Boldog bármilyennapot for everyone...

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: :)

Post by adam »

Pudva wrote: Kérek még egy kis időt, és nemsokára megmutatom :)
Várjuk!
És Én is sok boldogságot kívánok az ünnepelteknek! :pia:
Sosem lesz kész, csak alakul...
Natalie Driver Gabe

Re: :)

Post by Natalie Driver Gabe »

Így utólagosan is boldog Laci napot !!!
És persze isten éltesse a szeretett Kálminkat !!
User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: :)

Post by Töcs »

Utolag is Boldogat minden unnepeltnek! :ba:
Èn sosem iszom rèszegen...

1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: :)

Post by Pudva »

Köszönöööm :-D
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: :)

Post by stpetya »

Készüljetek fel 8-) ..
Ma este nem volt jobb dolgom,Sunyával és Töcs-el álmodtam. Megjelentek a melóhelyemnél záráskor a Caprikkal,Sunya összeszedett valami barna hajú csajt és neki menősködött :) a Capriában kompressoros 2.9 V6 dübörgött,állítása szerint több mint 300lóval,amit azonnyomban egy nem kis füstöléssel demonstrált,eszméletlen ballonos és széles amcsi hátsó gumikkal,közben fülig ért a szája,a csaja meg idegesítően visítozott nagy izgalmában-amúgy bazm Sunya,kurva jó csaj volt-miután az összes környező épületből kiáramlottak a nem olyan jó kedvű emberkék mint mi,elindultunk autókázni,mármint Sunya és én a BeasantCaprival. Töcs ellenben,kikapott egy mozgássérült bicajt a strandkorlátkék Caprija csomagtartójából(hogy fért be?)és azzal jött,meglepő módon rohadt gyorsan ment vele :))
Ez olyan fajta volt,ami bár a normál két kerekű felállásban materializálódott,fennt a kormánynál kézzel is lehetett tekerni,de csak jobb kézzel,ez ment olyan nagyon jól neki :)) Közben a Sunya Caprija olyanokat előzött hogy nem hittem a szememnek,ja és mk1 hátsó lámpái voltak amik nagyon ütősen álltak rajta! Hátulnézetből azokkal az órási,70's Camarokra való gumikkal elképesztően durva összkép volt. Annyira nyomta neki hogy eltűnt szem elől. Ekkor letévedtem valami földútra a kék-fehér veszedelemmel és valami nagy építési árok került az utamba,elég mély és széles,ahhoz mindenesetre elég volt hogy abban jelenjen meg újfent Sunya egy pillanatra,ezzerel száguldott az árokban,csak a szélvédő mögött vigyorgó feje és a sikongató csaj volt kivehető,majd tovatűntek a porködben. Na ekkor ért oda Töcs a mozgássérült bringával,amivel olimpyát nyerhetett volna gyorsasági számban. Nem tudtam tovább menni autóval és valamiért az eszembe sem jutott hogy ha netán megfordulnék,visszafelé azért még mehetnék vele,hát megkértem Töcs-öt,hadd próbáljam ki a cangát és a Caprit otthagytuk. Abba nem szeretnék belegondolni hogyan fértünk el ketten a mozgássérült drótszamáron,mert álmomban sem derült ez ki,vesszen is inkább a feledés homályába. Mihelyst aszfalt útra értünk,becslésem szerint 150-160-ra gyorsultunk(mert tapasztalataim szerint kb.ennél a sebbességnél kezd összefüggő lenni az elsuhanó fasor)köszönhetően az én kézimunkámnak :)) Tehát hasítottunk kettesben Töcs és én a brinyesszel,de jött egy közepesen nehéz kanyar,melynek gyárépülettel volt szegélyezve a külső íve és már láttuk hogy nem tudjuk bevenni,mivel féktuning nem volt a kecskénken.. Ezután az egyetlen felderengő emlékkép a fekete márvány sírkő,amit kettőnknek állított kitudja ki,a szomorú esemény helyszínén,az nem sejlik már,de nem is akarom tudni,mi volt ráírva..
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
Natalie Driver Gabe

