karburátor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

egyre inkább a turbós V6 felé hajlok, egyszerűbb mint a 3 karbis megoldás...
38 DGAS Weber karbit lehet hogy tudok szerezni... ezzel ugyanolyan "egyszerű" a turbósítás mint a 38as Solex-el?

Image
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Ha felmegy a szívósorodra akkor nem nehéz. Essex-en volt ilyen ha jól tudom.
És küldtem neked egy mail-t . Benne a Zakspeed leírással.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Szerintem neked egy ilyen kellene:

Image

ezt irják róla:

Features
Model 4160 w/ side-hung floats
Small V-8 or 6 cyl. engines
2x4 street tunnel rams
Electric choke
Ford A/T kickdown
Power valve blow-out protection
Vacuum secondaries
100% wet-flow tested and calibrated

itt a link:
http://www.holley.com/HiOctn/ProdLine/P ... -8007.html

csak persze az ára....

de hátha van ilyen az e-bay-en...
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Nitrobuster wrote:Ha felmegy a szívósorodra akkor nem nehéz. Essex-en volt ilyen ha jól tudom.
És küldtem neked egy mail-t . Benne a Zakspeed leírással.
elvileg felmegy rá, fazon úgy hirdeti hogy jó a 2l, 2.3, 2.8as V6 motorokra... de már ez is 51eur-on áll, és még hol a vége... :?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Üdv Bogyó!

A Holley oldalát már végignéztem párszor, jó kis dolgok vannak, de az árak :cry: használtan ilyenek meg főleg Angliában vannak, a Rover V8-akon... onnan meg a postaköltség még annyi mint maga a karbi...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Egy srácnak kellene némi segítség, MkI-hez:

"Kellene 1 karburátor akatrész.
A doki szerint valamilyen elktronikus (MKI???) kütyü,
a hideg motor alapjáratának beállításához kell.
Na ez telejesen beszart. (szerinte)
Esetleg ha tudnál egy ilyet valahonnan berhelni nagyon örülnék.
ja 1500 v4, hogy milyen a karbi az kérdéses szerintem (fomoco)
"

ennyit írt, én nem vagyok egy nagy műszaki zseni, hátha valakinek ez többet mond.
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Hát ilyen karbit nem találsz minden bokorban.De szerintem ezen nincs elektromos alapjárat.



1500 V4 OHV OHV 60°
Obsah: 1498 cc
Vrtání: 90.0 mm
Zdvih: 58.9 mm
Kompresní poměr: do 09.1970: 8.0:1
od 09.1970: 9.0:1
Palivový systém: do 09.1970: jednokomorový karburátor Ford 28
od 09.1970: jednokomorový karburátor Ford 35
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

karburátor

Post by driver »

Persze hogy nincsen benne semmilyen elektromos alkatrész.Amikor azt a karbit gyártották,akkor még seholsem volt az elektronika.Megkéne kérdezni a Dokit, tudja e egyáltalán mi az a capri? Szerintem...
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Köszi! Továbbítottam a srácnak, átgondolja mind a szerelőt, mind a karburátor csere dolgot.
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

Kérdésem lenne:

Adva van 1 83-as 2300 V6 -os motor, de már elektromos, nem vizes hidegindítással.
Namármost: a karburátoron lévő elektromos csatlakozóról a gyári vezetékkötegben 2 leágazás van.
1: ez a motor felett lévő jeladóhoz megy, két vezetékes kivitelben, a csatlakozó is pont jó oda.
2. 1 külön csatlakozó, egymadzagos kivitelben. Ezen pont olyan csati van, mint a generátoron. Elviekben tápot kéne kapnia róla,szerintem

Namármost a kérdés,: ez a különálló szál BIZTOSAN a generátorra kell hogy menjen?

előre is köszi
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Post by driver »

Szia tau73! A generátorra nem kell semmi más csak egy olyan furcsa alaku dugo(két egyforma és egy kissebb csati) egyben.Három szál megy bele.
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

De akkor az elektromos szivató madzagját hova kössem?
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

van eladó 40-es Weber:

"egy pár 40-es álló weber alfa-rol. keveset ment jó állapotu nagyon olcson sürgösen eladó. Ár : 10.000"

szerintetek?
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Kövi:
A generátort felejtsd el.
A szivatónak adj egy +-ot.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

Utánakerestem.Elvileg onnan kéne kapnia a + t. Lehet megpróbálom máshonnan levenni: gyujtótrafó stb..
1973 TAUNUS SW 1600 XL
Post Reply