Mk1/Mk3

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Mk1/Mk3

Post by Peti »

Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy mennyire kompatibilis az Mk1, az Mk3-al?
Arra gondolok, hogy pl. komplett első futómű csere a szervókormány miatt, hátsó híd csere, -átépítés 2.8i-re.
Akinek vannak ezirányú tapasztalatai, az léci ossza már meg velem. Thx!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

szinte minden kompatibilis, epult mar 2.8i MK1-be.

te kis huncut :twisted:
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Valami rémlik, csak akkor még nem érdeklődtem a technikai részletek iránt. :)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

az első futómű az tök ugyanaz, de a hátsó hid egy kicsit más. meg a régi egyesbe 1 darabból van a kardán. de átépírhető szerintem, már láttam rá példát. sogor egyesébe is igen sok 3-as cucc van. ha gondolod gyere át egyszer és nézd meg. meg anyi, hogy az mki kicsit rövidebb, ezért a motortérben is kisebb a hely. nekünk a k-jet épp hogy lefért a motortérben.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

bogyo28 wrote: ha gondolod gyere át egyszer és nézd meg.
Köszi, majd élni fogok a lehetőséggel. :)
Utánanéztem néhány adatnak:
Az mk1 tengelytávja 4mm-el rövidebb, első futóműve 7mm-el keskenyebb, a hátsó 63mm-el, és az mk1 11,4 cm-vel rövidebb mint az mk3.
Egyébként nem tervezek átépítést, csak el szoktam játszani a gondolattal, hogy mi lenne ha...:burn:
Viszont van egy mk1-es Capris haverom aki érdeklődött az mk3 szervós kormánymű beépítéséről.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

nekünk egy az egybe belement az mkIII bölcsö a szervóval
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Királyság! :)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Gobbo
márokosanistudnézni
Posts: 62
Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Gobbo »

Sziasztok!

Az MKI-es 72-es 2600 GT Capriban szinten V6-os motor van?

szia,

Gobbo
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Gobbo wrote:Sziasztok!

Az MKI-es 72-es 2600 GT Capriban szinten V6-os motor van?

szia,

Gobbo

Ja
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Ricsi

Post by Ricsi »

Olyan kérdésem lenne, h a belsőrész (tetőkárpit, ajtóborítás, iylesim), illetve a műszerfal takarólemez mennyire egyezik meg?
Meg a biztonság kedvéért megkérdem, h az ablakemelő sín (amiben ül az üveg) az ugye ugyanaz?
Köszi
Ricsi

Post by Ricsi »

MkI duplakörlámpásnak a beépítőkeretét lehet MkI, MkII vel helyettesíteni? Köszi
Post Reply