Re: :)

Post by Natalie Driver Gabe »

ez nem semmi :neutral: ű

kár hogy az álmoskönyvekben nincs benne a capri.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: :)

Post by Tibi »

Petya, többet igyál vagy kevesebbet ! De ne pont ennyit !
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: :)

Post by szszaby »

Úgy látszik hülyeséget álmodni mindenki tud, de ez a történet mindenen túltesz. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: :)

Post by stpetya »

Tibi wrote:Petya, többet igyál vagy kevesebbet ! De ne pont ennyit !
Pedig igyekszem eltalálni pontosan ezt a szintet,kíváncsi lennék mi jöhet ezután :pia: :lol:
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Re: :)

Post by stpetya »

szszaby wrote:Úgy látszik hülyeséget álmodni mindenki tud, de ez a történet mindenen túltesz. :mrgreen:
Köszönöm :h: :metla:
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: :)

Post by Töcs »

stpetya wrote:Készüljetek fel 8-) ..
Ma este nem volt jobb dolgom,Sunyával és Töcs-el álmodtam. Megjelentek a melóhelyemnél záráskor a Caprikkal,Sunya összeszedett valami barna hajú csajt és neki menősködött :) a Capriában kompressoros 2.9 V6 dübörgött,állítása szerint több mint 300lóval,amit azonnyomban egy nem kis füstöléssel demonstrált,eszméletlen ballonos és széles amcsi hátsó gumikkal,közben fülig ért a szája,a csaja meg idegesítően visítozott nagy izgalmában-amúgy bazm Sunya,kurva jó csaj volt-miután az összes környező épületből kiáramlottak a nem olyan jó kedvű emberkék mint mi,elindultunk autókázni,mármint Sunya és én a BeasantCaprival. Töcs ellenben,kikapott egy mozgássérült bicajt a strandkorlátkék Caprija csomagtartójából(hogy fért be?)és azzal jött,meglepő módon rohadt gyorsan ment vele :))
Ez olyan fajta volt,ami bár a normál két kerekű felállásban materializálódott,fennt a kormánynál kézzel is lehetett tekerni,de csak jobb kézzel,ez ment olyan nagyon jól neki :)) Közben a Sunya Caprija olyanokat előzött hogy nem hittem a szememnek,ja és mk1 hátsó lámpái voltak amik nagyon ütősen álltak rajta! Hátulnézetből azokkal az órási,70's Camarokra való gumikkal elképesztően durva összkép volt. Annyira nyomta neki hogy eltűnt szem elől. Ekkor letévedtem valami földútra a kék-fehér veszedelemmel és valami nagy építési árok került az utamba,elég mély és széles,ahhoz mindenesetre elég volt hogy abban jelenjen meg újfent Sunya egy pillanatra,ezzerel száguldott az árokban,csak a szélvédő mögött vigyorgó feje és a sikongató csaj volt kivehető,majd tovatűntek a porködben. Na ekkor ért oda Töcs a mozgássérült bringával,amivel olimpyát nyerhetett volna gyorsasági számban. Nem tudtam tovább menni autóval és valamiért az eszembe sem jutott hogy ha netán megfordulnék,visszafelé azért még mehetnék vele,hát megkértem Töcs-öt,hadd próbáljam ki a cangát és a Caprit otthagytuk. Abba nem szeretnék belegondolni hogyan fértünk el ketten a mozgássérült drótszamáron,mert álmomban sem derült ez ki,vesszen is inkább a feledés homályába. Mihelyst aszfalt útra értünk,becslésem szerint 150-160-ra gyorsultunk(mert tapasztalataim szerint kb.ennél a sebbességnél kezd összefüggő lenni az elsuhanó fasor)köszönhetően az én kézimunkámnak :)) Tehát hasítottunk kettesben Töcs és én a brinyesszel,de jött egy közepesen nehéz kanyar,melynek gyárépülettel volt szegélyezve a külső íve és már láttuk hogy nem tudjuk bevenni,mivel féktuning nem volt a kecskénken.. Ezután az egyetlen felderengő emlékkép a fekete márvány sírkő,amit kettőnknek állított kitudja ki,a szomorú esemény helyszínén,az nem sejlik már,de nem is akarom tudni,mi volt ráírva..
:lol: :lol: :lol:
de nem talalok szavakat...
Èn sosem iszom rèszegen...

