Stroker motor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Stroker motor

Post by Tibi »

Sziasztok!
meg tudná magyarázni nekem valaki,h pontosan , hogy is néz ez ki?
köszönöm
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Re: Stroker motor

Post by CAPRI-3 »

Tibi wrote:Sziasztok!
meg tudná magyarázni nekem valaki,h pontosan , hogy is néz ez ki?
köszönöm
lökettétrfogatnövelés a blokk módosítása nélkül. dugók, hajtókarok és főtengely általában csere. (stroker kit)
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Stroker motor

Post by Tibi »

CAPRI-3 wrote:
Tibi wrote:Sziasztok!
meg tudná magyarázni nekem valaki,h pontosan , hogy is néz ez ki?
köszönöm
lökettétrfogatnövelés a blokk módosítása nélkül. dugók, hajtókarok és főtengely általában csere. (stroker kit)
köszi , készült itthon ilyen? kb mekkora teljesítméynn övekedés érhető el vele? Bocs ha lámáskodok de még nem nagyon hallottam erről, mindig csak a turbo + a kompreszor :D:D (nem hivtalak az ajtok miatt de kell)
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Akkor az enyémből lehet 1,5-ös ha belerakom az 1,7-es főtengelyt hajtókarral együtt.


Igaz?
Ford Capri MkI Essex
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Re: Stroker motor

Post by CAPRI-3 »

Tibi wrote:köszi , készült itthon ilyen? kb mekkora teljesítméynn övekedés érhető el vele? Bocs ha lámáskodok de még nem nagyon hallottam erről, mindig csak a turbo + a kompreszor :D:D (nem hivtalak az ajtok miatt de kell)
asszem a Bódig Krisz essex mocija, de majd megkérdem.
másról nemtok.
nemtom mit lehet vele kezdeni, sosem jártam körbe a témát komolyabban, talánl caprimania ha jól emléxem..
egy német ismerősöm a 2.8i-ből csinált 3.2-t de fene tudja hogyan :)

amíg könnyebb nagyobb motorokat találni, addig az effajta tuning nem nagyon fog teret hódítani.
pl 2.8i helyett 2.9 24v...
szszaby

Akkor az enyémből lehet 1,5-ös ha belerakom az 1,7-es főtengelyt hajtókarral együtt.
Igaz?
nemtom, sztem nem. utána kéne olvasni a furatnak, löketnek, csapszegeknek, fészkeknek stb stb...
a V6-ok ebben a szisztémában épűltek 2.0-2.3-2.6-2.8
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Stroker motor

Post by Bogyo28 »

CAPRI-3 wrote:
Tibi wrote:köszi , készült itthon ilyen? kb mekkora teljesítméynn övekedés érhető el vele? Bocs ha lámáskodok de még nem nagyon hallottam erről, mindig csak a turbo + a kompreszor :D:D (nem hivtalak az ajtok miatt de kell)
asszem a Bódig Krisz essex mocija, de majd megkérdem.
másról nemtok.
nemtom mit lehet vele kezdeni, sosem jártam körbe a témát komolyabban, talánl caprimania ha jól emléxem..
egy német ismerősöm a 2.8i-ből csinált 3.2-t de fene tudja hogyan :)

amíg könnyebb nagyobb motorokat találni, addig az effajta tuning nem nagyon fog teret hódítani.
pl 2.8i helyett 2.9 24v...
szszaby

Akkor az enyémből lehet 1,5-ös ha belerakom az 1,7-es főtengelyt hajtókarral együtt.
Igaz?
nemtom, sztem nem. utána kéne olvasni a furatnak, löketnek, csapszegeknek, fészkeknek stb stb...
a V6-ok ebben a szisztémában épűltek 2.0-2.3-2.6-2.8
Krisz 3.1-es mocija furva is van....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Az 1,3 furat: 86 löket :58.86
1,5 90 58,86
1,7 90 66,8
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Stroker motor

Post by Nitrobuster »

bogyo28 wrote:
CAPRI-3 wrote:
Tibi wrote:köszi , készült itthon ilyen? kb mekkora teljesítméynn övekedés érhető el vele? Bocs ha lámáskodok de még nem nagyon hallottam erről, mindig csak a turbo + a kompreszor :D:D (nem hivtalak az ajtok miatt de kell)
asszem a Bódig Krisz essex mocija, de majd megkérdem.
másról nemtok.
nemtom mit lehet vele kezdeni, sosem jártam körbe a témát komolyabban, talánl caprimania ha jól emléxem..
egy német ismerősöm a 2.8i-ből csinált 3.2-t de fene tudja hogyan :)

amíg könnyebb nagyobb motorokat találni, addig az effajta tuning nem nagyon fog teret hódítani.
pl 2.8i helyett 2.9 24v...
szszaby

Akkor az enyémből lehet 1,5-ös ha belerakom az 1,7-es főtengelyt hajtókarral együtt.
Igaz?
nemtom, sztem nem. utána kéne olvasni a furatnak, löketnek, csapszegeknek, fészkeknek stb stb...
a V6-ok ebben a szisztémában épűltek 2.0-2.3-2.6-2.8
Krisz 3.1-es mocija furva is van....

Szerintem az csak fúrva van (de lehet, hogy tévedek)
Egyébként a 2,8as cologne blockot szokták összehozni a 4lityós explorer
mocival, de az rengeteg gépmunka. Inkább akkor már a komplett moci
csere. Ha jól tudom a 3,2-es konverziót merci dugókkal sikerült megcsinálni.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Stroker motor

Post by proteus »

CAPRI-3 wrote:
Tibi wrote:Sziasztok!
meg tudná magyarázni nekem valaki,h pontosan , hogy is néz ez ki?
köszönöm
lökettétrfogatnövelés a blokk módosítása nélkül. dugók, hajtókarok és főtengely általában csere. (stroker kit)
Khmm... Ezt felénk nem zsugornak hívják? :smt017
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Szerintem igen.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

na, most vettem észre,h van ilyenem is
http://rapidshare.de/files/20089927/stroker.ZIP.html
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Stroker motor

Post by Tibi »

Nitrobuster írta:
......
Egyébként a 2,8as cologne blockot szokták összehozni a 4lityós explorer
mocival, de az rengeteg gépmunka. Inkább akkor már a komplett moci
csere. Ha jól tudom a 3,2-es konverziót merci dugókkal sikerült megcsinálni.
ezt ki tudnád fejteni bővebben is? Ismersz vkit akinek van ilyen?
Köszi
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Stroker motor

Post by Nitrobuster »

Tibi wrote:Nitrobuster írta:
......
Egyébként a 2,8as cologne blockot szokták összehozni a 4lityós explorer
mocival, de az rengeteg gépmunka. Inkább akkor már a komplett moci
csere. Ha jól tudom a 3,2-es konverziót merci dugókkal sikerült megcsinálni.
ezt ki tudnád fejteni bővebben is? Ismersz vkit akinek van ilyen?
Köszi
Sajna nem tudok róla, hogy az országba lenne felfúrt, vagy hosszúlöketű 2,8-as, de nem kizárt, hogy van. Általában ezt a sok baromságot külföldi
forumokon olvasom. De ha gondolod szerzek róla valamilyen írásos anyagot.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Stroker motor

Post by Tibi »

Nitrobuster wrote:
Tibi wrote:Nitrobuster írta:
......
Egyébként a 2,8as cologne blockot szokták összehozni a 4lityós explorer
mocival, de az rengeteg gépmunka. Inkább akkor már a komplett moci
csere. Ha jól tudom a 3,2-es konverziót merci dugókkal sikerült megcsinálni.
ezt ki tudnád fejteni bővebben is? Ismersz vkit akinek van ilyen?
Köszi
Sajna nem tudok róla, hogy az országba lenne felfúrt, vagy hosszúlöketű 2,8-as, de nem kizárt, hogy van. Általában ezt a sok baromságot külföldi
forumokon olvasom. De ha gondolod szerzek róla valamilyen írásos anyagot.
köszi jó lenne. Nem tudom,h melyik irányba induljak majd el ha tuningra kerül a sor. Ezért körül akarok járni minél több lehetőséget.
Post Reply