wow! De legalabb van. Egyebkent erdekelne, hogy koppra ugyanaz a doboz, vagy azert bele vannak integralva modern utkozesvedelmi elemek...Bogyo28 wrote:ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Buborék Kaprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
szerintem kopp a régi, így van rá kereslet nem az átalakítottra...daytona wrote:wow! De legalabb van. Egyebkent erdekelne, hogy koppra ugyanaz a doboz, vagy azert bele vannak integralva modern utkozesvedelmi elemek...Bogyo28 wrote:ha gyártani kezdenék mint a nagy tesót, nem biztos hogy ki tudnánk fizetni:szszaby wrote:De jó volna egy ilyen új kasztni.
http://www.cjponyparts.com/dynacorn-com ... wgodba4AdQ" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
lehet, hogy a régi szerszámokat vették meg ?Bogyo28 wrote:
szerintem kopp a régi, így van rá kereslet nem az átalakítottra...
1980 Capri MK3
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Eljött a napja annak, hogy újra útra keljen a GÉP!
Hála Geree mesternek!( szelepállítás , vezérműszíjcsere,összehangolás meg még egy listára való apróság, amire én nem is gondoltam...)
Sajnos az öröm nem tartott sokáig, kismanó költözött a blokkba
Az olajban össze-vissza ennyi maszat ( lerakódás, korom?-hol a spén?, mert az olajszűrő is "tiszta")
A vezérműtengelyen semmi "szántás"
Nagyon gyanítom, hogy ebből motorfelújítás lesz
Hála Geree mesternek!( szelepállítás , vezérműszíjcsere,összehangolás meg még egy listára való apróság, amire én nem is gondoltam...)
Sajnos az öröm nem tartott sokáig, kismanó költözött a blokkba
Az olajban össze-vissza ennyi maszat ( lerakódás, korom?-hol a spén?, mert az olajszűrő is "tiszta")
A vezérműtengelyen semmi "szántás"
Nagyon gyanítom, hogy ebből motorfelújítás lesz
- Attachments
-
- kész.jpg (45.97 KiB) Viewed 13911 times
-
- maszat.jpg (103.25 KiB) Viewed 13911 times
-
- szelep.jpg (56.38 KiB) Viewed 13911 times
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Megtörtént a motor kiemelés és a hanyatt esés, hogy hogy a fenébe működött eddig?
A kartel olajsarában sziló, tömítésdarabok, a hajtókarcsapágy megfáradva, a főtengelycsapágyak beragasztva(?)
De, hogy minden rosszban legyen valami jó is:
Így legalább lesz egy faszán felújított motorom ( majd egyszer... )
A kartel olajsarában sziló, tömítésdarabok, a hajtókarcsapágy megfáradva, a főtengelycsapágyak beragasztva(?)
De, hogy minden rosszban legyen valami jó is:
Így legalább lesz egy faszán felújított motorom ( majd egyszer... )
- Attachments
-
- illetve ami lett belőle...
- csapágy.jpg (51.04 KiB) Viewed 13856 times
-
- az 1.3 könnyen kifért...
- A motor.jpg (51.56 KiB) Viewed 13854 times
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
az a csapágy nem semmiBubor wrote:Megtörtént a motor kiemelés és a hanyatt esés, hogy hogy a fenébe működött eddig?
A kartel olajsarában sziló, tömítésdarabok, a hajtókarcsapágy megfáradva, a főtengelycsapágyak beragasztva(?)
De, hogy minden rosszban legyen valami jó is:
Így legalább lesz egy faszán felújított motorom ( majd egyszer... )
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
ehhez képest a 3.8-ból ami nekünk kijött az szinte új... az 1.3 megy vissza is?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Igen szép hangja volt, ha egy MTZ lenne örültem volna , hogy milyen szép egyenletesen kelepel
ha nincs repedés, akkor marad ez a blokk.
ha nincs repedés, akkor marad ez a blokk.
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Ugyan a motor még nincs meg, de sajnos a fékkel sem jutottam sokkal előbbre
Első nyergeket Elnök úrtól kaptam ( hálás köszönetem ) - itt 54mm dugattyús lesz a gyári 48 mm helyett és a D241 tárcsa helyett is a D248mm -es
Viszont a hátsó traktushoz is hozzá szeretnék piszkálni, mert, ha már munkahengert veszek inkább egy kétdugattyúst építenék be az aszimmetrikus helyett. Ez persze hozza magával, hogy a D203x45 mm -es dob helyett mehetne fel egy D228x45 a hozzá tartozó betétekkel ( ilyen van az MK3-sokban )
DE : a kiindulási pont a fékalaplap-nagyon remélem, hogy felszerelhető a hídra...
Az a gondolat, hogy egy MK3-ból kibontásra kerüljön egy rendszer ( a kézifékkötél vezetése is módosul ) úgy látszik zsákutca ( Shark úr is inkább egyben adná a donorautót de nekem nem kell egy "kabát" csak a gombja... ), viszont szívesebben maradnék az autentikus dobfék mellett mint a tárcsásításnál.
Esetleg valakinek nincs ilyen megtartott darabja-darabjai?
Előre is köszönöm.
Első nyergeket Elnök úrtól kaptam ( hálás köszönetem ) - itt 54mm dugattyús lesz a gyári 48 mm helyett és a D241 tárcsa helyett is a D248mm -es
Viszont a hátsó traktushoz is hozzá szeretnék piszkálni, mert, ha már munkahengert veszek inkább egy kétdugattyúst építenék be az aszimmetrikus helyett. Ez persze hozza magával, hogy a D203x45 mm -es dob helyett mehetne fel egy D228x45 a hozzá tartozó betétekkel ( ilyen van az MK3-sokban )
DE : a kiindulási pont a fékalaplap-nagyon remélem, hogy felszerelhető a hídra...
Az a gondolat, hogy egy MK3-ból kibontásra kerüljön egy rendszer ( a kézifékkötél vezetése is módosul ) úgy látszik zsákutca ( Shark úr is inkább egyben adná a donorautót de nekem nem kell egy "kabát" csak a gombja... ), viszont szívesebben maradnék az autentikus dobfék mellett mint a tárcsásításnál.
Esetleg valakinek nincs ilyen megtartott darabja-darabjai?
Előre is köszönöm.
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: Buborék Kaprija
Nekem maradtak darabok megnézem mi van.
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: Buborék Kaprija
Sajnos dobfék alkatrészem nincs semmilyen, viszont komplett tárcsafék szett, konzollal együtt az van. (270mm
es féktárcsával)
es féktárcsával)
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Nagyon köszönöm, hogy megnézted! ( Lehet, hogy még áttérek én is a tárcsafanok közé... de akkor meg mi lesz a vizsgán?)
Azt hiszem akkor ez nem oldódik meg oly könnyedén
A bitang erős hátsóféket csak komoly első rendszerrel lehet működtetni mert ahogy utána olvasgattam Gabe kocsijánál ( bocsánat :Natalie-nál )becsóválta a farát amíg nem tette be a " könyöktámasz konstruklciót" vagy egyszerűbben is meg lehet oldani?
Én arra gondoltam , hogy csak simán beépítenék egy MK3 rendszert szervó dobbal ( esetleg elektromos pumpával )
Azt hiszem akkor ez nem oldódik meg oly könnyedén
A bitang erős hátsóféket csak komoly első rendszerrel lehet működtetni mert ahogy utána olvasgattam Gabe kocsijánál ( bocsánat :Natalie-nál )becsóválta a farát amíg nem tette be a " könyöktámasz konstruklciót" vagy egyszerűbben is meg lehet oldani?
Én arra gondoltam , hogy csak simán beépítenék egy MK3 rendszert szervó dobbal ( esetleg elektromos pumpával )
Last edited by Bubor on Sat Jan 17, 2015 4:26 pm, edited 1 time in total.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Buborék Kaprija
Ezt az alapjárat dolgot nem értem ,kifejtenéd?Bubor wrote:Nagyon köszönöm, hogy megnézted! ( Lehet, hogy még áttérek én is a tárcsafanok közé... de akkor meg mi lesz a vizsgán?)
Azt hiszem akkor ez nem oldódik meg oly könnyedén
A bitang erős hátsóféket csak komoly első rendszerrel lehet működtetni mert ahogy utána olvasgattam Gabe kocsijánál becsóválta a farát amíg nem tette be a " könyöktámaszkonstruklciót" vagy egyszerűbben is meg lehet oldani?
Én arra gondoltam , hogy csak simán beépítenék egy MK3 rendszert szervó dobbal ( esetleg elektromos pumpával, ha nagyon nem lenne alapjárat )