Milyen motor és hogyan?
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Milyen motor és hogyan?
Meg is lepődtem mikor a sok fordos fórumból már csak ezt találtam életben...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Milyen motor és hogyan?
Szóval ez nálam így néz ki ,már egy ideje elkészült ,tán két csavar kell még bele meg egy tüte ,ezen nem lesz légszűrő ha kapok még egy olyan tütét amilyen a másik kettő.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Milyen motor és hogyan?
Na, a lokorudas 2.9 EFI rendszeren fintorgunk, a Yamaha fejlesztesu sokszelepes felulvezerelt hengerfejek meg bejovosek
Egyebkent tenyleg szuperul nez ki, olyan japanos
Egyebkent tenyleg szuperul nez ki, olyan japanos
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Milyen motor és hogyan?
ezt nézted már:?White Shark wrote:Szóval ez nálam így néz ki ,már egy ideje elkészült ,tán két csavar kell még bele meg egy tüte ,ezen nem lesz légszűrő ha kapok még egy olyan tütét amilyen a másik kettő.
http://janodob.hu/szivotolcserek/#" onclick="window.open(this.href);return false;
más okból voltam arra, és akkor láttam ott az egyedi gyártásu tütéket. elég jól néztek ki. árat nem kérdeztem, de lehet tudnak olyat adni ami kell...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Milyen motor és hogyan?
daytona wrote:Na, a lokorudas 2.9 EFI rendszeren fintorgunk, a Yamaha fejlesztesu sokszelepes felulvezerelt hengerfejek meg bejovosek
Egyebkent tenyleg szuperul nez ki, olyan japanos
Ez van, beleszerettem, lesz nekem ilyen, az biztos.
Besz@rás ahogy kinèz, nincs hozzá fogható.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Milyen motor és hogyan?
Kétségtelenül impozáns ,de tedd fel magadnak a kérdést ,kell ekkora súly és lóerő egy 550-kg súlyú dobozhoz ,logikátlan. (főleg utcára )Most még fűt a lelkesedés ,mint mindenkit az elején ,de idővel azért az ész fog győzni.Ne vedd negatív kritikának ,mert biztos jó projekt lesz ,mi mind ezt csináljuk ,csak egy kicsit már lenyugodtunk ,visszatekinteni jóval könnyebb mint előrelátni.adren wrote:daytona wrote:Na, a lokorudas 2.9 EFI rendszeren fintorgunk, a Yamaha fejlesztesu sokszelepes felulvezerelt hengerfejek meg bejovosek
Egyebkent tenyleg szuperul nez ki, olyan japanos
Ez van, beleszerettem, lesz nekem ilyen, az biztos.
Besz@rás ahogy kinèz, nincs hozzá fogható.
Re: Milyen motor és hogyan?
klassz hogy megirom a választ és mire elküldeném már kiléptetett a rendszer??????????????????????White Shark wrote:Kétségtelenül impozáns ,de tedd fel magadnak a kérdést ,kell ekkora súly és lóerő egy 550-kg súlyú dobozhoz ,logikátlan. (főleg utcára )Most még fűt a lelkesedés ,mint mindenkit az elején ,de idővel azért az ész fog győzni.Ne vedd negatív kritikának ,mert biztos jó projekt lesz ,mi mind ezt csináljuk ,csak egy kicsit már lenyugodtunk ,visszatekinteni jóval könnyebb mint előrelátni.adren wrote:daytona wrote:Na, a lokorudas 2.9 EFI rendszeren fintorgunk, a Yamaha fejlesztesu sokszelepes felulvezerelt hengerfejek meg bejovosek
Egyebkent tenyleg szuperul nez ki, olyan japanos
Ez van, beleszerettem, lesz nekem ilyen, az biztos.
Besz@rás ahogy kinèz, nincs hozzá fogható.
szóval csak annyi, hogy azt gondolod, nem lehet vele menni nyugisan?
ki fog törni, a farát dobálni a legapróbb gázra is?
életveszélyes lesz vele menni közúton 50 nel? autópályán 130 cal?
hegyi kanyargós úton kitöri 65 km/h val gurulva a korlátot,
mert ha igen akkor értem. de ha a lában és a vezetési tudásom
függvénye akkor meg miért ne lehessen ez a motor.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Milyen motor és hogyan?
Nem ,pont nem erre akartam célozni ,az lett volna az irány ,ha ezt akarod ,hogy amit elmontál azt a karbis 125 paripa ,és az injektoros 150 is bőven tudni fogja ha csak 550 kg súlyt kell rángatni erre nem kell a többszörös beruházás és munka ill a 100 kg plusz súly ,akkor minek a 200 ló feletti teljesítmény .
Re: Milyen motor és hogyan?
