Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by Árpi »

Lényeg , hogy nem tudták elvinni a kis gyikok , hozd ki a szigetre itt biztonságban lessz. :roll: 8-) ;-)
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by Bogyo28 »

:shock: :shock: :shock: nem gondoltam volna hogy caprit lopnak manapság. eladni lehetetlen, és hát ugye az alkatrészek is hamar feltünnének ha valaki értékesíteni akarná.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by adam »

Bogyo28 wrote::shock: :shock: :shock: nem gondoltam volna hogy caprit lopnak manapság. eladni lehetetlen, és hát ugye az alkatrészek is hamar feltünnének ha valaki értékesíteni akarná.
Vasárnap hajnalban három 17 éves srác. Gondolom nem volt kedvük gyalogolni a hidegben és úgy gondolták ezzel még vagánykodhatnak is amíg nyugodtan szunyókál a tulaj és könnyen el is köthető...
Nagy szerencséd volt ;)
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by daytona »

Kulonben a sok negativ tapasztalat utan nekem is - kizarolag az utobbi par honapban - volt 1-2 - tehat gyanusan sok :mrgreen: -pozitiv tapasztalatom a kekekkel....

Pl a heten beadta baratnom VW Borajaban a generator a kulcsot, szombat reggel nekifogtam kiszedni az autobol a telep parkolojaban, nem telt bele negyed ora es jottek a kekek, megkerdeztek mit keresek, erre kiemeltem a beszart generatort es mondtam, hogy ezt. Illedelmesek voltak, elnezest kertek, szabadkoztak, hogy ez a munkajuk es tovabbi jo munkat kivantak. Es ez igy termeszetes, akar eppen bonthattam is volna a fosvagent darabjaira.

ON: tok jo, hogy nem vittek el!! Riasztoban nem gondolkoztal?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by TÉCSÉ »

Bogyo28 wrote::shock: :shock: :shock: nem gondoltam volna hogy caprit lopnak manapság. eladni lehetetlen, és hát ugye az alkatrészek is hamar feltünnének ha valaki értékesíteni akarná.
Na jaaahhhh - én se gondoltam volna , hogy a tranyómat "eltolják" anno ... :evil: :evil: :evil:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Natalie Driver Gabe

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by Natalie Driver Gabe »

Jó ötlet volt az a kis kapcsoló anno !!
Megérte.

Hát ha az enyémet akarnák elkötni,
Engem szerintem gyilkosságért le is csuknának.
Bogyóval meg teljesen eggyetértek .
Full értelmetlen caprit lopni, max talán a moci amit eladhatsz belőle, de azt is elég kis eséllyel.
Tony csattogós váltója meg nem hinném hogy hiánycikk lenne a piacon.
Dehát ilyen világot élünk .
Semmi nem szent.
Kis mocskok.
Kár hogy ebben nem hajazunk a vizentúliakra, biztos nem öt évet ülnek majd a kis gennyek.
User avatar
Machine
nemleszgondhasegítis
Posts: 159
Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakeszi

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by Machine »

2 hete a Discovery Channel- n ment egy angol autós műsor,
ahol azt mutatták be, hogy milyen könnyű ellopni egy Caprit
kb. 1 perc alatt már be is indították :-(

Ahogy hazakerült a sötétkék MK1, beraktam egy riogatót- igaz, nem azért mert
féltem, hogy ellopják, hanem azért mert darabokra hullott a bal oldali zár
és központizárasítottam...
"The highway still leads to hell"
Natalie Driver Gabe

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by Natalie Driver Gabe »

Machine wrote:2 hete a Discovery Channel- n ment egy angol autós műsor,
ahol azt mutatták be, hogy milyen könnyű ellopni egy Caprit
kb. 1 perc alatt már be is indították :-(

Ahogy hazakerült a sötétkék MK1, beraktam egy riogatót- igaz, nem azért mert
féltem, hogy ellopják, hanem azért mert darabokra hullott a bal oldali zár
és központizárasítottam...
Az se rossz .
Pár ezer huf-os kütyü .
Én nem tudom miért valahogy mindir rostam beszerelni.
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by stpetya »

