2,8i tuning

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2,8i tuning

Post by German Capri »

Kellet valami a jappóknak amiben ők is jók :lol:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Re: 2,8i tuning

Post by CAPRI-3 »

gigford wrote:Még valami, hamár ilyen gyakran szóbakerül ez a drift. Nem driftre kéne autot csinálni, hanem AUTÓVERSENYRE. Rally, pálya, drag, szlalom!

A drift egy bohóckodás nem autosport!
nem érzed, h szembefordultál magaddal? :h:
előbb a költségvetésről beszéltél, most meg olyan sportokról, ahol CSAK A PÉNZ SZÁMÍT.
a sok pénzből megveszed a technikát, majd ha ügyes vagy, jól szerepelsz.
és sajnálom, h így látod, de ez nem az én bajom, hanem a tiéd :)
kitettél magadért, h megsérts ahogy csak tudsz, de ellenpéldám nekem is van, ebben a bohóckodásban az általam fejlesztett autó 3-ik lett az éves összetettben. :ba:

ellenben veled én pl mindíg várom a külföldieket és remélem idén megleshetem az egyik kinti sierrát, ők mit hogyan használnak.
én csak annyit akartam az egésszel mondani, hogy egy 2.8 MFI szívósorral áthidaltad volna ezt a problémahalmazt, még nem is típusidegen alkatrész. biztos javítottál ezzel a megoldással is és nem hittem, hogy elfelejted a koporsót módosítani, azt is elhiszem, hogy ez jó megoldás és működik kinti kocsikon. költségekről ne beszélj, alut hegeszteni drágább mint egy MFI szívósor :)

sz'al a kevesebb néha több.

U.i.: majd ha megunod a drag-ot mint oly sokan -ha egyátalán észrevetted- te nehogy a driftet válaszd új hobbynak, mert a képedbe fogom vágni a mostani véleményed :)
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2,8i tuning

Post by Blant »

Gigford tök igazad van a szakmai meg az elvi részekben. Én is tehetnék Cossworth-t az autómba, mégis maradok a sima 2,8V6-nál, bár EFi-vel. Elég drága tunningolni és vannak korlátai a szívósoron túl is, de én is ezt szeretem...

De szerintem kár volt a driftet szóbahozni. Szerintem iszonyú jó sport. Ez is csak egy vélemény, amit nem akarok ráeröltetni senkire, de Laci se azért hozta szóba, az angolokról mondott véleményt ennek kapcsán. Ha te érzelmi okokból fikázod a driftet, az semmivel nem jobb, mint ha Ő fikázza a bővített szívósorodat, amit megjegyzem kár volt, mert fasza. :-)

Egyikőtöket se akarom védeni/támadni, de ennyi a véleményem! Peace!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: 2,8i tuning

Post by gigford »

CAPRI-3 wrote:
gigford wrote:Még valami, hamár ilyen gyakran szóbakerül ez a drift. Nem driftre kéne autot csinálni, hanem AUTÓVERSENYRE. Rally, pálya, drag, szlalom!

A drift egy bohóckodás nem autosport!
nem érzed, h szembefordultál magaddal? :h:
előbb a költségvetésről beszéltél, most meg olyan sportokról, ahol CSAK A PÉNZ SZÁMÍT.
na ez ami nem igaz! számtalan példa van rá, hogy nem CSAK a pénz számit. Nem elég összevenni minden alkatrészt, jól össze is kell legozni és lehet akarmilyen milliós háttér,technika ha a sofőr nem tudja hozni az eredményt!

a sok pénzből megveszed a technikát, majd ha ügyes vagy, jól szerepelsz.
erről beszélek, a nagy HA!

és sajnálom, h így látod, de ez nem az én bajom, hanem a tiéd :)
Nekem aztán végképp nem bajom, csak én is tudok viselkedni ugy, ahogyan te is beirsz ide dolgokat. "Tákolás, kókányolás, ocsmány" szavak olyanok szájából akik nem tudnak vagy tudtak lerakni még gyorsabb CAPRIT, végképp nonszensz és nevetséges.
Ilyen-olyan lengőkar megtámasztás meg hátsó tácsafékesítés és egyéb felesleges dolgokon agyalni amig nincs ERŐ!


kitettél magadért, h megsérts ahogy csak tudsz, de ellenpéldám nekem is van, ebben a bohóckodásban az általam fejlesztett autó 3-ik lett az éves összetettben. :ba:
Na látod ez a különbség, hogy jelenleg az általam fejleszetett autoM (és CAPRIM nem sierrám) az első gyorsulásban. Nem mással példálózok és nem sierrával,hanem magammal. És legfőképpen nem fikázok le olyan valamit, amiben másoknak utánnajárása, pénze van.

ellenben veled én pl mindíg várom a külföldieket és remélem idén megleshetem az egyik kinti sierrát, ők mit hogyan használnak.
én csak annyit akartam az egésszel mondani, hogy egy 2.8 MFI szívósorral áthidaltad volna ezt a problémahalmazt, még nem is típusidegen alkatrész. biztos javítottál ezzel a megoldással is és nem hittem, hogy elfelejted a koporsót módosítani, azt is elhiszem, hogy ez jó megoldás és működik kinti kocsikon. költségekről ne beszélj, alut hegeszteni drágább mint egy MFI szívósor :)

Látod, tudsz te normálisan is foglamazni. Az alaptalan fikázásra nagyon rágok.
sz'al a kevesebb néha több.

U.i.: majd ha megunod a drag-ot mint oly sokan -ha egyátalán észrevetted- te nehogy a driftet válaszd új hobbynak, mert a képedbe fogom vágni a mostani véleményed :)

Attól ne félj, nem fogsz látni drfitedzésen :mrgreen:
Nem istenitem én a gyorsulást, szeretem az tény. Hasonlo okból választottam mint sokan a driftet, utcai autoval is lehet operálni amatör szinten. Csak számomra egy olyan autosportnak nevezett shown, ahol pontozás dönt, hát... :h: egyéb autosportban nem lehet mellébeszélni, az órát nem lehet becsapni!
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2,8i tuning

Post by Süni »

Blant wrote:Gigford tök igazad van a szakmai meg az elvi részekben. Én is tehetnék Cossworth-t az autómba, ...
egy "s"-el, ha szabadna kérnem !
Köszi :wink:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2,8i tuning

Post by Süni »

Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ? :smt102
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: 2,8i tuning

Post by Pudva »

Süni wrote:Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ? :smt102
Hát hogy mennyi pénzt tudsz beleölni az autóba ;)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2,8i tuning

Post by Blant »

Süni wrote:
Blant wrote:Gigford tök igazad van a szakmai meg az elvi részekben. Én is tehetnék Cossworth-t az autómba, ...
egy "s"-el, ha szabadna kérnem !
Köszi :wink:
Nem beszólni!!!! Venni nekem másik laptopp, aminek billentyűzet nem lenni alábélelve veresborral :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: 2,8i tuning

Post by driver »

A technikai részen vitatkozhatunk,hogy jo-e a faragás vagy sem, DE leszolni egy komoly sportágat ami ráadásul rohamosan fejlődik itt nálunk is az azért durva.

Ha már össze akarjuk hasonlitani a drag ot és a driftet, (bár felesleges mert teljesen más irányzat)
akkor a drift hez SOKKAL több vezetési tudás szükséges mint s draghoz.
a drift nél tudni kell vezetni, a dragnál elég ha sok pénzed van és azt betolod a géptető alá.

résztvettem már jónéhány gyorsulási rendezvényen, de koránt sem okozott olyan örömöt mint
a drift

amúgy mindettől függetlenül kiváncsi leszek a végeredményre, hogy a 160 le ből hogyan lesz mondjuk 180 le
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: 2,8i tuning

Post by gigford »

Süni wrote:Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ? :smt102
Hat tenyleg nem kell sumahernek lenni, de egy bizonyos szint felett nem olyan egyszeru az.
Valamiert csak elterjedt a vilagban tobb millio autos kozott.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: 2,8i tuning

Post by gigford »

Pudva wrote:
Süni wrote:Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ? :smt102
Hát hogy mennyi pénzt tudsz beleölni az autóba ;)
Mint barmely autosportba ahol sikeres, eredmenyes akarsz lenni.
Minden autosporthoz sok penz kell.
Valyogbol nem lehet autot epiteni.
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Re: 2,8i tuning

Post by TomiCaPri »

:wink:
Attachments
nah igen.jpg
nah igen.jpg (34.09 KiB) Viewed 6136 times
"Nagy célhoz hosszan visz az út"
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: 2,8i tuning

Post by gigford »

driver wrote:A technikai részen vitatkozhatunk,hogy jo-e a faragás vagy sem, DE leszolni egy komoly sportágat ami ráadásul rohamosan fejlődik itt nálunk is az azért durva.

Ezzel jol megfogalmaztad a lenyeget! Vitatkozni kell es nem lekokanyolni mas munkajat!

Ha már össze akarjuk hasonlitani a drag ot és a driftet, (bár felesleges mert teljesen más irányzat)
akkor a drift hez SOKKAL több vezetési tudás szükséges mint s draghoz.
a drift nél tudni kell vezetni, a dragnál elég ha sok pénzed van és azt betolod a géptető alá.

Ha aladadnanak egy fullos driftautot es orakat gyakorolnal naponta akkor te lennel a driftbajnok. Drifthez nem kell olyan hatalmas ero.
Erot csinalni az autoba, es azt leadni a talajra na az a nem egyszeru!
Az biztos, hogy a draghoz kell a legkevesebb vezetesi tudas.
De idore merik legalabb, ne az dontse mar el, hogy a birok hogy pontoznak!
Erre csak egyeb sportokat tudok felhozni:
az emberek nagy resze tudja ki az a Egerszegi, Balczo vagy Carl Lewis, mindegyikuk idore uszik vagy fut.
Az igazi sportokat idore merik, nincs benne szubjektiv itelet.
A drift akarhogy is feljodik meg akarki akarmit mond, mindig az autosport feketebaranya lesz, nem lehet egy lapon emliteni meg a draggal sem nemhogy a tobbivel.

résztvettem már jónéhány gyorsulási rendezvényen, de koránt sem okozott olyan örömöt mint
a drift

amúgy mindettől függetlenül kiváncsi leszek a végeredményre, hogy a 160 le ből hogyan lesz mondjuk 180 le

nem lesz itt nagyon vegeredmeny, jobban fog gazadasra reagalni a motor, ennyi.
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Re: 2,8i tuning

Post by TomiCaPri »

És a szertorna, a toronyugrás, a műkorcsolyázás, stb? :)
"Nagy célhoz hosszan visz az út"
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: 2,8i tuning

Post by Pudva »

TomiCaPri wrote::wink:
http://www.fordcapri.dsys.hu/forford3/d ... php?id=117" onclick="window.open(this.href);return false;
Ott a pont!
(ez honnan van TomiCapri?)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Post Reply