Jaja, műanyag. De volt benne egy kevés vas is.vasparipa wrote:Nem vas...műanyag!!! A miénk igazi VAS!!!szszaby wrote:Ahonnan én a króm felnijeimet vetten ott is állt egy Corvett Stingray. Szép vas.
Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Ford Capri MkI Essex
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Főleg a motortérben volt egy kisebb tömb... ha jól sejtem.szszaby wrote:Jaja, műanyag. De volt benne egy kevés vas is.vasparipa wrote:Nem vas...műanyag!!! A miénk igazi VAS!!!szszaby wrote:Ahonnan én a króm felnijeimet vetten ott is állt egy Corvett Stingray. Szép vas.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Röhögni fogtok, óvatosan megkopogtattam a jobb első sárvédőt, és tényleg műanyag volt... na jó vényóc' vas is volt benne :Plevelboss wrote:Főleg a motortérben volt egy kisebb tömb... ha jól sejtem.szszaby wrote:Jaja, műanyag. De volt benne egy kevés vas is.vasparipa wrote:Ahonnan én a króm felnijeimet vetten ott is állt egy Corvett Stingray. Szép vas.
Nem vas...műanyag!!! A miénk igazi VAS!!!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Mint minden Corvette.Pudva wrote: Röhögni fogtok, óvatosan megkopogtattam a jobb első sárvédőt, és tényleg műanyag volt...
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
ezt nem tudtam... azt hittem valami után gyártott cuccSüni wrote:Mint minden Corvette.Pudva wrote: Röhögni fogtok, óvatosan megkopogtattam a jobb első sárvédőt, és tényleg műanyag volt...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
A gyártás kezdete óta műanyag az összes. Ez olyan nekik, mint a 911-esnek a 6 hengeres boxer. A hátsó laprugójuk is műanyag, de abban nem vagyok biztos, hogy mindegyiknek.Pudva wrote: ezt nem tudtam... azt hittem valami után gyártott cucc
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Az. A Volvo 960-asokban is. Ráadásul keresztben. (A Corvetteben is.)szszaby wrote:A laprugó műanyag?
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
azért nem öblítős flakkerból vágták ki :)szszaby wrote:A laprugó műanyag?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Leafs2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Ja, ez igen komoly cucc. De én mintha úgy emlékeznék, h elöl a futómű fölött, a motortérben lenne a laprugó keresztben...Tibi wrote:azért nem öblítős flakkerból vágták ki :)szszaby wrote:A laprugó műanyag?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Leafs2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Az a trabant, meg a kispók ;) Sztem spirálos elől. Bár kéne róla keresni egy röntgenrajzot.levelboss wrote:Ja, ez igen komoly cucc. De én mintha úgy emlékeznék, h elöl a futómű fölött, a motortérben lenne a laprugó keresztben...Tibi wrote:azért nem öblítős flakkerból vágták ki :)szszaby wrote:A laprugó műanyag?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Leafs2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Többes számban beszélt róla úgyhogy elöl-hátul annak kell lennie.
Ford Capri MkI Essex
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
elől hátul laprugós, minden corvette....az első generációnak még annyira primitív volt a futóműve hogy művészet volt az úton tartani...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Én is olvastam jó kis sztorit jó régi corvetteről, talán 2. szériásról: Irdatlan erős (és nehéz) big block motor, (persze automata váltó), semmi fék, semmi kormányszervó, borzalmas billegős futómű... ha esetleg volt egy egyenes szakasz, ahol nem kellett se gyorsítani, se lassítani, akkor talán még hitelesen tudtad adni a laza kikönyöklős gyereket. 8)Dozer wrote:elől hátul laprugós, minden corvette....az első generációnak még annyira primitív volt a futóműve hogy művészet volt az úton tartani...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
A maiak viszont vilégverők. A Corvette ZR-1 másodpercekkel jobb időt teljesített a Nordschleifén, mint a 10szer többe kerülő Pagani Zonda F, a Porsche Carrera GT vagy a Nissan GT-R.levelboss wrote:Irdatlan erős (és nehéz) big block motor, (persze automata váltó), semmi fék, semmi kormányszervó, borzalmas billegős futómű... ha esetleg volt egy egyenes szakasz, ahol nem kellett se gyorsítani, se lassítani, akkor talán még hitelesen tudtad adni a laza kikönyöklős gyereket. 8)
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler