első hűtött tárcsa.

Otthoni szerelési tippek fék témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gizmo wrote:szép lesz! Ugyanaz mint Driver-nek? Az Ővével hogy álltok? Rég hallottam róla... :?:
nem, ez a régebbi és gyengébbik darab. én coputerrel akarom összerakni, ugy mint ahogy a Sunya és a Fekete Laci autojával is tettük. Driver ha minden igaz megoldotta a gyujtás problémáját, jövö hét elején kell még madzagolni egy kicsit. Ennyit tudok igy hirtelen. a többit majd ő megirja.
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

hatso hutott tarcsa, a'la 95' cosworth scorpio, aff korsz caprin:
Image
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

megvannak az elso tarcsaim is.
d 288mm :twisted:
meg atalakulnak eszter-gasnal, aztan foto-foto:)
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Helo xr4i tárcsái jok előre?
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

nem
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

a citreoen saxo 1.6 tárcsa és a granada hütött nyereghez kell egy távtrató, itt van hozzá rajz:

Image

Ez azért ilyen, mer a gyári csavar ahol nem menetes ott jóval vastagabb, ezért kell rá a plusz gyürü. a Méretek a betükhöz:

A = az eredeti csavar vastag részének az átmérője, vagy a féknyereg lukjának a mérete

B = A hosszabb csar külsö átméröje

C = a féknyereg vastagsága ott, ahol a csavar belemegy (kicsit ennél rövedebb legyen)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Erre várok már 2 hete :evil: (de azért köszi)
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Nitrobuster wrote:Erre várok már 2 hete :evil: (de azért köszi)
hát ez van, nem találtam meg, inkább most ujra lerajzoltam :shock:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Megvannak az új tárcsák :twisted:

Image
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák :twisted:

Image
3000 km-t bír ki.....
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

:?: :?: :shock:
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Süni wrote:
Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák :twisted:

Image
3000 km-t bír ki.....
Lehet, hogy a fékbetétet hamar megeszi (biztos).
De gyakorlatilag sokkal fejlettebb egy (sima) tárcsánál.
Jóval keményebb, nem deformálódik, nem rozsdásodik, nem érzékeny a vízre. Ja és 800°C-ot is bírja. (azt már a fékolaj nem nagyon)
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Nitrobuster wrote:
Süni wrote:
Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák :twisted:

Image
3000 km-t bír ki.....
Lehet, hogy a fékbetétet hamar megeszi (biztos).
De gyakorlatilag sokkal fejlettebb egy (sima) tárcsánál.
Jóval keményebb, nem deformálódik, nem rozsdásodik, nem érzékeny a vízre. Ja és 800°C-ot is bírja. (azt már a fékolaj nem nagyon)
Eddig 6 párat adtam el utcai harcosoknak, a legtovább 8000 km-et bírt ! A felülete szétreped+a bevágásoktól nagyon komoly repedések indulnak a tárcsa közepe felé. Egynek a garanciájával megpróbálkoztunk, de idő miatt (1 hete járt le az egy év) nem fogadták el.Elméletileg még bent van az üzletben, ha igen lefényképezem.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Süni wrote:Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :? :?: .

Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Post Reply