teljesítménynövelés

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

retep79
kopasz
Posts: 2
Joined: Wed May 24, 2006 3:59 pm

teljesítménynövelés

Post by retep79 »

Sziasztok!

MK II "S" 2,3 V6 Még a csaj nehezen tud megválni töle de ha minden ok akkor az enyém!

Az lenne a kérdésem hogy minek és miért van értelme ha nem sokat értek a motor bütyöléséhez. Max 140 km/h kell, jó hang ami nem csak nagyon hangos hanem lehessen az eröt kihallani, ne zabálja le a hajamat

1: motorba belenyúlni + karbi + kipuf. rendszer

2: turbo + kipuff

3: karbi + kipuff

esetleg árat hozzátenni. A kivtelböl csak minöség érdekel.

Elöre is köszönöm!

Péter
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

kipuff csak a hang miatt, lóerőhöz motorcsere.
minden egyéb pénzkidobás.
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

A 2,3 azért kicsit többet tud mint 140,sztm ne tuningold,jó az úgy ahogy van.Hol voltál eddig?
retep79
kopasz
Posts: 2
Joined: Wed May 24, 2006 3:59 pm

Post by retep79 »

capri 3 Köszönöm elég lehangoló

trafo2000 házasodok, apám betegállományban van és én nekm kell mindent csinálni de Bielefelden látjuk egymást! :wink:

Péter
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Udv mindenkinek!

Szerintetek ez lehetseges vagy csak kamuzik a csako??? (egy 3000 motor + ha jol latom, gondolom 3 karbi - weber? - 231 LE)???

link: http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift

koszonom a valaszokat,

Gobbo
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Lehetséges, de nehogy asz'idd hogy felraksz 3 karbit, és mingyá' van 231 LE.
Ahhoz már komoly lóvét kell "beleölni" a mociba! :wink: (sajnos)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Hello!

Koszi, de engem az erdekelne, hogy turbo stb... nelkul hogy a fenebe lehet kb. +100 LE-t meg kihozni egy 3000-es motorbol (vagy rosszul gondolom es nem a sima Essex 3L motor van benne - ami ugye gyarilag 137 Le -, hanem valami mas?).

koszi,

Gobbo
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Gobbo wrote:Hello!

Koszi, de engem az erdekelne, hogy turbo stb... nelkul hogy a fenebe lehet kb. +100 LE-t meg kihozni egy 3000-es motorbol (vagy rosszul gondolom es nem a sima Essex 3L motor van benne - ami ugye gyarilag 137 Le -, hanem valami mas?).

koszi,

Gobbo
Essex motorhoz nagyon spéci cuccosok vannak jó drágán.Én annó kipróbáltam azt a kék mk1 Bibesheimben amivel a svéd skacok jöttek,elmondásuk szerint 245 le volt.A menetteljesítmény meggyőző volt. 8)
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Nem ez az?

Image
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

bakker ez az.Honnan van a kép?
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

:D Kikerestem a gyűjteményemből. 8)

Image

Természetesen nem én fotóztam, hanem a netről van.
Minden értelmesebb Capriról vannak képeim amit valaha is találtam a neten. :wink:
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
FehérCapri Sanca
márokosanistudnézni
Posts: 81
Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Contact:

Post by FehérCapri Sanca »

Nagyon meleg ez a gép...
BOSS MK III
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Hát megy mint állat.Nekem csak hagyományos kép van róla.
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Hello!

Jo.. jo tehat lehetseges, de meg mindig azt kerdezem... hogyan?

Gobbo
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Gobbo wrote:Hello!

Jo.. jo tehat lehetseges, de meg mindig azt kerdezem... hogyan?

Gobbo
Itt egy pelda:

3.1 Essex tripla Weber 42 DCNF karbi 9.25:1 komp
Fast road hengerfej
V63 vtengely
Lumenition gyujtas

ez a dragasag tud 6000es fordulaton 212lovat fotengelyen es 159et kereken

ez V63as tengely korantsem a legdurvabb, van olyan is ami 7500nel adja le a maxot. de ott mar igencsak bele kell nyulni a motorba,konnyitett,specialis alkatreszek kellenek hogy birjak a magas fordulatot.

nem 22x lovat nagy kunszt kihozni egy szivo 3000bol hanem 900lovat lasd F1...

a kerdesedre valaszolva:

-kompresszionoveles(oktanszam!), megfeleloen hozzaigazitva szelepekhez(dugattyuba belenyitas!), modositott vezermutengely, megfelelo szeleprugokkal, hengerfej, szivosor polirozasa,atalakitas

-motor megnovekedett benya/levego igenyenek kielegitese(karbi,inj.)

-kipuffrendszer atalakitasa

- gyujtas tuning

ha a gyar alltal ajanlott ford.maxig hasznalsz egy motort,akkor megvan egy max loero amit a fonti atalkitasokkal ki tudsz hozni belole. Utanna mar csak a ford.szam novelesevel lehet elohozni a + erot. Ahhoz viszont specialis,konnyitett alkatreszek kellenek,kenes stb (lasd F1: V8, 3liter ~19k rpm...)

nagyvonalakban ennyi a szivomotor tuningja
Post Reply