400-500 le

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
sunya
szerszámtörő
Posts: 41
Joined: Mon Oct 08, 2007 8:56 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vecsés - Ringek

Re: 400-500 le

Post by sunya »

Még nem láttátok?
http://www.youtube.com/user/Skogenracin ... 6bq9aOk2qQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Capri '76 MK2 XRT5
volvo v70 tdi
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 400-500 le

Post by Blant »

s milyen b***szos kis dubstep megy alatta... ez cossie 2.9, vagy sima 12v?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Süni »

Blant wrote:s milyen b***szos kis dubstep megy alatta... ez cossie 2.9, vagy sima 12v?
12v
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 400-500 le

Post by szszaby »

Én már ezt láttam régebben. Jó kis videó.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: 400-500 le

Post by gigford »

Süni wrote:Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.

De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot! :lol:
Ebben mi van benne? Indíthatóan, turbóval, ECU cakk-pakk? Erősen kétlem...
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Süni »

gigford wrote:
Süni wrote:Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.

De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot! :lol:
Ebben mi van benne? Indíthatóan, turbóval, ECU cakk-pakk? Erősen kétlem...
Ez mind benne. Ekkora teljesítményhez még nem kellenek spec cuccok és egy módosított Fiesta RS turbo ecuval üzemel.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: 400-500 le

Post by gigford »

Süni wrote:
gigford wrote:
Süni wrote:Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.

De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot! :lol:
Ebben mi van benne? Indíthatóan, turbóval, ECU cakk-pakk? Erősen kétlem...
Ez mind benne. Ekkora teljesítményhez még nem kellenek spec cuccok és egy módosított Fiesta RS turbo ecuval üzemel.
Hmm, nem gondoltam volna...ennél olcsóbban nemigen lehet 400le-t másból.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Bogyo28 »

sunya wrote:Még nem láttátok?
http://www.youtube.com/user/Skogenracin ... 6bq9aOk2qQ" onclick="window.open(this.href);return false;
hát ez nem az amivel nyugodtan elindulnék egy hosszu útra. lehet csak én vagyok gyáva, de a gyári dolgokat jobban szeretem utcára. ennek a srácnak meg szállt már el pár cucc a kocsiban, tehát mint követendő példa utcára nem igazán jó szerintem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Bogyo28 »

Blant wrote: dubstep
én alapvetőleg elektronikus zenét kedvelő vagyok, de ezt a stílust szivesen lehuznám a wc-n. bocas az OFF ért...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 400-500 le

Post by Blant »

Bogyo28 wrote:
Blant wrote: dubstep
én alapvetőleg elektronikus zenét kedvelő vagyok, de ezt a stílust szivesen lehuznám a wc-n. bocas az OFF ért...
Mondják, hogy ízlésről nem lehet vitatkozni, ezért nem is fogok. Ettől függetlenül a Dubstep qva jóóó.
Majd együtt nem ilyet hallgatunk, hanem ami mindkettőnknek tetszik, jó? :pia:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: 400-500 le

Post by driver »

Blant wrote:
Bogyo28 wrote:
Blant wrote: dubstep
én alapvetőleg elektronikus zenét kedvelő vagyok, de ezt a stílust szivesen lehuznám a wc-n. bocas az OFF ért...
Mondják, hogy ízlésről nem lehet vitatkozni, ezért nem is fogok. Ettől függetlenül a Dubstep qva jóóó.
Majd együtt nem ilyet hallgatunk, hanem ami mindkettőnknek tetszik, jó? :pia:
Modern talking??
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 400-500 le

Post by Blant »

driver wrote:
Modern talking??
Na az meleg..., de tényleg :smt078 :-D :-D :-D
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: 400-500 le

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:Mondják, hogy ízlésről nem lehet vitatkozni, ezért nem is fogok. Ettől függetlenül a Dubstep qva jóóó.
Majd együtt nem ilyet hallgatunk, hanem ami mindkettőnknek tetszik, jó? :pia:
jó! idén Sound? de ne itt folytassuk ezt....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: 400-500 le

Post by TÉCSÉ »

Bogyo28 wrote:
Blant wrote:Mondják, hogy ízlésről nem lehet vitatkozni, ezért nem is fogok. Ettől függetlenül a Dubstep qva jóóó.
Majd együtt nem ilyet hallgatunk, hanem ami mindkettőnknek tetszik, jó? :pia:
jó! idén Sound? de ne itt folytassuk ezt....
OFF
Ha minden (...) jól megy lehet dúsítanám a TCSapatot :laza:
UFF :mrgreen:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
CapriTurbo
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 310
Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am

Re: 400-500 le

Post by CapriTurbo »

Süni wrote:Zetec turbo by Szabyk Bobó. Kérdeztem tőle, hogy tartós 400LE az mennyibe jönne, tavaly az volt a válasz, hogy 500.000.- huf úgy, hogy semmit nem adok, csak a lóvét. Ráadásul nem egy dögnehéz V6-V8 motor.

De sztem legolcsóbb egy BMW V12, oszt jónapot! :lol:
A Zetec turbora nem is gondoltam, de érdekes lehet, főleg, hogy az 500.000.- huf nem is sok. Volt ilyenből hosszmotor? Milyen váltó mehet rá, mt75? Két literes volt a legnagyobb ebből?
Nem lenne jobb választás 16v cosworth turbo?
Post Reply