Suhe

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Suhe

Post by White Shark »

a Suhe új szívet kap.
Attachments
suhe 001.jpg
suhe 001.jpg (83.96 KiB) Viewed 8191 times
suhe 002.jpg
suhe 002.jpg (113.63 KiB) Viewed 8191 times
suhe 003.jpg
suhe 003.jpg (113.85 KiB) Viewed 8191 times
suhe 004.jpg
suhe 004.jpg (112.9 KiB) Viewed 8191 times
suhe 005.jpg
suhe 005.jpg (86.96 KiB) Viewed 8191 times
suhe 006.jpg
suhe 006.jpg (110.36 KiB) Viewed 8191 times
suhe 007.jpg
suhe 007.jpg (109.26 KiB) Viewed 8191 times
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

mára ennyi!
Attachments
suhe 008.jpg
suhe 008.jpg (111.14 KiB) Viewed 8170 times
suhe 009.jpg
suhe 009.jpg (80.68 KiB) Viewed 8170 times
suhe 010.jpg
suhe 010.jpg (111.76 KiB) Viewed 8170 times
suhe 011.jpg
suhe 011.jpg (82.97 KiB) Viewed 8170 times
suhe 012.jpg
suhe 012.jpg (68.66 KiB) Viewed 8170 times
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Suhe

Post by Süni »

Vazze! Ez karbis?? :shock:
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Igen ez még az injektoros korszak előtti konstrukció ,de nem sok volt belőle, illetve az eredeti a 2.3 alapjaira épült ,utána próbálkoztak a2.8-tól3.1 ig felfúrt modellekkel az enyém a HSI nevű német cég gyártmánya(még egy kicsit dolgozhattak volna rajta).
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Suhe

Post by Bogyo28 »

azt megkérdezhetem hogy a moci mivel van festve? nekem bejön (ha más nem már csak apai ágon is :mrgreen: ) a kék szin, és ennek egész jó árnyalata van.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Akciós tescós spray metálkék színben,nem csak a gazdagsági válság miatt,egyszerüen ez tetszett.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Suhe

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:Akciós tescós spray metálkék színben,nem csak a gazdagsági válság miatt,egyszerüen ez tetszett.
akkor azt még megvárom hogy mennyire bírja a moci melegét. de a szine az bejövős!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Elsőnek általában a hőálló fekete ég le a kipufogóról utána a hengerfej dobja le ugyanezt és a blokk bírja a legtovább hőmérséklet függvényében.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Peti »

White Shark wrote:a Suhe új szívet kap.
Úgy érted, hogy ez egy másik blokk, vagy "csak" új dugókat kapott?
White Shark wrote:ez még az injektoros korszak előtti konstrukció ,de nem sok volt belőle, illetve az eredeti a 2.3 alapjaira épült ,utána próbálkoztak a2.8-tól3.1 ig felfúrt modellekkel az enyém a HSI nevű német cég gyártmánya(még egy kicsit dolgozhattak volna rajta).
És a tied 3000-re fúrt? És ez melyik turbóval van, ugyanaz mint a gyári turbo Caprié? Tudsz adatokat, hogy mit tud így a moci? -teljesítmény, nyomaték.. Nem nagyon ismert ez a verzió..
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Ez egy használt blokk ,előző hibáimból okulva nyers motort többször nem durrantok szét mielőtt ki nem tapasztaltam mik a gyengéi (volt ami építés után negyed óra verseny után gallyra ment)mivel kis költségvetésből próbálom megoldani a HSI motor előző szétszedésén látott látott gondokat kiküszöbölve a 2.8 motor dugattyúit eleve elvetettem ezért kapta az ugyancsak használt 2.9 dugókat.Ez 1 mm -rel alacsonyabb + a benne levő tányér is csökkenti a kompressziót,és az sem mindegy hogy nem kellett furatnom a blokkot ( méretek hajtókar átmérő stimmel) Kézi honolóval a hengereket kitisztáztam és már ment is össze.Az eredeti motor addig a helyén figyel.Gabi barátomtól kapott May készlet savállóból való lemásolása után mehet fel rá a Grancitól vett D-10 busz turbója.(beazonosítás után ezen használtak még ilyen méretű tipusút,meglepő módon szabályzatlanul amit még orvosolni kell)Eddigi motorproblémák egy része megoldva és valószínűleg nem kell a hengerfejeket megemelnem a dugattyu kialakítás miatt .Az eredeti motor teljesítményéről csak annyit tudok hogy a2.8 May turbo 188 lovas eddigi ismereteim szerint amihez nem használtak interculert ,én már ezt is beterveztem az előző motor várakozáson aluli teljesítménye miatt.Az eredeti turbó Garrett t04 ,ami most kerül rá t04e lesz.A karbi probléma nincs még megoldva ,sajnos a 38-as fedeleit mindig lefújja (meggörbíti)a dobozolás pedig macerás és nem is biztos hogy tetszene a látvány.
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Peti »

Tehát akkor 2.8 may turbo-d van. Egyébként az tudtommal 215 lovas, és a gyári turbo capri ami 188.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Peti »

Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by FEFE »

Peti wrote:Most, hogy utánanézegettem, mindenhol azt az infót találtam, hogy a 2.8 may turbo 200 lovas. De végülis lényegtelen..
Nem is létezett 2.8 May. A May set 2.3 hoz készült ami megegyezik a 2.8 gyári Werksturboval ami 188 paci. A 2.8 as mocira csak az utcai tuningerek kezdtél el pakolni, így arról elvileg nem találhatsz pontos adatot.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: Suhe

Post by gigford »

White Shark wrote:negyed óra verseny után gallyra ment.
Mi adta meg magát?
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by FEFE »

gigford wrote:
White Shark wrote:negyed óra verseny után gallyra ment.
Mi adta meg magát?
Dugattyú nem bírta a növekvő kompótot kicsit megrogyott. :mrgreen:
Post Reply