Teljesitménymérés

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Teljesitménymérés

Post by capriv6 »

gigford wrote:Soni, sokat ne adjál ilyen pados mérésekre...ahány pad annyi félét mér, fötengely lőeröt csak
következtetik, kb 25%-os hajtáslánci veszteséget szoktak számolni hátsós autónal, de lehet 21 vagy 23, 26% stb...

A másik, hogy a guminyomás is sokat jelent. Nem tudom neked mennyi volt mérés alatt, de 3 bárra is felfujják mérés elött, hogy nagyobb érték jöjjön ki.

Ha meg szegényedik magas fordulaton, akkor ott egyértelműen erötlenebb lesz az autó.


Kicsit későn szólok, de aki akar csináltasson egy O2 szenzor menetes adaptert a leömlőjébe és
majálison szívesen megmérjük a szélessávúval kinél mi a szitu. Szabitól kérdezzétek milyen menetes kell(remélem nem collos), esztergályos megcsinálja hamar.

Most hegesztem :metla:
Mik a feltételek (jó elérhető legyen szerelhető stb...???)
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Teljesitménymérés

Post by szszaby »

capriv6 wrote: Most hegesztem :metla:
Mik a feltételek (jó elérhető legyen szerelhető stb...???)
A leömlő után közvetlenül, ahol neked a három leömlő találkozik. Olyan 12mm magas legyen ez a menetes csonk és legyen benne egy dugó, de ezt ne szárazon tekerd bele nehogy kiszedje kivételkor a menetet.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: Teljesitménymérés

Post by gigford »

capriv6 wrote:
gigford wrote:Soni, sokat ne adjál ilyen pados mérésekre...ahány pad annyi félét mér, fötengely lőeröt csak
következtetik, kb 25%-os hajtáslánci veszteséget szoktak számolni hátsós autónal, de lehet 21 vagy 23, 26% stb...

A másik, hogy a guminyomás is sokat jelent. Nem tudom neked mennyi volt mérés alatt, de 3 bárra is felfujják mérés elött, hogy nagyobb érték jöjjön ki.

Ha meg szegényedik magas fordulaton, akkor ott egyértelműen erötlenebb lesz az autó.


Kicsit későn szólok, de aki akar csináltasson egy O2 szenzor menetes adaptert a leömlőjébe és
majálison szívesen megmérjük a szélessávúval kinél mi a szitu. Szabitól kérdezzétek milyen menetes kell(remélem nem collos), esztergályos megcsinálja hamar.

Most hegesztem :metla:
Mik a feltételek (jó elérhető legyen szerelhető stb...???)

9 és 3 óra közé kéne rakni(tehát a leömlő csövének felsö ívére) lehetöleg az adaptert. ha nem fér oda, akkor is minél inkább felső részre.

Szivargyújtóról megy, tehát kell az is. Illetve ha ugy akarod,hogy fordulatszám függvényében rajzolja a lambdát/AFR-t akkor kell elérés a trafó negatívjához is, ugyanonnan veszi a jelet, mint a fordszámmérők. Legjobb lenne, ha egy vezetéket behoznál valahova a váltó környékére ideiglenesen, mert nem olyan hosszu a kábel, ne kelljen ott kínlodni vele.


Viszek laptopot is, ha gyorsulsz is, ki tudjuk rögtön értékelni a futamot, mikor mi történik.

Ha tudsz hozz SD kártyát és akkor arra menti rögtön az adatokat. Otthon letöltöd a progit hozzá a netröl és megnézheted bármikor.
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: Teljesitménymérés

Post by capriv6 »

Ok
Elvileg minden megvan hozzá.
Hej..hej nem sok van a labdának de megoldom...
A széles s. szonda jele hogyan kerül az utastérbe?
hosszú a vezeték?
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Teljesitménymérés

Post by szszaby »

capriv6 wrote:Ok
Elvileg minden megvan hozzá.
Hej..hej nem sok van a labdának de megoldom...
A széles s. szonda jele hogyan kerül az utastérbe?
hosszú a vezeték?
Beér ha kivezeted a mocitetőnél és be az ablakon.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Teljesitménymérés

Post by Bogyo28 »

capriv6 wrote:Ok
Elvileg minden megvan hozzá.
Hej..hej nem sok van a labdának de megoldom...
A széles s. szonda jele hogyan kerül az utastérbe?
hosszú a vezeték?
csak szólnék hogy neked EDIS gyujtásod van, tehát a trafó minusz nem játszik mint fordulatszám jel. az edis modul 4-s lába inkább, ami a fordszámmérőt is hajtja.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply