Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Lényeg , hogy nem tudták elvinni a kis gyikok , hozd ki a szigetre itt biztonságban lessz.
Granada 1977 2.0i V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
nem gondoltam volna hogy caprit lopnak manapság. eladni lehetetlen, és hát ugye az alkatrészek is hamar feltünnének ha valaki értékesíteni akarná.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Vasárnap hajnalban három 17 éves srác. Gondolom nem volt kedvük gyalogolni a hidegben és úgy gondolták ezzel még vagánykodhatnak is amíg nyugodtan szunyókál a tulaj és könnyen el is köthető...Bogyo28 wrote: nem gondoltam volna hogy caprit lopnak manapság. eladni lehetetlen, és hát ugye az alkatrészek is hamar feltünnének ha valaki értékesíteni akarná.
Nagy szerencséd volt ;)
Sosem lesz kész, csak alakul...
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Kulonben a sok negativ tapasztalat utan nekem is - kizarolag az utobbi par honapban - volt 1-2 - tehat gyanusan sok -pozitiv tapasztalatom a kekekkel....
Pl a heten beadta baratnom VW Borajaban a generator a kulcsot, szombat reggel nekifogtam kiszedni az autobol a telep parkolojaban, nem telt bele negyed ora es jottek a kekek, megkerdeztek mit keresek, erre kiemeltem a beszart generatort es mondtam, hogy ezt. Illedelmesek voltak, elnezest kertek, szabadkoztak, hogy ez a munkajuk es tovabbi jo munkat kivantak. Es ez igy termeszetes, akar eppen bonthattam is volna a fosvagent darabjaira.
ON: tok jo, hogy nem vittek el!! Riasztoban nem gondolkoztal?
Pl a heten beadta baratnom VW Borajaban a generator a kulcsot, szombat reggel nekifogtam kiszedni az autobol a telep parkolojaban, nem telt bele negyed ora es jottek a kekek, megkerdeztek mit keresek, erre kiemeltem a beszart generatort es mondtam, hogy ezt. Illedelmesek voltak, elnezest kertek, szabadkoztak, hogy ez a munkajuk es tovabbi jo munkat kivantak. Es ez igy termeszetes, akar eppen bonthattam is volna a fosvagent darabjaira.
ON: tok jo, hogy nem vittek el!! Riasztoban nem gondolkoztal?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Na jaaahhhh - én se gondoltam volna , hogy a tranyómat "eltolják" anno ...Bogyo28 wrote: nem gondoltam volna hogy caprit lopnak manapság. eladni lehetetlen, és hát ugye az alkatrészek is hamar feltünnének ha valaki értékesíteni akarná.
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Jó ötlet volt az a kis kapcsoló anno !!
Megérte.
Hát ha az enyémet akarnák elkötni,
Engem szerintem gyilkosságért le is csuknának.
Bogyóval meg teljesen eggyetértek .
Full értelmetlen caprit lopni, max talán a moci amit eladhatsz belőle, de azt is elég kis eséllyel.
Tony csattogós váltója meg nem hinném hogy hiánycikk lenne a piacon.
Dehát ilyen világot élünk .
Semmi nem szent.
Kis mocskok.
Kár hogy ebben nem hajazunk a vizentúliakra, biztos nem öt évet ülnek majd a kis gennyek.
Megérte.
Hát ha az enyémet akarnák elkötni,
Engem szerintem gyilkosságért le is csuknának.
Bogyóval meg teljesen eggyetértek .
Full értelmetlen caprit lopni, max talán a moci amit eladhatsz belőle, de azt is elég kis eséllyel.
Tony csattogós váltója meg nem hinném hogy hiánycikk lenne a piacon.
Dehát ilyen világot élünk .
Semmi nem szent.
Kis mocskok.
Kár hogy ebben nem hajazunk a vizentúliakra, biztos nem öt évet ülnek majd a kis gennyek.
- Machine
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 159
- Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakeszi
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
2 hete a Discovery Channel- n ment egy angol autós műsor,
ahol azt mutatták be, hogy milyen könnyű ellopni egy Caprit
kb. 1 perc alatt már be is indították
Ahogy hazakerült a sötétkék MK1, beraktam egy riogatót- igaz, nem azért mert
féltem, hogy ellopják, hanem azért mert darabokra hullott a bal oldali zár
és központizárasítottam...
ahol azt mutatták be, hogy milyen könnyű ellopni egy Caprit
kb. 1 perc alatt már be is indították
Ahogy hazakerült a sötétkék MK1, beraktam egy riogatót- igaz, nem azért mert
féltem, hogy ellopják, hanem azért mert darabokra hullott a bal oldali zár
és központizárasítottam...
"The highway still leads to hell"
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Az se rossz .Machine wrote:2 hete a Discovery Channel- n ment egy angol autós műsor,
ahol azt mutatták be, hogy milyen könnyű ellopni egy Caprit
kb. 1 perc alatt már be is indították
Ahogy hazakerült a sötétkék MK1, beraktam egy riogatót- igaz, nem azért mert
féltem, hogy ellopják, hanem azért mert darabokra hullott a bal oldali zár
és központizárasítottam...
Pár ezer huf-os kütyü .
Én nem tudom miért valahogy mindir rostam beszerelni.
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Ez igazán nagyszerű,hogy közép-keleti suttyók nyugatról kaphatnak tananyagot a károkozás művészetéről,talán pont ez adta a szikrát suli utáni nyálcsorgatós tévénézés közben a kis korlátolt eszükbe.Machine wrote:2 hete a Discovery Channel- n ment egy angol autós műsor,
ahol azt mutatták be, hogy milyen könnyű ellopni egy Caprit
kb. 1 perc alatt már be is indították
Jó hogy volt aki észrevette és nem sz.rt bele hanem cselekedett.
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
- tonesz
- csúcsnigger
- Posts: 16
- Joined: Sat Jan 02, 2010 2:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest / Surány
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Pálinkás tiszteletem!
Friss híreim vannak a Capris rendőrséges ügyben és egy kis szakmai jellegű segítséget szeretnék kérni "árazás" tekintetében.
A jó hír az, hogy 10 hónapnyi rendőrségi és ügyészségi munka eredményeképpen eljutottunk oda, ahová tulajdonképpen szerettem volna: felfüggesztették a nyomozást 6 hónapra.
(A rossz hír pedig az, hogy bár az elkövetőket tetten érték a helyszínen, a szülők együttműködőek, nekem is az elejétől fogva az a célom, hogy megtérüljön a károm, így is volt kb 10 hónap az átfutási idő... Persze tudjuk ha nincs tetten érés, baszhatom az egészet ugye...)
Na szóval, ez alatt az idő alatt ha sikerül megállapodnom a kiskorú elkövetők jómódú szüleivel egy szép összegben, amit nekem ki is fizetnek, akkor lezárják az egész ügyet. Srácoknak nem lesz priusz lopásért és még munkát is találhatnak az életük hátralevő részében, én meg helyrehozom a járgányt.
A rongálásból származó kár helyrehozásához ezidáig összegyűjtöttem kb. 400 ezer Ft-nyi árajánlatot.
A rongálás maga kb. ezekből áll össze: pitiáner geczi módon a B oszlopnál csavarhúzóval tizenötödjére sikerült kifeszíteni a vezető oldali ajtót. Ajtó eldeformálódott, zár akad/ropog, festék lepattogzott itt ott, B oszlopon is látszanak a nyomok rendesen. Utána sikerült szakszerű módon lerúgni a műszerfal alatti műanyagot, és a kábeleket hekkelgetni, de nyilván nem indult... A bőrülésen közben kiszakadt a kárpit... És ekkor érkeztek a III. kerületi kékek, akiknek azóta is tengermély tiszteletem.
Mivel ugyebár - senkinek nem kell bizonygatnom - nem egy tucatautóról beszélünk, amire tonnaszám lehet színben passzoló ajtót szerezni, így én úgy gondolom az én károm akkor lesz megtérítve, ha az ajtó színe nem üt el a kocsi többi részétől.
