légmennyiségmérő

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

légmennyiségmérő

Post by Blant »

Sziasztok!

Szerintetek a képen látható testhelyzetben képes jól működni egy légmennyiségmérő?
légszűrő megoldás.jpg
légszűrő megoldás.jpg (52.88 KiB) Viewed 3588 times
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: légmennyiségmérő

Post by driver »

Persze hogy igen én csináltam. :-D
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: légmennyiségmérő

Post by Blant »

Zsír, Papi! :ba:
Akkor áruld el, hogy az milyen légszűrő és hol vetted!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: légmennyiségmérő

Post by driver »

A egy performance racing légszűrő és amcsiból származik, rendeltem.A summit racing oldalon
kerestem ki és a száma alapján rendeltem meg.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: légmennyiségmérő

Post by Bogyo28 »

driver wrote:Persze hogy igen én csináltam. :-D

vitatkoznék... müködhet, de nem tökéletes, sőt. mivel ebben egy mehanikus "retesz" van rugóval előfeszítve, vízszintesben beállítva. ha igy függőlegesen van berakva, akkor a retesz súlya is belejátszik a dologba, tehát nem ugyanott fog állni ugyanakkora erőhatásra/levegőmennyiségre. ennek a légtömegmérőnek pont az a hátránya hogy mechanikus, és egy csuszkát huzogat egy szénréteg potin, ami el tud kopni. ráadásul a rugót egy müanyag fogaskereken lehet mindkét irányba tologatni, ezért egy új légtömegmérőt hozzá kellene lőni a rendszerhez. a pinto erre nem túl érzékeny, de pl Sunya 2.3 turbó mocija igen érzékeny erre. amikor vettünk egy új légtömegmérőt, nem igazán pörgött fel vele a moci, nem keveset kellett állítgatni rajta, hogy a megfelelő fordulatnál ez a kis poti megfelelően térjen ki, és ezáltal megfelelő legyen a keverékképzés. amig nem volt beállítva, a moci nem pörgött fel rendesen, és persze akkor sem volt jó, amikor nem vizszintesen állt. magyarul müködhet ilyen felállásban, de optimális motorteljesítményhez vízszintesnek kell lennie....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: légmennyiségmérő

Post by driver »

De legalább szép! És nem nagyon volt más megoldás.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: légmennyiségmérő

Post by Bogyo28 »

driver wrote:De legalább szép! És nem nagyon volt más megoldás.
nem azt mondom hogy nem müködhet, és nem is a kivitelezéssel van gond! :pia: :mrgreen:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply