gigford Mk3 5.0

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: gigford Mk3 5.0

Post by gigford »

Na, nem volt B vágányon azóta a vas, csak éppen vártunk alkatrészekre, először is a teljesen újszerű karbi mégsem bizonyult jónak amit pár hónapja ráraktunk, egyszerűen nem lehetett a pillangókat zárni rendesen, így nem volt normális alapjárat.
Volt egy másik lepusztult karbi, fel lett újítva időközben, ezzel már úgy harap ahogy kell.

Akkor intéztem egy angol főféket is végre, szimering szar volt benne, szerencsére lehetett kapni felújítót is meg Szabi is emlékezett hogy egy toyota szervónak is mintha hasonló lenne a tömítése. Megrendelte és csontra ugyanaz volt, mint az angol szervóé :-):
szimering-szervó.jpg
főfék.jpg
Szabi szerint faszán fog a fék, majd letesztelem én is és majd egybeszedem a tapasztalatokat a fékes topikba erről a angol szervó+land rover főfék+volvó 4 dugós nyeregről.

Szóval így teltek az elmúlt hónapok, nemsokára megyek haza és csinálok majd én is videót, most igy szól a drága, még szélessávúval be lesz állítva a karbi, de jelenleg igy is szedi a lábát szépen.

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: gigford Mk3 5.0

Post by Bogyo28 »

vicces hogy 5.0 és hátul meg rat style löki meg gyári méretü kipuff, igaz sleeper, bejön!!!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: gigford Mk3 5.0

Post by szszaby »

A lökös majd festve lesz.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: gigford Mk3 5.0

Post by adam »

szszaby wrote:A lökös majd festve lesz.
nekem is bejön, remélem Soninak is :smt019

a lököst meg lakkozzátok le és kész is :twisted:
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: gigford Mk3 5.0

Post by Tibi »

szszaby wrote:A lökös majd festve lesz.
Nem marad így ?

:)
1980 Capri MK3
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: gigford Mk3 5.0

Post by gigford »

Porfestetni akarom majd a lökösöket, megkezdte a rozsda az utóbbi időben azért ilyen 'ántik hatású.

Kipuff meg egyedi, levehetősre lett megcsinálva a két hátsó dob, pár perc le -fel rakni, városban nélküle, hosszabb távra pedig a dobokkal járok majd.
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: gigford Mk3 5.0

Post by daytona »

Nagyon allat!! :ru:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: gigford Mk3 5.0

Post by Tibi »

gigford wrote:Porfestetni akarom majd a lökösöket, megkezdte a rozsda az utóbbi időben azért ilyen 'ántik hatású.

Kipuff meg egyedi, levehetősre lett megcsinálva a két hátsó dob, pár perc le -fel rakni, városban nélküle, hosszabb távra pedig a dobokkal járok majd.
Pedig a rozsdás lökös adná magát csóti stílushoz. Azt hittem a csendes kipuff az öregedés jele de akkor szerencsére ilyenről nincs szó :-D
1980 Capri MK3
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: gigford Mk3 5.0

Post by gigford »

Beletekertem a gépbe vagy 100km-t most hogy otthon voltam múlt héten,
nagyon állat ez a V8 :-). Ég és föld a 2.8i-hez képest, sokat jelent, hogy vettem új gumikat rá, hátul is 205/60 van a ősrégi 235/60 helyett, faszán tapad.
Jó ez a land rover föfék is, poli szilentek stb, határozottan feszesebb lett gép.

Ezzel a másik karbival sokkal jobb, mint a múltkorival, de még nincs jól beállítva, lehet tökéletesre nem is fog sikerülni, mert ez kicsit sok ennek a mocinak, legfőképp az alap közeli veztengely miatt, na meg ez a karbi sem igazán utcára való, mind a 4 torok mechanikusan nyilik(félig versenykarbi).
Szerzek rá majd olyat amin a másodlagos torkok vákuumos vezérlésűek, sokkal könnyebb behangolni velük ilyen utcai mocit, jobban harap majd és kevesebbet fogyaszt.
De így sem rossz, mert 2000rpm felett már megy mint a meszes, alatta érzékenyebb gázadásra, nem mindegy, hogyan adagolom neki.

Országúton 5.ben halk 100 körül, jót tett neki a pár m2 hangszigetelő anyag is, kellemes túraautós jellege van. Karcagról Debrecenbe sztem 10-12 lityónal nem fogyaszthatott többet, nem sokat mozdult a benyaszintjelző.

Se képet se videót nem tudtam csinálni, pedig akartam... :oops: legközelebb lesz róla igérem.
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: gigford Mk3 5.0

Post by daytona »

Hat en varom a videot, meghallgatnam menet kozben a V8 Caprit :-D
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: gigford Mk3 5.0

Post by gigford »

daytona wrote:Hat en varom a videot, meghallgatnam menet kozben a V8 Caprit :-D
Lélegzeted ne tartsd vissza azért, legközelebb december közepén megyek haza :-)
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: gigford Mk3 5.0

Post by gigford »

Itt az ígért videó, ne számítsatok nagy operatőri munkára...
Nem volt szervóm a belső kamerásnál, azért bénázok néha a kormánnyal.
Nem mertem még igazán kitaposni belét, nyári gumikkal fostam ilyen hidegben, csak néha léptem neki oda.

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: gigford Mk3 5.0

Post by szszaby »

A külső kamerás felvétel az nagyon jó amikor odalépsz neki. :metla: :nyal: :drive: :burnout:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: gigford Mk3 5.0

Post by daytona »

Komoly huzasa van!! :metla:

A valtokar szepen precizen rovideket jar - ez gyarilag ilyen valto, vagy valami quickshift van benne?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: gigford Mk3 5.0

Post by Süni »

:ba: :ba: :metla: :metla:
Post Reply