A másik fájó pont a bőrkárpit a vezetői ülésen, aminek ki lett szakítva az oldala... Ha azt kicseréltetem vacsi újra, a többi pedig marad a régi, nyilván az is béna, de semmiképp sem olyan, mint volt.
Ha bárkinek van friss tapasztalata/élménye/szakija esetleg árajánlata komplett autó újrafényezésére ill. bőrkárpit teljes cseréjére, legyen kedves ossza meg velem. Első a minőség, az alacsony ár most másodlagos.
Minden egyéb konstruktív ötletet szívesen fogadok alkupozícióm javítására.
Köszönöm szépen!
t
Friss híreim vannak a Capris rendőrséges ügyben és egy kis szakmai jellegű segítséget szeretnék kérni "árazás" tekintetében.
A jó hír az, hogy 10 hónapnyi rendőrségi és ügyészségi munka eredményeképpen eljutottunk oda, ahová tulajdonképpen szerettem volna: felfüggesztették a nyomozást 6 hónapra.
(A rossz hír pedig az, hogy bár az elkövetőket tetten érték a helyszínen, a szülők együttműködőek, nekem is az elejétől fogva az a célom, hogy megtérüljön a károm, így is volt kb 10 hónap az átfutási idő... Persze tudjuk ha nincs tetten érés, baszhatom az egészet ugye...)
Na szóval, ez alatt az idő alatt ha sikerül megállapodnom a kiskorú elkövetők jómódú szüleivel egy szép összegben, amit nekem ki is fizetnek, akkor lezárják az egész ügyet. Srácoknak nem lesz priusz lopásért és még munkát is találhatnak az életük hátralevő részében, én meg helyrehozom a járgányt.
A rongálásból származó kár helyrehozásához ezidáig összegyűjtöttem kb. 400 ezer Ft-nyi árajánlatot.
A rongálás maga kb. ezekből áll össze: pitiáner geczi módon a B oszlopnál csavarhúzóval tizenötödjére sikerült kifeszíteni a vezető oldali ajtót. Ajtó eldeformálódott, zár akad/ropog, festék lepattogzott itt ott, B oszlopon is látszanak a nyomok rendesen. Utána sikerült szakszerű módon lerúgni a műszerfal alatti műanyagot, és a kábeleket hekkelgetni, de nyilván nem indult... A bőrülésen közben kiszakadt a kárpit... És ekkor érkeztek a III. kerületi kékek, akiknek azóta is tengermély tiszteletem.
Mivel ugyebár - senkinek nem kell bizonygatnom - nem egy tucatautóról beszélünk, amire tonnaszám lehet színben passzoló ajtót szerezni, így én úgy gondolom az én károm akkor lesz megtérítve, ha az ajtó színe nem üt el a kocsi többi részétől.
A másik fájó pont a bőrkárpit a vezetői ülésen, aminek ki lett szakítva az oldala... Ha azt kicseréltetem vacsi újra, a többi pedig marad a régi, nyilván az is béna, de semmiképp sem olyan, mint volt.
Ha bárkinek van friss tapasztalata/élménye/szakija esetleg árajánlata komplett autó újrafényezésére ill. bőrkárpit teljes cseréjére, legyen kedves ossza meg velem. Első a minőség, az alacsony ár most másodlagos.
Minden egyéb konstruktív ötletet szívesen fogadok alkupozícióm javítására.
Köszönöm szépen!
t
Ford Capri - a car you always promised yourself
Old FORDs never die. They just get faster.
Keep the legend alive!
Old FORDs never die. They just get faster.
Keep the legend alive!
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Maggie, ETY Capri MK3 a 70-es évek végéről
Jó és persze megfelelően drága /a kis köcsögök kedvéért/ bőrös: http://www.barakarpit.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
Süni tud kontaktot is adni...
És szerintem a legdrágább fényező ajánlatát fogadd el, had fizessenek rendesen a T. szülők...
Süni tud kontaktot is adni...
És szerintem a legdrágább fényező ajánlatát fogadd el, had fizessenek rendesen a T. szülők...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.