
Az enyémen egy Webber van amit szinte zsír újonnan sikerült szerezni Lóri segítségével, de nem is válnék meg tőle. Új az új a használt meg általában egy nagy rakás kaki.
Ford Capri MkI Essex
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: karburátor
Lehet kapni újonnan, de ekkora beruházásnál én már a 2.8-as Weberét tenném rá, mint ahogyan Daytona is tette.Lacóka wrote:Ja, 4 torkúnak 4 torkú! Legalább is ami az egyik komám 1970 akarhanyas 5-ös bömösén, a2.0 motoron van, az egy 4 torkú solex.
viszont bogyónak 100%-ban van igazsága a kort illetően. Öreg szar karbi az is.
Nekem minden vágyam egy új, gyári 2 torkú solex. kb egy életet még kibírna. Csak hát azt szerezni?! Az oldcars-on találtam, de az ára.....
Geree magyarázta nekem egyszer: amit a gyárban terveztek, azt kell rátenni. És hát igaza is van sztem.
A jó öreg ladámmal is így voltam. Szoptam a sok használt karbival,meg weberekkel, végül kb 6-éve vettem rá egy új gyárit, azóta "hozzá sem kellett nyúlni".
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: karburátor
Mennyibe kerül mostanság egy 2.8-as Weber?Süni wrote:Lehet kapni újonnan, de ekkora beruházásnál én már a 2.8-as Weberét tenném rá, mint ahogyan Daytona is tette.
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: karburátor
Bogyó mondta meg a frankót. Szinte mindegyikünk autóján már ki tudja hányszor felújított, széttekergetett, dróttal turkált és kibővített furatú karbi van. Mindegyik fos. Abból a hígabbik prüszkölős fajtából. Rengeteget játszottam a karbimmal. 2in1 lett a vége, van benne újítókészlet, ki lett takarítva, újra lett fúvókázva meg a sík felületek síkolva stb. Annyi lett a végeredmény, hogy ha stabil 900 az alapjárat és jó a CO akkor gázadásra bedurrog, ha adok neki benyát magas a CO, zabál mint a barom. Most a fogyasztásnövekedést felesbe kevert etanollal próbálom meg kompenzálni, közepes eredménnyel. Ha azt írtad volna hogy mondjuk egy 2 literes Opel vectra központi injectort szeretnél ráhekkelni, azt megérteném. Nem lehetetlen feladat, de akkor meg már ha ennyit rányomsz a mocidra, miért nem veszel egy 2,8 vagy 2,9 -es injectoros motort, ami megy is, ha már annyit kajál. Én a büdös életben nem nyúlok többet a karbihoz. Majd ha lesz annyi pénzünk veszek egy újat, addig meg megy amivel megy!!!
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: karburátor
de akkor már egy 2.8-ra...Süni wrote:Lehet kapni újonnan, de ekkora beruházásnál én már a 2.8-as Weberét tenném rá, mint ahogyan Daytona is tette.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: karburátor
http://www.fastroadcars.co.uk/shop/inde ... roductId=7" onclick="window.open(this.href);return false;Pudva wrote:Mennyibe kerül mostanság egy 2.8-as Weber?Süni wrote:Lehet kapni újonnan, de ekkora beruházásnál én már a 2.8-as Weberét tenném rá, mint ahogyan Daytona is tette.
http://www.webercarbsdirect.com/38_DGAS_p/18930.032.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/search/Depa ... =Price|Asc" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: karburátor
215 font a manuális, és 265 az automata szivatós. Daytona Martonvásáron vette, direktszűrővel, beszereléssel együtt, nem tom mennyiért.Pudva wrote:Mennyibe kerül mostanság egy 2.8-as Weber?Süni wrote:Lehet kapni újonnan, de ekkora beruházásnál én már a 2.8-as Weberét tenném rá, mint ahogyan Daytona is tette.
Re: karburátor
Én a webert itt nézegettem, 319 dolcsi az el. szivatós.+postagalamb.
http://www.carburetion.com/after.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
A solexek viszont az oldcars-on 350-400 euro. ez mán oszt jó húzós.
http://www.oldcars.de/shop/index_en.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carburetion.com/after.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
A solexek viszont az oldcars-on 350-400 euro. ez mán oszt jó húzós.
http://www.oldcars.de/shop/index_en.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: karburátor
Én is azt szerettem volna csak sajonos igen nehéz olyat találni.Süni wrote:Lehet kapni újonnan, de ekkora beruházásnál én már a 2.8-as Weberét tenném rá, mint ahogyan Daytona is tette.
Re: karburátor
S gondoltam mielőtt bármibe kezdenék megkérdezlek titeket az esetleges szívások elkerülése érdekében
40 -es Álló Weber lett volna a következő lépcső mert abból tudnék egy elég korrekt darabot.
de felmerült a Bmw 4 torok is .
Csak mint modtam nincs ilyen térem tapasztalatom ezért kérdezek.
De gondoolom anno mindenki végigfutatta magában a lehetőségeket, hogy miként lehetne kicsit többet kihozni belőle.
S gondolom sokan kacsingattak más irányokba.
na valahol itt tartok én is.
40 -es Álló Weber lett volna a következő lépcső mert abból tudnék egy elég korrekt darabot.
de felmerült a Bmw 4 torok is .
Csak mint modtam nincs ilyen térem tapasztalatom ezért kérdezek.
De gondoolom anno mindenki végigfutatta magában a lehetőségeket, hogy miként lehetne kicsit többet kihozni belőle.
S gondolom sokan kacsingattak más irányokba.
na valahol itt tartok én is.
Re: karburátor
Nem szertnék egyenlőre injektoros motort.Zacy wrote: de akkor meg már ha ennyit rányomsz a mocidra, miért nem veszel egy 2,8 vagy 2,9 -es injectoros motort, ami megy is, ha már annyit kajál. !!
Baj ha az ember szereti ha valami karburátoros ??
Hozzám az közelebb áll. Nem mondom hogy egyszer nem kerül bele valami komolyabb,de szeretném ezt az oldalát rendesen kijárni, ha lehet.
Szivem szerint egy 2.9 vagy 3.0 karbisat szeretnék csinálni belőle.
Vagy egy essex-et mint krisznek volt az annyira tetszene.
De szép is volna.
s talén elég is volna nekem.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: karburátor
Az tényleg atom volt de azért egy 200 lovas essex már nem a fagyira félretett pénzből készül. 140 lovas volt kb nem ? Legalábbis én nem hiszek a légszűrő 10%, kipuf 15%, dobókocka 5% féle számítási elvekben.Natalie Driver Gabe wrote: Vagy egy essex-et mint krisznek volt az annyira tetszene.
De szép is volna.
s talén elég is volna nekem.
1980 Capri MK3