hát haverok ide vagy oda, én egy forintot nem költenék bele amíg a származás nem biztos. ami mellette szól, hogy régebben lehetett minden macera nélkül kasztnit is meg motort is cserélni. ha a 90-s években volt egy porrá rohadt Mk1-ed, és hoztál külföldről egy jó MK3-at, akkor tudtál előszőr kasztnit cserélni, majd pl 2 hónap múlva motort, és a jó kis MK3-asod tovább élt az MK1 papirjaival, pl 71-s gyártási dátummal. nálam is volt olyan MK1, ami papír szerint 78, alvázszám szerint meg 70. mire egy ilyet most forgalomba tudtam helyezni, majdnem 2 év, és némi büntetés megfizetése volt (38 ezres), pedig nekem is nem kevés haver intézte, akik igen csak járatosak az ilyen dolgok elintézésében, mert ha én megyek oda tuti elhajtanak. szoval még ha a közlekedési felügyelet überfönöke is a haverod, akkor is jobb ha a papirokat tisztázod első körben, mert elég szar az, ha a szépen felújított autoddal megállít a rendőr, aztán szépen elkobozza mert a haverok valamit elfelejtettek vagy nem jól intéztek stb. Egy ismerős eredetvizsgással mindenképpen beszélnék, az max megmondja ha valami baj van de nem hívja a rendőrséget. mert ha pl van egy rossz időben véglegesen kivont, papiron már töbször eladott motorral rendelkező autód, azt a jó isten se helyezi ujra forgalomba, akkor meg nézheted a garázsban a szélesítést (amire Tibi linkelt be egyik topikban egy elérhetőséget, nem olcsó....)Fodi wrote:a papírokra vannak ismerősök akik intézik, ugyhogy tényleg az kéne inkább most hogy lassan a cuccokat be tudjam szerezni hozzá és lehessen csinálni. így is biztos eltart majd jó darabig. a nyáron szeretném ha külsőleg meg lenne, és minden rendben legyen úgy hogy lehessen vele járni
elnézve a képeket, ezzel te ezen a nyáron már nem fogsz ugy járkálni hogy már készen van kivülről. naptárilag van még 2 hónapod, annyi idő alatt szélesítés, fény , papirmeló nem fog menni, ez a tapasztalat. valószínüleg a kerék is azért áll csunyán hátrébb, mert a futóműben a cuccok már porrá málottak, akkor szokott igy mozogni az első kerék előre hátra. magyarul minimum egy komplett szilent garnitúra kell neki a fotuműbe, hogy vezetni is lehessen (azt meg sem említem hogy azért is lehet hátrébb mert az az oldala kapott annó, és csúnyán el van menve az oldala, de bízzunk abban hogy csak a szilentek szarok a futóműben). ha csinálsz még képet a motortérről és a belsejéről, akkor arról is tudunk mondani véleményt, hogy mi lehet ott ami gázos.
nem elkeseríteni akarlak, ez inkább csak a tizenikszév tapasztalata realista megfogalmazásban...