Rikter 2.0 V6

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Rikter 2.0 V6

Post by driver »

White Shark wrote:Az MT75 váltón elgondolkodnák egy kicsit.( nyegle ,macerás, gyenge)
Azért ezt cáfolnám. Nekem volt ilyen a capriban, késöbb pedig a sierrában, egy BOB cosworth mögött,
és drift körülmények között se sikerült kinyírni.Pedig kapott rendesen.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Rikter 2.0 V6

Post by Süni »

Tibi wrote:
Süni wrote:BorgWarner T5-höz képest. 8-)
(MT75 van az Escort Cosworthban is, ami ugye 224ló. ;-) )
Arról mindenki csak beszél de még senki nem látta :mrgreen:

type9 -> mt75 -> type5 :?:
Nem tudom mire célzol, de a B&W T5 nem egyenlő a type5-el.
Nekem volt B&W T5-ösöm..... :roll:
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: Rikter 2.0 V6

Post by adam »

Süni wrote:
Tibi wrote:
Süni wrote:BorgWarner T5-höz képest. 8-)
(MT75 van az Escort Cosworthban is, ami ugye 224ló. ;-) )
Arról mindenki csak beszél de még senki nem látta :mrgreen:

type9 -> mt75 -> type5 :?:
Nem tudom mire célzol, de a B&W T5 nem egyenlő a type5-el.
Nekem volt B&W T5-ösöm..... :roll:
És mi az az erősített Type9? Azt hiszem Sunyának van ilyenje a vadállatban :P
Hova lehet sorolni a listán?

Egyébként szép munka/móka lesz ez a vas is :smt023 (hogy szóljak a topic témájához is )
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Rikter 2.0 V6

Post by Bogyo28 »

adam wrote:És mi az az erősített Type9?
type9_heavy_duty.jpg
type9_heavy_duty.jpg (29.21 KiB) Viewed 7341 times
ahol a piros karika van, ott van egy plusz golyoscsapágy, mig a simánál csak a házon belül van tügörgős...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: Rikter 2.0 V6

Post by adam »

Bogyo28 wrote:
adam wrote:És mi az az erősített Type9?
type9_heavy_duty.jpg
ahol a piros karika van, ott van egy plusz golyoscsapágy, mig a simánál csak a házon belül van tügörgős...
01010011-re lefordítva miért is jó ez? :roll:
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Rikter 2.0 V6

Post by Bogyo28 »

adam wrote:
Bogyo28 wrote:
adam wrote:És mi az az erősített Type9?
type9_heavy_duty.jpg
ahol a piros karika van, ott van egy plusz golyoscsapágy, mig a simánál csak a házon belül van tügörgős...
01010011-re lefordítva miért is jó ez? :roll:
többet bír...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Rikter 2.0 V6

Post by White Shark »

Hogy szerintem miért,gyenge ,pontatlan ,és nyegle ?Gyenge: pintó motor egy nyár egy váltó.Pontatlan :nagyok a távolságok a sebességfokozatok között,túl lágy kapcsolás,hasonlít egy francia váltóra.Nyegle:ha ki vannak cserélve a váltókonzol gumibakjai fix fém vagy műanyag betétekre (4db) még mindig nagyobbat mozdul akár üresben is a váltókar és a váltó közötti tolórúd miatt mint egy t9 ,.Macerás: kinyomóvillát meg kell hajtani hogy jó legyen a kuplunghoz,mt75 kardánt le kell vágni mert hosszú , felfüggesztőcsapágy tartót szerkeszteni az mt75 kardánhoz,váltót megemelni hogy síkba fusson a kardánnal.Nekem csak ennyi gondom volt ezzel a váltóval,ha valaki egyszerűbben megoldotta jelezze ,had tanuljak.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Rikter 2.0 V6

Post by Tibi »

Süni,

szerintem te pontosan érted mit makogok. Itt kb senkinek nem volt és nem is lesz t5 a caprijában ( ami borgwarner t5 és nem type5 ) de lehet type9 vagy az attól erősebb mt75 vagy az attól is erősebb type5 ami nem a borg warner t5...nincs is kedvem magyarázni, aéadf,láűadsűk,fydkgydskldag
1980 Capri MK3
Rikter
csúcsnigger
Posts: 17
Joined: Tue Feb 01, 2011 11:23 pm

Re: Rikter 2.0 V6

Post by Rikter »

