Sztem hiányzik róla az a fékőríves basz ami megakadályozza, hogy a szétrobban a korong Tibi haja ne essen szét http://images03.olx.hu/ui/11/59/89/1295 ... s-ipar.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
De Tibi így kemény
szszaby wrote:Ehez a kerethez lőnétek be az alvázat?
Igen, ehhez rögzítenénk és ehhez képest mérnénk. Elég egyenetlen a padló és a bakon is állandóan elmozdult meg billegett. Kap még lábakat, egyébként 5 x 2 m és kb 70 cm magas lesz, így alá lehet tolni a futóművet. Aztán majd meglátjuk...
Tibi wrote:
Igen, ehhez rögzítenénk és ehhez képest mérnénk. Elég egyenetlen a padló és a bakon is állandóan elmozdult meg billegett. Kap még lábakat, egyébként 5 x 2 m és kb 70 cm magas lesz, így alá lehet tolni a futóművet. Aztán majd meglátjuk...
Ezt mihez képest hegesztitek síkra? A hegesztés elhúzhatja.
Ha alá meg a futómű hova megy a bodé?
Amennyire szükségesnek itéltük kimerevítettük hegesztés előtt. Voltak rajta derékszögű befogók, többször meg lett mérve, először össze lettek pöttyölve, átlósan is meg lett merevítve ( ezeket levágtuk utólag ) és ki is szinteztük amennyire a lehetőségek engedték. Ha nagyon nem bíznék magamban mondhatnám, hogy tök mindegy mennyire szar a végeredmény mert minden nap ugyanolyan lesz és ezáltal tudsz dolgozni vele, mert sosem változik
A futómű dolgot úgy értettem, hogy a keret szélességéből és magasságából adódóan egy komplett scorpio hátsó futómű pl 16"-os kerekekkel betolható alá és ott felemelhető a bódé magasságába. Így nem kell feltétlenül a keretben szűkös helyen szerelni hanem egyszerűen kitolható alóla mivel elfér.
a szintbeállítás téma lemaradt, arra egy igen ősi, ámde már sokszor bizonyított űrtechnika lett bevetve: hengeres fémtárgy, rajta csigavonalban megmunkált rész (csavar). a lábak aljába lesz menet, abba 12-s csavar, azzal lehet majd kiszintezni mielőtt rámenne a bódé. valami ilyesmi, csak más bodé lesz rajta, meg állítható lábbal:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4