Rover Capri V8

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Rover Capri V8

Post by Blant »

:burn: :metla: :burnout:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Rover Capri V8

Post by szszaby »

Sok hely nincsen ahogy elnézem, batár magas az a vízpumpa.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Rover Capri V8

Post by White Shark »

Sajnos az sd1 vízpumpa nem vált be ,ezt bebuktam ,de van egy buick ami rövidebbnek tűnik úgy 10 cm -rel ahoz nagyobb reményeket fűzök,egy a bibi ,ehez a vízpumpa tartót is vissza kell szednem blokkig mert teljesen más a tartó ház és mint ahogy lenni szokott ( miért is lenne jó elsőre ) nem párosítható.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Rover Capri V8

Post by driver »

White Shark wrote:Sajnos az sd1 vízpumpa nem vált be ,ezt bebuktam ,de van egy buick ami rövidebbnek tűnik úgy 10 cm -rel ahoz nagyobb reményeket fűzök,egy a bibi ,ehez a vízpumpa tartót is vissza kell szednem blokkig mert teljesen más a tartó ház és mint ahogy lenni szokott ( miért is lenne jó elsőre ) nem párosítható.
Ezzel nekem is problémám van,nem lehet hogy ami nekem van az kéne neked illetve forditva?Nekem az ékszijtárcsák nem futnak egymással.
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Rover Capri V8

Post by White Shark »

Első látásra megoldottam a problémát ,de lőj pár képet hátha csereberével mindkét probléma megoldódik!
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Rover Capri V8

Post by driver »

White Shark wrote:Első látásra megoldottam a problémát ,de lőj pár képet hátha csereberével mindkét probléma megoldódik!
Lőttem képeket:

http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kepfeltoltes.hu/121024/2012-10-2 ... es.hu_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Rover Capri V8

Post by White Shark »

Én itt nem látok problémát ,az első ékszíjtárcsa való ahoz a vízpumpához ,de hiányzik alóla egy közbetét .Három csavar fogja az ékszíjtárcsát a főtengelyre központi csavarral felhuzatható tartóra ,amin a gyújtásjelek is vannak (azt hiszem hivatalosan balanszer a neve)a külső ékszíjtárcsa alá esztergáltass egy közbetétet ,fúrj rá három lukat és kész .
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Rover Capri V8

Post by driver »

White Shark wrote:Én itt nem látok problémát ,az első ékszíjtárcsa való ahoz a vízpumpához ,de hiányzik alóla egy közbetét .Három csavar fogja az ékszíjtárcsát a főtengelyre központi csavarral felhuzatható tartóra ,amin a gyújtásjelek is vannak (azt hiszem hivatalosan balanszer a neve)a külső ékszíjtárcsa alá esztergáltass egy közbetétet ,fúrj rá három lukat és kész .
Ok de ettől még egyetlen tartó sem stimmel sehova.(generátor,szervó)
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Rover Capri V8

Post by White Shark »

Gyártani kell ,szervó utcára minek ? Ez a motor a most benn levő 2.3 nál is könyebb ,és biztos hogy a súlypontja is hátrébb lesz ,oszt most sincs szervód.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Rover Capri V8

Post by Bogyo28 »

driver wrote:
White Shark wrote:Én itt nem látok problémát ,az első ékszíjtárcsa való ahoz a vízpumpához ,de hiányzik alóla egy közbetét .Három csavar fogja az ékszíjtárcsát a főtengelyre központi csavarral felhuzatható tartóra ,amin a gyújtásjelek is vannak (azt hiszem hivatalosan balanszer a neve)a külső ékszíjtárcsa alá esztergáltass egy közbetétet ,fúrj rá három lukat és kész .
Ok de ettől még egyetlen tartó sem stimmel sehova.(generátor,szervó)
szervó: G vagy milyen astra elektromos szervó pumpája, és akkor nem szarakodni a szíjakkal...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Rover Capri V8

Post by driver »

Kiderült a nagy okosság! Annó még tavaly levágtam a vizpumpa tengelyén kiálló "felesleges" kilógó baszt.
Minek az oda cimmel, és most hogy bassztattam az ékszijtárcsát egyszer csak megmozdult az egész agyrész,
tehát most tudom mozgatni mindenestül a tárcsát a kivánt helyre. :-D
Márcsak a tengelyen való rögzitést kell megoldani, és egy gond letudva.
Post Reply