White Shark wrote:De a karter az a gyári elöl-hátul gumi ,középen parafa megoldás lett ,azon okból hogy elég sokat kellett egyengetnem mire felvette közel eredeti formáját.Ha pedig el is van csavarodva a paszta nem tölti ki úgy a teret mint egy majd három milliméteres parafa.
Pont e miatt kell a paszta. Ha a karter kalapálva van és nem egyenes sose lesz jó parafával, folyni fog.
A jó paszta kitölt 3mm is. Mint nálam is az ívnél, mert a gumi sincs benne.
White Shark wrote:De a karter az a gyári elöl-hátul gumi ,középen parafa megoldás lett ,azon okból hogy elég sokat kellett egyengetnem mire felvette közel eredeti formáját.Ha pedig el is van csavarodva a paszta nem tölti ki úgy a teret mint egy majd három milliméteres parafa.
Pont e miatt kell a paszta. Ha a karter kalapálva van és nem egyenes sose lesz jó parafával, folyni fog.
A jó paszta kitölt 3mm is. Mint nálam is az ívnél, mert a gumi sincs benne.
Remélem nem lesz igazad ,a két gumit alapból nem mertem kihagyni ,újak, puhák ,bejátszani is művészet ,de ezután adta magát az alácsúsztatott parafa ,összeeresztéseknél természetesen paszta . A blokk isten tudja hány évig volt jobbra -balra cincálva ,többszöri fennakadások nyomaival ,alsó része a hullámnál végig megrogyva ,lehetőség szerint eredeti méretre visszaállítva ,de már koránt sem néz ki úgy mint eredetileg.
White Shark wrote:Rájöttem a gép titkára ! Van rajta egy olyan lehetőség a beállításra ,hogy autómata .
Hogy mik vannak Csodálkoztam, hogy élesek a képek...
Azért ne kiabáljuk el ,ennek a gépnek lelke van ,(ha éles képe nincs is ) lehet még rossz napja ,akkor pedig megint kicseszik velem ,bár mint az említett példa mutatja ,az egyszerű paraszti ész mindíg diadalmaskodik a technika felett .Ez kb olyan mint kicsiny országunknak felzárkózni nyugat európához ,van pár év késés!
Még egy pici basz hiányzik ,a blokk oldaláról az a két oldalán kúpos olajnyomás adapter ,talán 14-15 ös kulcsnyílással ,amire rátekerem az olajnyomáscsövet ,megyek a keres rovatba.
Van három légszűrőházam ,de nem tudom melyik a gyári ,meg tudná mutatni valaki melyik fajta a rávaló .Ja pierburg karbi lett rárakva ,ovál a légszűrőház alja .
Rátapintottál a lényegre ,ez az a bizonyos "KŐLEVES" Mindenki abból főz ami van a kamrában.
Tényleg szép a cucc, add meg neki azt a pici sárgát !
Most már tényleg nem vágom mit akarsz ezzel a sárgával ,fehér a karter ,fekete a blokk,fehér a szívósor ,most egy fekete légszűrőház jön ,de ez a sárga nincs képbe ,ha csak szivatni akarsz akkor bejött ,mert erősen elgondolkodtam mit is akarsz ezzel a sárgával ,ha csak nem a szivárvány színeivel szivatsz ,annyira nem giccs .(tudod mit dolgoztam én ezzel hogy ilyen legyen )A kék motortérben jól kéne mutatnia .Fejtsd már ki hogy megnyugodjak !
White Shark wrote:Fejtsd már ki hogy megnyugodjak !
érdekes, hogy nem bassza ki a szemed a zsír új motoron a retkes olajpálca füle.
Mindenre gondoltam de arra nem hogy ezekből a képekből kiveszi valaki hogy az még a gyári ,visszanéztem párszor de ez a részlete az én szememnek nem kivehető.Kétségtelen ,pálcacső felújítva ,de a pálca nem ,korrigálni fogom eme észvesztő hanyagságom ,belátható időn belül beszerzem az áhított citromsárga színt,mert hát egy felújítás minősége a részletekben lakozik ,köszi hogy felhívtad rá a figyelmem !
White Shark wrote:
Mindenre gondoltam de arra nem hogy ezekből a képekből kiveszi valaki hogy az még a gyári ,visszanéztem párszor de ez a részlete az én szememnek nem kivehető.Kétségtelen ,pálcacső felújítva ,de a pálca nem ,korrigálni fogom eme észvesztő hanyagságom ,belátható időn belül beszerzem az áhított citromsárga színt,mert hát egy felújítás minősége a részletekben lakozik ,köszi hogy felhívtad rá a figyelmem !