White Shark wrote:Nem ,pont nem erre akartam célozni ,az lett volna az irány ,ha ezt akarod ,hogy amit elmontál azt a karbis 125 paripa ,és az injektoros 150 is bőven tudni fogja ha csak 550 kg súlyt kell rángatni erre nem kell a többszörös beruházás és munka ill a 100 kg plusz súly ,akkor minek a 200 ló feletti teljesítmény .
hát nem érteeedddd?
me szerelmes vagyok!!!!
vak elfogult, elszánt.
és amit leírsz mind tudom,
de mit tegyek?
amugy asszem többszörös beruházás
nem lesz, mert ha igaz, akkor a motor
tip top, a váltó is remélem az lesz,
és különben is értsd már meg,
szerelmes lettem abba a motorba...
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Milyen motor és hogyan?
Akkor jó ,így teljesen más a leányzó fekvése ,ha eltűnt a szürke köd ,egy fél év múlva visszatérhetünk rá .Mikor nekiállok valami újnak ugyanezt érzem ,nincs is ezzel semmi baj ,csak később felébredek !Egy kalappal !adren wrote:White Shark wrote:Nem ,pont nem erre akartam célozni ,az lett volna az irány ,ha ezt akarod ,hogy amit elmontál azt a karbis 125 paripa ,és az injektoros 150 is bőven tudni fogja ha csak 550 kg súlyt kell rángatni erre nem kell a többszörös beruházás és munka ill a 100 kg plusz súly ,akkor minek a 200 ló feletti teljesítmény .
hát nem érteeedddd?
me szerelmes vagyok!!!!
vak elfogult, elszánt.
és amit leírsz mind tudom,
de mit tegyek?
amugy asszem többszörös beruházás
nem lesz, mert ha igaz, akkor a motor
tip top, a váltó is remélem az lesz,
és különben is értsd már meg,
szerelmes lettem abba a motorba...
Re: Milyen motor és hogyan?
b@sszki nem érted? elvesztem már végleg!!! ))White Shark wrote:Akkor jó ,így teljesen más a leányzó fekvése ,ha eltűnt a szürke köd ,egy fél év múlva visszatérhetünk rá .Mikor nekiállok valami újnak ugyanezt érzem ,nincs is ezzel semmi baj ,csak később felébredek !Egy kalappal !adren wrote:White Shark wrote:Nem ,pont nem erre akartam célozni ,az lett volna az irány ,ha ezt akarod ,hogy amit elmontál azt a karbis 125 paripa ,és az injektoros 150 is bőven tudni fogja ha csak 550 kg súlyt kell rángatni erre nem kell a többszörös beruházás és munka ill a 100 kg plusz súly ,akkor minek a 200 ló feletti teljesítmény .
hát nem érteeedddd?
me szerelmes vagyok!!!!
vak elfogult, elszánt.
és amit leírsz mind tudom,
de mit tegyek?
amugy asszem többszörös beruházás
nem lesz, mert ha igaz, akkor a motor
tip top, a váltó is remélem az lesz,
és különben is értsd már meg,
szerelmes lettem abba a motorba...
8 éve vagyon asszonykával házas, napi 24 órát
együtt vagyunk, itthon dolgozunk, és csillapíthatatlanúl
szerelmes vagyok bele ma is, tán még jobban mint
régen...
hogy van-e hibája, annyi mint nekem...
hogy az SHO nak van e hibája, (kell e kötni kompromisszumot?)
naná hogy kell...
de szerelem és ez örök.
persze lehet majd fél év után rád sózom 3xos áron...
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Milyen motor és hogyan?
Erre semmi esélyed ,nem tudom melyik rásózásra gondoltál ,de ,Ad -1, 25 éve nős vagyok és feleségből egy is elég,Ad-2 akármennyire csalogató az a motor , nálam sokszelepes blokkok nem játszanak.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Milyen motor és hogyan?
http://www.nlcafe.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
Re: Milyen motor és hogyan?
White Shark wrote:Erre semmi esélyed ,nem tudom melyik rásózásra gondoltál ,de ,Ad -1, 25 éve nős vagyok és feleségből egy is elég,Ad-2 akármennyire csalogató az a motor ,nálam sokszelepes blokkok nem játszanak.
egyikresem... de a 25 az már jó szám, ha feleség.1 szeretett volna akkor mi is 21 lennénk, de igy feleség.2 csak nyóc.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Milyen motor és hogyan?
Így előbb utóbb kiutálnak minket, beszélgetünk ,hülyülünk ,pörgetjük a fórumot ,de autóról lassan szó sem lesz ,gondolom Tibi linkje is erről szól .adren wrote:White Shark wrote:Erre semmi esélyed ,nem tudom melyik rásózásra gondoltál ,de ,At -1, 25 éve nős vagyok és feleségből egy is elég,AT-2 akármennyire csalogató az a motor ,nálam sokszelepes blokkok nem játszanak.
egyikresem... de a 25 az már jó szám, ha feleség.1 szeretett volna akkor mi is 21 lennénk, de igy feleség.2 csak nyóc.