Ha témában van akkor érdeklődnék nincs-e valakinek fotója egy type5-ösről?
Kép0081g.jpg
plussz érdeklődnék hogy a képen látható ottómata váltó stekkerén melyik kivezetésre mi megy? mert a kábelkötegem egy manuálisé volt
illetve tudom hogy ennek van egy külön topik de azért én itt megkérdezném hogy nagyon muszály-e visszarakni az elsőfék takarólemezét
illetve ha nem tenném vissza akkor milyen bajos szituésön érhet
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Rikter 2.0 V6

Post by White Shark »

Nem muszály,attól véd ha valami felverődik ne kerülhessen a fékbe ,ne ékelődhessen a betét és a
tárcsa közé ,ill a sarat ,vizet távoltartsa a féktől.Viszont jobb lesz a hűtése a tárcsának.
Mivel valószínű nem használod terepen ,max kavics ékelődhet a fékbe ,de ennek nagyon kicsi az esélye.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Rikter 2.0 V6

Post by Süni »

Tibi wrote:Süni,

szerintem te pontosan érted mit makogok. Itt kb senkinek nem volt és nem is lesz t5 a caprijában ....
Pedig, pont neked kéne tudnod, hogy hamarost lesz! 8-)
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Rikter 2.0 V6

Post by Bogyo28 »

Rikter wrote:Ha témában van akkor érdeklődnék nincs-e valakinek fotója egy type5-ösről?
Kép0081g.jpg
plussz érdeklődnék hogy a képen látható ottómata váltó stekkerén melyik kivezetésre mi megy? mert a kábelkötegem egy manuálisé volt
illetve tudom hogy ennek van egy külön topik de azért én itt megkérdezném hogy nagyon muszály-e visszarakni az elsőfék takarólemezét
illetve ha nem tenném vissza akkor milyen bajos szituésön érhet
én a féktakarót mindig le szoktam dobni, hűtöttnél el sem fér.

az automata melyik csatilya a kérdéses, mert igy kora délelött én csak egyet látok a képen, arra megy a tolatólámpa kábele meg az a vezeték ami nem engedi inditózni a kocsit ha sebességben van. ha elektromos automata, akkor a kick-down is szokott lenni rajta

a ford type5:

http://www.burtonpower.com/tuning-guide ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;


BW t5:

http://www.burtonpower.com/tuning-guide ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Rikter
csúcsnigger
Posts: 17
Joined: Tue Feb 01, 2011 11:23 pm

Re: Rikter 2.0 V6

Post by Rikter »

Hali

Az automataváltó azon stekkeréről van szó amelyiket látod
Konkrétan a kivezetések érdekelnek, mert nincs meg a stekkerem másik fele (úgyhogy test, áram, tolató vagy fordítva vagy egyéb módon )
Kép0081g.JPG
Azthogy elektromos-e a vissza-fel kapcsolás azt nem tom
Amit tudok az az hogy a váltóra csatlakozik maga a kiválasztórudazat egy bowden a gázkarról ez a stekker meg a szívóccsőről egy gumicső (előfordulhat hogy ez a kick-down :!: ) (nameg persze a két olajhűtőcső)
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Rikter 2.0 V6

Post by White Shark »

A visszakapcsolást a bovdenes áttétel végzi hirtelen gázadásra,a szívócsőről a vákuumcső pedig azért kell hogy egyáltalán el tudj indulni,viszont az autómatánál van még egy relé ami a fékgombára van kötve hogy csak pedálnyomásra engedjen váltani ,valószínű ebből megy egy vezeték oda amit megjelöltél.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Rikter 2.0 V6

Post by Bogyo28 »

Rikter wrote:Hali

Az automataváltó azon stekkeréről van szó amelyiket látod
Konkrétan a kivezetések érdekelnek, mert nincs meg a stekkerem másik fele (úgyhogy test, áram, tolató vagy fordítva vagy egyéb módon )
Kép0081g.JPG
Azthogy elektromos-e a vissza-fel kapcsolás azt nem tom
Amit tudok az az hogy a váltóra csatlakozik maga a kiválasztórudazat egy bowden a gázkarról ez a stekker meg a szívóccsőről egy gumicső (előfordulhat hogy ez a kick-down :!: ) (nameg persze a két olajhűtőcső)
fejből ilyet nem tudok neked megmondani, meg kell mérni. egy müszerrel kb 2 perc, és akkor már le is ellenörizted 2x...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply