MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
akkor beállok az idióták sorába(ezzel is) a töltésmérőmnek én is adtam 12v -ot élesbe....az nyírta ki... valahogy menthető a dolog?
- Attachments
-
- Fényképek-0032.jpg (70.18 KiB) Viewed 5706 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
erről a képről nem látom jól hogy mi is ez. ha töltés mérő, ami az MK3-ban is van, akkor azzal az a baj, hogy csak egy sima tekercs van benne, ami ha kap 12 voltot, akkor elég szépen le tud égni, mivel gyárilag az aksi és a generátor közé van kötve, ahol max néhány volt különbség van, és a tekercsen alig folyik áram, azt mutatja ki. ha kap 12 voltot, azzal majdnem korlátlan nagyságu áram tud átfolyni szerencsétlen tekercsen, amit a szigetelő réteg ledobásával, majd spontán szarráégéssel tud meghálálni. ki kell szedni, és megnézni, mennyire lett oda. ha nem kötötted be rá a 12 voltot csak kipróbáltad, akkor lehet hogy még menthető. a XIII. kerületben az Alig utcában van a Haudek, aki többek közt veterán müszerek javításával is foglalkozik, lehet meg tudja csinálni...Gáborka wrote:akkor beállok az idióták sorába(ezzel is) a töltésmérőmnek én is adtam 12v -ot élesbe....az nyírta ki... valahogy menthető a dolog?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
egy közeli kép jó lenne, esetleg a müszer hátuljárol is, akkor tudnék biztosat mondani...szszaby wrote:Ez a képen voltmérőnek látszik.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Mint ahogy a képen is látszik két piros mező köz van egy zöld tartomány és a mutató bal oldalon van nyugalmi helyzetben. A hátulján van egy test pont ami a műszerház testhez van fogatva és egy elszigetelt ami a pozitív.
Az enyémről néztem meg úgyhogy tuti hogy voltmérő van benne.
Az enyémről néztem meg úgyhogy tuti hogy voltmérő van benne.
Ford Capri MkI Essex
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Köszönöm a segítséget az uraknak
Igen Szabi én is azt linkeltem be amit Bogyotól megszereztél...csont ugyanez van ebben is.
De ha volt mérő ,és nem feszültség akkor mi fáradhatott el benne?
Igen Szabi én is azt linkeltem be amit Bogyotól megszereztél...csont ugyanez van ebben is.
De ha volt mérő ,és nem feszültség akkor mi fáradhatott el benne?
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Szia egykis oktatóanyag
Méregesd ki hogy mi lehet a rossz.
http://vili.pmmf.hu/jegyzet/meres/23.html
UDV
Méregesd ki hogy mi lehet a rossz.
http://vili.pmmf.hu/jegyzet/meres/23.html
UDV
Gáborka wrote:Köszönöm a segítséget az uraknak
Igen Szabi én is azt linkeltem be amit Bogyotól megszereztél...csont ugyanez van ebben is.
De ha volt mérő ,és nem feszültség akkor mi fáradhatott el benne?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
nagyjából bármi. látni kellene hogy hogy van megoldva. álltalában egy deprez müszer és ellenállás szokott lenni egy analog voltmérő...Gáborka wrote:Köszönöm a segítséget az uraknak
Igen Szabi én is azt linkeltem be amit Bogyotól megszereztél...csont ugyanez van ebben is.
De ha volt mérő ,és nem feszültség akkor mi fáradhatott el benne?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Tiszteletem az uraknak
Mk1 géptető kerestetik használható állapotban aprópénzért
tudom ritka de hátha van valakinek elfekvőben...nem baj ha nem púpos
Mk1 géptető kerestetik használható állapotban aprópénzért
tudom ritka de hátha van valakinek elfekvőben...nem baj ha nem púpos
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Mi a baj a tieddel ,képről jól néz ki?
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Tudod jól áll neki a távolság majd a remélhetőleg a következő Capri találkozón mindenki megnézheti akit érdekel...(ami a fenti fotón van az sajnos csak egy kép a netről...)
nos annyi a gondom ,hogy meg volt ütve a bal oldala a gépnek és irgalmatlan amorful sikerült a MESTERnek ki lakatolni,és kb 3 cm -el hosszabb mint a másik fele+ ferde is ....az lenne a legjobb ha le tudnám cserélni majd egy picit jobbra.Persze ha nem lesz ez kerül szakember kezébe.
nos annyi a gondom ,hogy meg volt ütve a bal oldala a gépnek és irgalmatlan amorful sikerült a MESTERnek ki lakatolni,és kb 3 cm -el hosszabb mint a másik fele+ ferde is ....az lenne a legjobb ha le tudnám cserélni majd egy picit jobbra.Persze ha nem lesz ez kerül szakember kezébe.
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Megnézem mim van ,viszont Mk1 4db oldalkárpit engem is érdekelne ,mondjuk cserebere ?
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
sajnos csak az van ami a gépen van,de az is messze van a tökéletestől..,esetleg valami más?
üdv :Gabi
üdv :Gabi
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
mi pontosan a kérdés ha van még ?Gáborka wrote:akkor beállok az idióták sorába(ezzel is) a töltésmérőmnek én is adtam 12v -ot élesbe....az nyírta ki... valahogy menthető a dolog?
Van most nálunk egy...
1980 Capri MK3
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
köszönöm Tibi már megoldódott, sajnos szar cserélni kell majd ha egyszer lelek valahonnan...
FORD CAPRI MK1 V4 1.7