2,8i tuning

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: 2,8i tuning

Post by proteus »

TomiCaPri wrote:És a szertorna, a toronyugrás, a műkorcsolyázás, stb? :)
Mondj közülük egy olyat akit ismerünk... :smt098 (műkorcsolyázó az talán akadhat :roll:)
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: 2,8i tuning

Post by TÉCSÉ »

Szertornában pedig jobbak vagyunk... :wink:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: 2,8i tuning

Post by proteus »

OK, ez volt a reklám helye. Túl sok közöm mondjuk nincs semmilyen sporthoz sem. :roll:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 2,8i tuning

Post by szszaby »

gigford wrote:
CAPRI-3 wrote:
akkor mi lenne, ha elmondanád?
mert így ocsmány, akármennyire is alakul.
látom, szélesebb a közös csatorna, de ezért tákolsz?
inkább tettél volna rá MFI szívósort.
Gondolom te is csiszoltal mar le varratot,nem?
Lecsiszolva is ocsmany lesz? Nem. :roll:
Mielott takolasnak nevezel vmit, elmondom, hogy hasonlo "takolast" elkovettek mar idekinn ilyen szivosoron es bevalt...
Attachments
P1010956.JPG
P1010956.JPG (151.13 KiB) Viewed 6078 times
P1010957.JPG
P1010957.JPG (152.03 KiB) Viewed 6075 times
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 2,8i tuning

Post by Bogyo28 »

Ez itt a technikai részleg urak, ne essen már egyik capris a másiknak. Az hogy kinek melyik autós versenyszakág jön be, az körülbelül olyan mint hogy ki milyen zenét szeret, kár rajta vitatkozni. Akik itt vannak a forumon, mind hangyásak egy kicsit, vagy inkább nagyon, mert hát ugye olyan dolgokat teszünk a majd 30 éves vasakkal, amiknek az átlag emberek szerint semmi értelme. Némelyiket már utcán alig lehet használni, de a gazdájának a szeme fénye. És ami még nagyon fontos, TISZTELNI KELL A MÁSIK HOZZÁNK HASONLO MOKUS NÜNÜKÉIT!!! hiszen én sem tudok sok érvet felhozni a melett, hogy miért kellett a frissen felujítot, bitang jó 2.8 karbis mocit lecserélni egy kozéra, ami rengeteg pénz, de valljuk be elég ritkán tudom kihasználni, főleg ha bele is vesszük a vezetői (nem)tudásomat. Gigford a k-jetet fogja a végtelenségik hegyezni, Nitronak sohasem lesz V6-osa, Capri-3 még pár évig biztos keresztben akar majd közlekedni, és még sorolhatnánk ugyanezt. A legtöbbször az ember nem is a loerőkért csinálja, hanem hogy saját magának bebizonyítsa, hogy meg tudta csinálni. Aki csinált már bármit is maga az autóján, tudja milyen érzés az amikor elkészül, beindul, megy pöfög stb. És lehet hogy lehetne olcsobbat, jobbat, de azt mégis csak te csináltad, a te munkád, amit nem vehetnek el tőled. És ezt tisztelni kell a másikban, még akkor is ha a másik szerintünk olyan dolgot csinál aminek semmi értelme. Az érzés ugyanaz a végén. Arról meg nem is beszélve, hogy nem szanaszét kellene huznia a csapatnak, hanem ha nem is oltári nagy összetartást, de legalább némi megértést lehetne tanusítani a másik felé, hiszen ugyanazokat az öreg vasakat reszeljük, még ha ki-ki máshogy/más céllal is....

UFF, én beszéltem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
TomiCaPri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 270
Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest - Csepel

Re: 2,8i tuning

Post by TomiCaPri »

Pudva wrote:
TomiCaPri wrote::wink:
http://www.fordcapri.dsys.hu/forford3/d ... php?id=117" onclick="window.open(this.href);return false;
Ott a pont!
(ez honnan van TomiCapri?)
Egyik haverom küldte msn-en. Asszem a carstylingon találta, de nem biztos :roll:
"Nagy célhoz hosszan visz az út"
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: 2,8i tuning

Post by gigford »

A doboz is majdnem kész, a régi csavar lyukat kell még befoltozni, meg tömitést vágni hozzá.
Szabinak :ru: a munkáért.
P1010959.JPG
P1010959.JPG (147.6 KiB) Viewed 5929 times
P1010964.JPG
P1010964.JPG (152.51 KiB) Viewed 5931 times
P1010965.JPG
P1010965.JPG (139.71 KiB) Viewed 5924 times
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 2,8i tuning

Post by szszaby »

Na ilyen lett.
Attachments
P1010968.JPG
P1010968.JPG (150.57 KiB) Viewed 5848 times
P1010970.JPG
P1010970.JPG (154.03 KiB) Viewed 5847 times
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2,8i tuning

Post by Blant »

:ru:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Iván

Re: 2,8i tuning

Post by Iván »

ajj de naggyon tuti!még mindíg jó vagy komám!!
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: 2,8i tuning

Post by gigford »

Némi nyalánkság

Alu, 3 kipuffos hengerfej...

http://cgi.ebay.co.uk/Ford-cologne-2-8- ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;

Ez se rossz...

http://cgi.ebay.co.uk/Jenvey-TC-throttl ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: 2,8i tuning

Post by Hattyu »

gigford wrote:Némi nyalánkság

Ez se rossz...

http://cgi.ebay.co.uk/Jenvey-TC-throttl ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Ez ott van a szeren :twisted:
Durva!!
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: 2,8i tuning

Post by Pudva »

gigford wrote:Némi nyalánkság

Alu, 3 kipuffos hengerfej...

http://cgi.ebay.co.uk/Ford-cologne-2-8- ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Bocsánat, de tanulni szeretnék, ez mire jó?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Dozer
nemleszgondhasegítis
Posts: 181
Joined: Fri Mar 10, 2006 5:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: 2,8i tuning

Post by Dozer »

A kétkiömlős rendszer elrontja a gázlengéseket, így hiába csinálsz akármilyen frankó kipuffot nem tudja a maximumot nyújtani, ha minden henger külön leömlőt tud kapni akkor ki lehet használni a gázlengéseket arra hogy kvázi kiszippantsák a kipuffgázokat a hengerből minek okán a következő töltési fázisban több benzin levegő keveréket tud beszívni a moci ami által némileg növelhető a teljesítmény és a nyomaték....
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: 2,8i tuning

Post by Hattyu »

Dozer wrote:A kétkiömlős rendszer elrontja a gázlengéseket, így hiába csinálsz akármilyen frankó kipuffot nem tudja a maximumot nyújtani, ha minden henger külön leömlőt tud kapni akkor ki lehet használni a gázlengéseket arra hogy kvázi kiszippantsák a kipuffgázokat a hengerből minek okán a következő töltési fázisban több benzin levegő keveréket tud beszívni a moci ami által némileg növelhető a teljesítmény és a nyomaték....
Akkor jó dologra tippeltem :mrgreen:
Csak inkább megvártam hogy valaki okosabb megmondja,nem akartam beégni :roll: :D
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Post Reply