400-500 le

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

400-500 le

Post by CapriTurbo »

Kíváncsi vagyok ki, milyen irányban indulna el, ha a cél 400-500 le lenne utcai használatra egy Capriban?
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: 400-500 le

Post by White Shark »

Alapból nagy motor + turbó,mindegy hogy karbis ,vagy injektoros mindkettőből kihozható közel ua teljesítmény. Kérdés nem az melyik, hanem hogy mennyi pénzből lehet gazdálkodni.
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 400-500 le

Post by levelboss »

Én ugyan gyakorlatban nem vagyok járatos a dolgokban, de én vennék mondjuk egy 4.0 V6-ot, vagy mustang 3.8 V6-ot, ebből csinálnék még normálisan használhatót ami mondjuk szívóban közel 300 ló, és azt mefújnám nitróval, így ha kell ott van a 400 ló. Ha nem kell, akkor meg van egy olyan moci, aminek még van alapjárata is, meg nyomatéka is, lehet vele közlekedni.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 400-500 le

Post by Peti »

Vagy a meglévő SHO-t turbósítanám, vagy egy 2.9 EFI-t.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Árpi »

Én Győr irányába mennék el a Tuboly fivérekhez , v8 at kérnék 2 db turbóval persze csak ha lenne erre 3-4 millám. :mrgreen:
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Bogyo28 »

Én a ford 4.6 modular V8-t ajánlanám. van belőle 2, 3 ill 4 szelepes HF-el szerelt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Modular_engine" onclick="window.open(this.href);return false;

már a 3 szelepes is 315 ló, ford moci, egyszerü, igen sok tuning cucc van hozzá, és csiga nélkül ennyi, valamint nem egy vagyon, és mivel alu, elég könnyü is. én nemrég keresgettem ilyet, ugyan nem utcára, de találtam egy fazont akinek van itthon ilyene eladó (állítása szerint van neki 2 és 3 szelepes mocija, 250 körüli áron), ha esetleg érdekes lenne a dolog. váltó meg hátsó híd is cserés, de gondolom ezzel tisztában vagy. lendkerék és kuplung az valószinüleg ebay, de nem egy nagy valami, én 30 dollárért vettem lendkereket, 150 körül van kuplung cucc, meg a posta. váltót is lehet lőni ezekhez, csak pénz kell, de közel sem annyi mint a fentebb említett verziók. mert lehet 2 lityis zetec-ből csigával kihozni ennyit, de kb 1 milla, meg a váltó hozzá, plusz a programozható ECU sem olcso. a modular v8 volt EEC-IV-el, ami simán beépíthető a capriba viszonylag olcsón....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 400-500 le

Post by szszaby »

Én a járt utat választanám 5,7 moci egy strokker szettel felhúzva mondjuk 6,7-re. Amcsiból olcsón beszerezhető hozzá minden. Bár a gatyámat is leenné az biztos. :mrgreen:
Nincs se turbó se injektor, semmi hókusz-pókusz, sima egyszerű karbi.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Tibi »

SBC ahogy Árpi mondta ?
1980 Capri MK3
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Tibi »

szszaby wrote:Én a járt utat választanám 5,7 moci egy strokker szettel felhúzva mondjuk 6,7-re. Amcsiból olcsón beszerezhető hozzá minden. Bár a gatyámat is leenné az biztos. :mrgreen:
Nincs se turbó se injektor, semmi hókusz-pókusz, sima egyszerű karbi.
Tényleg van esetleg valami adat a mociról ?
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Süni »

Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.

De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot! :lol:
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Árpi »

Vagy esetleg egy ilyen megoldás bár ez azért egy taunus. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Süni »

Árpi wrote:Vagy esetleg egy ilyen megoldás bár ez azért egy taunus. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;
BOA-ból 700LE?????
Nem lehetett olcsó! :shock:

Mondjuk a kormány meg a kerék borzalom...... :roll:
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Árpi »

Süni wrote:
Árpi wrote:Vagy esetleg egy ilyen megoldás bár ez azért egy taunus. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=pR20j1pn ... AAAAAAAAAA" onclick="window.open(this.href);return false;
BOA-ból 700LE?????
Nem lehetett olcsó! :shock:

Mondjuk a kormány meg a kerék borzalom...... :roll:
Van 1-2 kidobandó sallang.
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Pudva »

CapriTurbo wrote:...utcai használatra...
Azért itt egy két megoldás nem biztos, hogy utcára való 8-)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 400-500 le

Post by Blant »

Én mindenképpen kompresszorhoz folyamodnék! Nem a legegyszerűbb, de a feeling csodás!
A legésszerűbb a 4,6V8.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Post Reply