Suhe

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Suhe

Post by Tibi »

Én vagyok tök és nem értek valamit vagy egy pillanatig is kérdés volt, hogy a két sor nincs összeköttetésben ?
1980 Capri MK3
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Peti »

Tibi wrote:Én vagyok tök és nem értek valamit vagy egy pillanatig is kérdés volt, hogy a két sor nincs összeköttetésben ?
Nem sokat alszol mostanában, mi?.. :mrgreen:
Blant nem vágta, hogy a két sor összeköttetésben van. :-)
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Suhe

Post by Süni »

No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Suhe

Post by Tibi »

Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?
1980 Capri MK3
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Blant »

Nem jó! Épp ezért kérdeztem, hogy a Sue is ilyen-e.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Nitrobuster »

White Shark wrote:Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.

Ez érdekes, hogy a karbis megoldásnál nincs wastgate. Bár akkor mi szabályozza a turbo fordulatszámát :?:
Bár akkora turbina ház van rajta. Neked mekkora fordulatszámon adja le a max nyomást ill az mennyi :?:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Nitrobuster »

Tibi wrote:
Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?
Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Suhe

Post by Tibi »

Nitrobuster wrote: Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.
És hogyan van ez kihatással a forgatónyomaték növekedésére ? Kell ott lenni másnak is.
1980 Capri MK3
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Suhe

Post by Süni »

Nitrobuster wrote:
Tibi wrote:
Süni wrote:No meg mostanában egyre többen alkalmazzák a "V egyik sora hajt,de mindet tölti" elvet.
Mérjó ? Kevesebb csövet köll venni a gyárnak ?
Mert mostanába nem a max teljesítmény elérése a cél, hanem minél több forgatónyomaték alacsony fordulatszámon.
No meg a környezetvédelem....
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Suhe

Post by Blant »

Süni wrote: No meg a környezetvédelem....
:smt023
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Suhe

Post by White Shark »

Nitrobuster wrote:
White Shark wrote:Úgy nézem ez k-jet megoldás, a karbis rendszeren nincs kipufogógáz szabályzás az átkötő cső a jobb hengersorról egy az egybe megy a turbóba.Csak a töltőlevegő van szabályozva a scoopba épített lefújószeleppel ,a turbó mindkét fele szabályzatlan.

Ez érdekes, hogy a karbis megoldásnál nincs wastgate. Bár akkor mi szabályozza a turbo fordulatszámát :?:
Bár akkora turbina ház van rajta. Neked mekkora fordulatszámon adja le a max nyomást ill az mennyi :?:
A turbó fordulatszámát csak a motorfordulat szabályozza (vagyis semmi )de mivel szerintem alapból elméretezett nincs esély a szétforgásra ,viszont már 1000 fordulaton durvát tölt amit a lefújó 0,7-0,8 báron elenged (én még nem hallottam lefújni) ehez a karbinak mindenhol teljesen tömítettnek kellene lennie de nem az (vagy a szivató tengelyének kis müanyag fedelét vagy a karbi tetejét vagy míg nem volt jó a benzinnyomás szabályzó a benzint nyomta vissza a tankba )
Post Reply