Machine wrote:2 hete a Discovery Channel- n ment egy angol autós műsor,
ahol azt mutatták be, hogy milyen könnyű ellopni egy Caprit
kb. 1 perc alatt már be is indították :-(
Ez igazán nagyszerű,hogy közép-keleti suttyók nyugatról kaphatnak tananyagot a károkozás művészetéről,talán pont ez adta a szikrát suli utáni nyálcsorgatós tévénézés közben a kis korlátolt eszükbe.
Jó hogy volt aki észrevette és nem sz.rt bele hanem cselekedett.
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
tonesz
csúcsnigger
Posts: 16
Joined: Sat Jan 02, 2010 2:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest / Surány

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by tonesz »

Pálinkás tiszteletem!

Friss híreim vannak a Capris rendőrséges ügyben és egy kis szakmai jellegű segítséget szeretnék kérni "árazás" tekintetében.

A jó hír az, hogy 10 hónapnyi rendőrségi és ügyészségi munka eredményeképpen eljutottunk oda, ahová tulajdonképpen szerettem volna: felfüggesztették a nyomozást 6 hónapra.

(A rossz hír pedig az, hogy bár az elkövetőket tetten érték a helyszínen, a szülők együttműködőek, nekem is az elejétől fogva az a célom, hogy megtérüljön a károm, így is volt kb 10 hónap az átfutási idő... Persze tudjuk ha nincs tetten érés, baszhatom az egészet ugye...)

Na szóval, ez alatt az idő alatt ha sikerül megállapodnom a kiskorú elkövetők jómódú szüleivel egy szép összegben, amit nekem ki is fizetnek, akkor lezárják az egész ügyet. Srácoknak nem lesz priusz lopásért és még munkát is találhatnak az életük hátralevő részében, én meg helyrehozom a járgányt.

A rongálásból származó kár helyrehozásához ezidáig összegyűjtöttem kb. 400 ezer Ft-nyi árajánlatot.

A rongálás maga kb. ezekből áll össze: pitiáner geczi módon a B oszlopnál csavarhúzóval tizenötödjére sikerült kifeszíteni a vezető oldali ajtót. Ajtó eldeformálódott, zár akad/ropog, festék lepattogzott itt ott, B oszlopon is látszanak a nyomok rendesen. Utána sikerült szakszerű módon lerúgni a műszerfal alatti műanyagot, és a kábeleket hekkelgetni, de nyilván nem indult... A bőrülésen közben kiszakadt a kárpit... És ekkor érkeztek a III. kerületi kékek, akiknek azóta is tengermély tiszteletem. :ru:

Mivel ugyebár - senkinek nem kell bizonygatnom - nem egy tucatautóról beszélünk, amire tonnaszám lehet színben passzoló ajtót szerezni, így én úgy gondolom az én károm akkor lesz megtérítve, ha az ajtó színe nem üt el a kocsi többi részétől.

A másik fájó pont a bőrkárpit a vezetői ülésen, aminek ki lett szakítva az oldala... Ha azt kicseréltetem vacsi újra, a többi pedig marad a régi, nyilván az is béna, de semmiképp sem olyan, mint volt.

Ha bárkinek van friss tapasztalata/élménye/szakija esetleg árajánlata komplett autó újrafényezésére ill. bőrkárpit teljes cseréjére, legyen kedves ossza meg velem. Első a minőség, az alacsony ár most másodlagos. :zsido:

Minden egyéb konstruktív ötletet szívesen fogadok alkupozícióm javítására.
8-)

Köszönöm szépen!

t
Ford Capri - a car you always promised yourself

Old FORDs never die. They just get faster.
Keep the legend alive!
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről

Post by Pudva »

Jó és persze megfelelően drága /a kis köcsögök kedvéért/ bőrös: http://www.barakarpit.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Süni tud kontaktot is adni...

És szerintem a legdrágább fényező ajánlatát fogadd el, had fizessenek rendesen a T. szülők...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Post Reply