tomtom wrote:
nincs véletlenül ketté törve a bölcsőd?
ez már így elég szkifi.
nem hiszem, semmi törést nem látok elől autózgattam ma egy kicsit, hét ez a fékezés előre hátra nem produkált semmi hangot, csak a sok szar csúszkált a csomagtartóban. De azt figyeltem meg hogy egyenesben erősebb gyorsításra is berángat... valahogy mégis úgy érzem mintha előről jönne a rángatás gyorsításra, cikázásra. Direkt megfogtam a váltóbotot közben, az nem rángatózott, szóval én még maradnák az első futóműnél. A héten fel lesz emelve csápossal és megnézzük mit csinál a járatásra. Difiről mit gondoltok? Gyorsításkor és kanyargáskor is terhelődik. Mivel már el volt csesződve nekem egyszer, esélyesnek tartanám.
Hű Soni, durva ez a kitámasztás, király bár elég barbár dolognak tűnik, nemtom nekem segítene-e, de sztem vhogy az első kerekeim nem állnak fixen a helyükön terhelés alatt.
bdavid wrote:
Hű Soni, durva ez a kitámasztás, király bár elég barbár dolognak tűnik, nemtom nekem segítene-e, de sztem vhogy az első kerekeim nem állnak fixen a helyükön terhelés alatt.
Olyannyira barbár, hogy szettben lehet rendelni, mint ahogy a képen is láthatod, illetve sok száz autó fut vele, tőlünk kicsit nyugatabbra, északabbra.
bdavid wrote:
Hű Soni, durva ez a kitámasztás, király bár elég barbár dolognak tűnik, nemtom nekem segítene-e, de sztem vhogy az első kerekeim nem állnak fixen a helyükön terhelés alatt.
Olyannyira barbár, hogy szettben lehet rendelni, mint ahogy a képen is láthatod, illetve sok száz autó fut vele, tőlünk kicsit nyugatabbra, északabbra.
Ehez hasonlókkal ,de nem ezzel a csuklós megoldással ,ennél szerintem a fix egy fokkal jobb .
bdavid wrote:
Hű Soni, durva ez a kitámasztás, király bár elég barbár dolognak tűnik, nemtom nekem segítene-e, de sztem vhogy az első kerekeim nem állnak fixen a helyükön terhelés alatt.
Olyannyira barbár, hogy szettben lehet rendelni, mint ahogy a képen is láthatod, illetve sok száz autó fut vele, tőlünk kicsit nyugatabbra, északabbra.
White Shark wrote:
Ehez hasonlókkal ,de nem ezzel a csuklós megoldással ,ennél szerintem a fix egy fokkal jobb .
a fix max annyival jobb, hogy a gyári futóműnél hamarabb törik valami. na meg a csuklós gyári szett eredetileg nem így áll, csak Soni meghegesztette a lengőkart. a csuklós verzió eredetileg azért van, hogy ne kelljen lengőkart hegeszteni, igaz inkább kurva kemény, spéci stabrudas vagy a nélküli futóművekhez.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
azt azért tedd hozzá, hogy egyszerübb itthon legyártatni, mert neked is más hosszuságu cső kellett mint a szettben van. de azt lehet mondani, hogy kb annyiba kerül itthon, mintha megvennéd az angoloktól, és megsporolod a postát.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
azt azért tedd hozzá, hogy egyszerübb itthon legyártatni, mert neked is más hosszuságu cső kellett mint a szettben van. de azt lehet mondani, hogy kb annyiba kerül itthon, mintha megvennéd az angoloktól, és megsporolod a postát.
Amiket konnyen ellenorizhetsz szemrevetelezessel is:
- kormanyrudon a gumi osszekoto tarcsa a kormanymu folott (mint egy kisebb hardy ugy nez ki) - nincs szetszakadva?
- stabilizator felfogato ful nincs leszakadva valamelyik oldalon?
- szilentek ranezesre jok a stabilizatoron?
Egyebkent emeld meg az elejet, mozgasd meg a kerekeket ahogy mar javasoltak. Kerekcsavarok meg vannak huzva?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
daytona wrote:Amiket konnyen ellenorizhetsz szemrevetelezessel is:
- kormanyrudon a gumi osszekoto tarcsa a kormanymu folott (mint egy kisebb hardy ugy nez ki) - nincs szetszakadva?
- stabilizator felfogato ful nincs leszakadva valamelyik oldalon?
- szilentek ranezesre jok a stabilizatoron?
Egyebkent emeld meg az elejet, mozgasd meg a kerekeket ahogy mar javasoltak. Kerekcsavarok meg vannak huzva?
Ezek mind megtörténtek kerekeken nem érzek semmit felemelve, megmozgatva, azt éreztem amikor laza volt a gömbcsukló, de már meg lett húzva. Szilentek most voltak cserélve a rázás miatt a stabrúd felfogatásnál (nincs leszakadva) és a kormányművön (nem javult a helyzet), lengőkar, kormány szélső gömbfejek újak, max 1500 km van bennük a csere óta. Csatoló gumi nem szakadt, motor gumibakok nem roncsolódtak, vas szerkezetekben törést/repedést nem látok. Kerekek többször is voltak a rázás kezdete óta levéve, cserélgetve, centírozva, meg voltak/vannak húzva minden alkalommal.