Suhe

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Peti »

FEFE wrote:
Peti wrote:Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..
Nem is létezett 2.8 May. A May set 2.3 hoz készült ami megegyezik a 2.8 gyári Werksturboval ami 188 paci. A 2.8 as mocira csak az utcai tuningerek kezdtél el pakolni, így arról elvileg nem találhatsz pontos adatot.
Étem.. igazad lehet.. :-)
Nem kötekedésképp, csak a pontosság kedvéért na nem mintha az a 8 lóerő olyan sokat számítana, de a 2.3 may turbo 180 lovas.. ;-)
http://www.ford-capri.ch/start-d/foto-g ... rbo-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Itt mindkét tesztben 200 lovasnak írják a 2.8 may turbo-kat, én innen vettem az infót. Persze tudom, hogy ez sem jelent semmit, mert sokmindentől függ, hogy melyik motor milyen erős, de azért érdekes.
002.jpg
002.jpg (81.69 KiB) Viewed 6622 times
001.jpg
001.jpg (52.56 KiB) Viewed 6622 times
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Minden vonalon más adatot találok a nyomaték és teljesítmény irányában ,pl ,werksturbó 190 le 140kw(karbi) tickford turbó 205 le 153 kw( inj) turbo technics 200-230 le (rs turbo) ,2,8 turbo 188le 263 nm .Most találja ki valaki a sok keverésből ki kivel van.A képeken látható rendszer ugyan hasonlít az enyémre de az enyém inkább hajaz a Werksturbo kinézetére .
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Peti »

Igen, sokféle turbós verzió van, ezért is akartam helyrerakni, hogy a tied melyik lehet.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

May turbo ,de nem az amelyik a te képeiden van .Ilyen Ízing kollégáé.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Peti »

Oké, majd lőj egy képet, ha összeállt a szépség.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Nitrobuster »

FEFE wrote:
gigford wrote:
White Shark wrote:negyed óra verseny után gallyra ment.
Mi adta meg magát?
Dugattyú nem bírta a növekvő kompótot kicsit megrogyott. :mrgreen:
Lehet, hogy nagyon kisipari volt a dugó. Ha márkás dugó volt akkor nem szóltam.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Suhe

Post by Süni »

Nitrobuster wrote: Lehet, hogy nagyon kisipari volt a dugó. Ha márkás dugó volt akkor nem szóltam.
A dugó jó volt (asszem gyári). A komp volt nagyon(-nagyon) sok.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Gyári dugó voltde rossz konstrukció ,az olajlehúzó gyűrű alatt nemcsak furatok voltak hanem kétoldalon teljes bevágás,afrissen fúrt motor kezdett összekopni + melegedni ( meg persze a 14,5bar kezdő kompresszió)a tetemes mennyiségű etanol ugyan hűtötte a dugókat de a dugattyúgyűrűk közti alu részt a csapszeg irányába leszakította,még működött ugyan a motor de rettenetesen pipált a beszorult gyűrűk miatt (egy sem tört el).
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Blant »

Nekem ezzel a rendszerrel csak annyi a fenntartásom, hogy csak az egyik hengersor hajtja a turbót. Ez nem folytja/terheli félre a motort nagyon?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Ez tévedés , mindkét hengersor hajtja a turbót !
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Blant »

Arra gondolsz, hogy mindkét hengersoron vannak munkaütemet végző hengerek, amikor a turbós hengersoron az egyes hengerek kipuffognak?
Honnan kap olajat a turbó és hol folyik vissza?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Nem vágom mit kérdezel,mind két hengersor turbóval meghajtott ,ill mindkét hengersor hajtja a turbót, a képek csalókák ,mert a turbó csak az egyik oldalon van de a másik oldalról a kipufogógáz ugyan arra a nyomástároló dobra van rávezetve amin a turbó áll. Másik kérdésedre válaszolva , a kenés is ugyan az a módszer mint bármely mai technika, itt az olajnyomás mérő óra tápvezetéke (csöve ) van megszakítva az a betápja a turbónak innen van az olaj , a visszafolyás pedig a karter oldalába szerkesztett csövön egyszerűen visszafolyik.Sajnos nem vízhűtésű a turbó így nem kellett kiépíteni külön hűtést de a fűtéscsövekkel ezt is egyszerűen meg lehetett volna oldani.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Suhe

Post by szszaby »

Blant wrote:Arra gondolsz, hogy mindkét hengersoron vannak munkaütemet végző hengerek, amikor a turbós hengersoron az egyes hengerek kipuffognak?
Mit csinál a hogyan tesz? :roll:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Blant »

Tényleg nem látszik. A másik oldali csonk teljesen úgy tűnt mintha már csak hátrafelé menne. Ezért nem értettem.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Peti »

ilyesmi megoldás. (sokáig én sem tudtam...)
turbo.jpg
turbo.jpg (92.21 KiB) Viewed 6439 times
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Post Reply