1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: :)

Post by proteus »

Abból a cuccból én is kérek. :metla:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: :)

Post by FEFE »

stpetya wrote:Készüljetek fel 8-) ..
Ma este nem volt jobb dolgom,Sunyával és Töcs-el álmodtam. Megjelentek a melóhelyemnél záráskor a Caprikkal,Sunya összeszedett valami barna hajú csajt és neki menősködött :) a Capriában kompressoros 2.9 V6 dübörgött,állítása szerint több mint 300lóval,amit azonnyomban egy nem kis füstöléssel demonstrált,eszméletlen ballonos és széles amcsi hátsó gumikkal,közben fülig ért a szája,a csaja meg idegesítően visítozott nagy izgalmában-amúgy bazm Sunya,kurva jó csaj volt-miután az összes környező épületből kiáramlottak a nem olyan jó kedvű emberkék mint mi,elindultunk autókázni,mármint Sunya és én a BeasantCaprival. Töcs ellenben,kikapott egy mozgássérült bicajt a strandkorlátkék Caprija csomagtartójából(hogy fért be?)és azzal jött,meglepő módon rohadt gyorsan ment vele :))
Ez olyan fajta volt,ami bár a normál két kerekű felállásban materializálódott,fennt a kormánynál kézzel is lehetett tekerni,de csak jobb kézzel,ez ment olyan nagyon jól neki :)) Közben a Sunya Caprija olyanokat előzött hogy nem hittem a szememnek,ja és mk1 hátsó lámpái voltak amik nagyon ütősen álltak rajta! Hátulnézetből azokkal az órási,70's Camarokra való gumikkal elképesztően durva összkép volt. Annyira nyomta neki hogy eltűnt szem elől. Ekkor letévedtem valami földútra a kék-fehér veszedelemmel és valami nagy építési árok került az utamba,elég mély és széles,ahhoz mindenesetre elég volt hogy abban jelenjen meg újfent Sunya egy pillanatra,ezzerel száguldott az árokban,csak a szélvédő mögött vigyorgó feje és a sikongató csaj volt kivehető,majd tovatűntek a porködben. Na ekkor ért oda Töcs a mozgássérült bringával,amivel olimpyát nyerhetett volna gyorsasági számban. Nem tudtam tovább menni autóval és valamiért az eszembe sem jutott hogy ha netán megfordulnék,visszafelé azért még mehetnék vele,hát megkértem Töcs-öt,hadd próbáljam ki a cangát és a Caprit otthagytuk. Abba nem szeretnék belegondolni hogyan fértünk el ketten a mozgássérült drótszamáron,mert álmomban sem derült ez ki,vesszen is inkább a feledés homályába. Mihelyst aszfalt útra értünk,becslésem szerint 150-160-ra gyorsultunk(mert tapasztalataim szerint kb.ennél a sebbességnél kezd összefüggő lenni az elsuhanó fasor)köszönhetően az én kézimunkámnak :)) Tehát hasítottunk kettesben Töcs és én a brinyesszel,de jött egy közepesen nehéz kanyar,melynek gyárépülettel volt szegélyezve a külső íve és már láttuk hogy nem tudjuk bevenni,mivel féktuning nem volt a kecskénken.. Ezután az egyetlen felderengő emlékkép a fekete márvány sírkő,amit kettőnknek állított kitudja ki,a szomorú esemény helyszínén,az nem sejlik már,de nem is akarom tudni,mi volt ráírva..

Ez nagyon komoly!! :mrgreen: :mrgreen:

Petya legközelebb több szódával! :-D
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: :)

Post by FEFE »

Boldogat Kálmánnak és Laciknak!
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: :)

Post by daytona »

Csatlakozom en is!! A legjobbakat! :pia:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Post Reply