drift capri

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

drift capri

Post by Blant »

Érdemes elolvasni ezt a cikke:
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ect-9.html

Nagyon tetszik, ahogy előre felé ki van nyitva a motorter. Tuti merevebb is. Nagyon tetszik az is. Ahog, a torony a tuzfalhoz ki van merevitve. Király q hajlitott hosszlengokar, amivel a stábot kivaltjak. Ha most lakatoltatnek, tuti atszabnwm ig, az elejét..
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: drift capri

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:Érdemes elolvasni ezt a cikke:
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ect-9.html

Nagyon tetszik, ahogy előre felé ki van nyitva a motorter. Tuti merevebb is. Nagyon tetszik az is. Ahog, a torony a tuzfalhoz ki van merevitve. Király q hajlitott hosszlengokar, amivel a stábot kivaltjak. Ha most lakatoltatnek, tuti atszabnwm ig, az elejét..

Érdekes, mi az FFG-ben pont azon röhögtünk, hogy mennyire gáz a hajlított kitámasztó. régebben benne volt egyik classic ford magazinban is, elég MÓK-nak nézett ki....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: drift capri

Post by White Shark »

Hú bazz én mennyire előrelátó vagyok ,mert a mi autónk futóműve 2 éve ilyen ,holnap lövök róla egy képet!
domi600
csúcsnigger
Posts: 19
Joined: Tue Aug 12, 2008 8:50 pm

Re: drift capri

Post by domi600 »

A kormányösszekötő állítócsavarja elég mók (lehet csak nekem ).
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: drift capri

Post by White Shark »

Az ötletek jók ,ha továbbnézed máshol is vannak jó ötletek ,(tank,hátsó futómű,motorválasztás ) A duplaturbo szerintem felesleges és pazarlás ( lehet hogy csak szerintem ,én egy nagyot tettem volna fel ) a futómü sem rossz ötlet , az irányítókar hosszabbítása is tetszik ( ami a csonkállványra van csavarozva ) valószínü a kormánytrapéz válzoztatásával jobb lesz a futómű arra amire neki kell ,hát a kidolgozás ,arra nem nagyon adnak .
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: drift capri

Post by Tibi »

Szöveget nem olvastam de nem igazán értem ezt a hajlított kitámasztó dolgot, lehet a nem kicsi kormányszög miatt ne érjen be a felni ? De akkor faszé' nem tettek előre kitámasztót...lehet a kép szar de úgy néz ki mintha az irányítókar felfelé a lengőkar lefelé állna
A két csigára meg azt írta a gyerek a svéd forumon, hogy azért kettő mert ezek voltak kéznél.
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: drift capri

Post by Süni »

Két kisebb turbonak sokkal gyorsabb a reakciója, mint egy nagynak. Driftnél azért ez nem hátrány. ;)
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: drift capri

Post by Süni »

Tibi wrote:Szöveget nem olvastam de nem igazán értem ezt a hajlított kitámasztó dolgot, lehet a nem kicsi kormányszög miatt ne érjen be a felni ?
Pont.

Ezért van a BMW kormánymű és a módosított csonkállvány is.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: drift capri

Post by White Shark »

Süni wrote:Két kisebb turbonak sokkal gyorsabb a reakciója, mint egy nagynak. Driftnél azért ez nem hátrány. ;)
Ez igaz kis fordulatra ,vagy amíg a turbó utol nem éri a motort ,de hol van a driftnél kis fordulat mikor nyélgázon játszanak a fordulatontartással se turbólyuk se késés,viszont van két hibaforrás ,két kenésipont ,nagyobb helyigény ,nagyobb súly , több cső és az esélye a két kicsinek hogy magas fordulaton elfogy a nyomás.Ja és ahogy néztem nem is egyforma a két turbó ,ahoz hogy a két oldal egyformán menjen ,(ha ez fontos ) kicsit agyalni kell ,és ezzel nem a képzett nyomásra gondolok mert a két nyomás közösítve van ezért ebből a szempontból közömbös ,hanem arra hogy melyik mennyi kipufogógázt használ , egyik fele nem fogja-e vissza a másikat .( csapágyas lesz ,vagy eltöri a főtengelyt) Javíts ki ha tévedek ,de ezekkel előre számolni kell ,én már ráfaragtam pitibb dologra is .(negyedórás motorok )
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: drift capri

Post by SONI »

Tibi wrote:Szöveget nem olvastam de nem igazán értem ezt a hajlított kitámasztó dolgot.
Én csak felhasználó vagyok, de amit nekem csináltunk kitámasztást abba is bele ér a kerék plusz elkezdte enni a gumit, hogy nem feszítette a stabrúd a lengő karokat. Az "új" verzió szerint amit Bogyóval elkezdtünk most úgy néz ki, hogy nem fog bele érni a kitámasztásba a kerék.

Szóval lehet, hogy nem is olyan hülyeség az a hajlított kitámasztó?
Attachments
Egyes verzió
Egyes verzió
"új verzió"
"új verzió"
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: drift capri

Post by Tibi »

ha azt ott össze akarod hegeszteni akkor az nem az új verzió hanem pont a régi :-) a kerék kopása végülis egyértelmű bár lehet nem került szóba. Futóművesnél volt? Mit mondott? Nem maga a hajlított támasztó az ami mókás hanem amit utána műveltek vele. Eltörni valszeg nem fog de hát ahogy WS is írta a kidolgozásra nem nagyon adtak.
1980 Capri MK3
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Re: drift capri

Post by SONI »

Tibi wrote:ha azt ott össze akarod hegeszteni akkor az nem az új verzió hanem pont a régi :-) a kerék kopása végülis egyértelmű bár lehet nem került szóba. Futóművesnél volt? Mit mondott? Nem maga a hajlított támasztó az ami mókás hanem amit utána műveltek vele. Eltörni valszeg nem fog de hát ahogy WS is írta a kidolgozásra nem nagyon adtak.
Azért tettem idéző jelbe, hogy új.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: drift capri

Post by Süni »

Ezt az "új verzió" képet nem értem. Magyarázat plíz!
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: drift capri

Post by White Shark »

Az első oldalon van egy jó hátsófutómű megoldás (elég igényesen megcsinálva) viszont az 5.en egy 2.9 egy nagyturbóval ,ez már döfi . (én így csinálnám)
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: drift capri

Post by Tibi »

White Shark wrote:Az első oldalon van egy jó hátsófutómű megoldás (elég igényesen megcsinálva) viszont az 5.en egy 2.9 egy nagyturbóval ,ez már döfi . (én így csinálnám)
A skogenracing-es capri mondhatni etalon :-)
1980 Capri MK3
Post Reply