Sor4 Pinto gyujtás

Otthoni szerelési tippek motor témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by nyujoe »

...az vót, meghótt...na de ne off...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Natalie Driver Gabe

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Natalie Driver Gabe »

nyujoe wrote:...az vót, meghótt...na de ne off...
Bocs a Off-ért :-?
Meg kell kérdezni hős Vezérünket. :mrgreen:
Mert Lehet hogy neki otthol porosodik valahol egy
te gépedet megmentő alkatrész.
Vagy hátha a süni bácsi is tud.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Bogyo28 »

sony5 wrote:nekem valami ilyesmi van fenn és vákumos az elosztó!
akkor a tied jó! max egy uj rotor meg fedél és rendesen be kell állítani, valamint meg kell nézni hogy a vákumos membrán nincs e átszakadva, mert akkor több gond is van: 1 nem állítódik az előgyujtás, 2 falstot szív a moci. ez a megszakítósra is igaz, mert ott is vákumos az előgyujtás szabályzás
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Bogyo28 »

holecz wrote:Semmit sem látok.. :-?
ha a trafóra gondolsz legegyszerübb ohm mérővel megmérni, vagy esetleg még megnézni a rajta levő számot, abból kiderül hogy milyenhez van.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:Most akkor ami a Fordokban szokott lenne tekercses gyújtás elosztó és a hall jeladós elektronikája között mi a különbség?
Csak a vezetékek száma? A tekercses az kettő a hall-os az három vezetékes, mármint a jeladó része.
én 2 vezetékeset még nem láttam fordon, de persze ez nem jelenti azt hogy nincs. Igazándiból amit sony5 belinkelt képet, az a legrégebbi elektromos gyujtáshoz való doboz, gyárilag ilyen van azokon a v6-kon amik elektromos gyujtással voltak. én capriban sor4-ben csak megszakítóssal találkoztam, elektromosat álltalában sierrából szoktak átműteni. ott a legelején olyan volt mint nálunk a v6-okon, aztán lett a kis 6 ill. 7 drótos Motorcraft, aminek a képét én linkeltem be, ezek még vákumosak voltak, és igen ritkák. utánna volt még olyan amit már írtam, hogy még nem EFI de már nem vákumos, ez nekünk felejtős mert csak a saját syívosorával és szar karbijával együtt lenne jó. Ami könnyen beszerezhető manapság sor4 elektromos gyujtás az az EFI-kről lebontott cucc, olyan elektronikával amire írtam hogy gáz. ezekből van olyan fajta aminél a TFI modul rajta van fixen a gyujtástörzsön, és van olyan ahol külön van egy fémlapon, a gyujtástörzsön egy 3 lábu bosch csati van. ezekkel az az igazi probléma, hogy ugyan ezek direktben hajtják meg a trafót mint a régi gyujtásmodulok, de az előgyujtást ezeknél már a computer szabályozná. A bibi ott keletkezik, hogy a TFI és az EDIS gyujtásmodul is ad szikrát akkor is ha nem kap vezérlő jelet a computertől (azt megszakítva lehet EFI-nél beállítani a gyujtást), de ilyenkor fixen 10 fok az előgyujtás. tehát ha a TFI modult összekötöd az elosztóval meg a trafóval, adsz neki 12 voltot, de kihagyod a vezérlő szálat, akkor lesz gyujtásod, de minden fordulaton fix 10 fok. magyarán az egyszerű autószerelő simán megörűl hogy van szikra, sikerült bekötni a gyujtást, jó esetben strobival belövi alapjáraton a gyujtást, aztán lehet csodálkozni hogy miért ilyen szar a teljesítmény (nagyobb fordulaton akár 26 fok is lehet a megkívánt előgyujtás). ha meg ugy akarják belőni hogy nagyjából sehol se csörögjön, vagy fordulaton jó legyen, akkor az alapjáraton lesz tök szar a gyujtás, lehet hogy nehezen indul be.

megoldások ha TFI gyujtás modulod van, de nem EFI:

legegyszerübb ha cseréled, mert kellene külön elektronika az előgyujtás vezérléséhez. cserélni lehet EDIS-re, de ehez sok minden kell, viszont nem lesz rotor, osztofej stb, programozható 3D-s gyujtás, magyarul performance, de nem a legolcsobb és legegyszerübb. bövebb infó:

http://www.autosportlabs.net/index.php? ... rs_Welcome" onclick="window.open(this.href);return false;

Legegyszerübb megszakítósra cserélni, a hozzá való trafóval együtt ÁM a cserénél mindenképpen cserélni kell a kondenzátort, a megszakítót és a rotort. megszakítóból olyat érdemes venni, aminek az a része ami a forgó tengelyhez érintkezik nem hőre lágyuló müanyagból van, több okból is: előfordulhat olyan, hogy ha rajta hagyod a gyujtást, és a megszakító zárt állapotban van, akkor azon áram folyik. Ha a trafó nem megszakítós akkor tuti, ha megszakítós akkor ritkább, de előfordulhat, hogy az átfolyó áram miatt elkezd melegedni a megszakító (főleg ha már kicsit használtabb), és megolvad a műanyag, elmegy a megszakítóhézag és nem indul be az autó. extrém esetben ha sokáig ott hagyod a trafó is kipukkanhat (nekem a tranyónál 2 EFI-s trafó pukkant szét). valamint menet közben is ha gagyi medszakítót használsz, a hőtől el tud menni a hézag, és szar lesz a gyujtás. olyan megszakító kell, ami bakelit vagy egyéb hőre nem lágyuló müanyagból van.
továbbá érdemes még tudni, hogy a megszakítós gyujtás technologiájánál fogva gyengébb mint az elektromos, nem is olyan pontos, kisebb feszülséggel (ebből adodóan szikrával) dolgozik.

tehát a legjobb megoldás beszerezni egy olyan elektromos elosztót, amin vákumos az előgyujtás szabályzás, és a hozzá való gyujtáselektronikával és trafóval felszerelni. persze az osztofedél és a rotor állapota mindig fontos...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by szszaby »

Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Most akkor ami a Fordokban szokott lenne tekercses gyújtás elosztó és a hall jeladós elektronikája között mi a különbség?
Csak a vezetékek száma? A tekercses az kettő a hall-os az három vezetékes, mármint a jeladó része.
én 2 vezetékeset még nem láttam fordon, de persze ez nem jelenti azt hogy nincs.
Én erre a két vezetékesre gondoltam az a Pick-Up tekercses.
FT8.2728.JPG
FT8.2728.JPG (19.66 KiB) Viewed 10877 times
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Sor4 Pinto gyujtás

Post by Blant »

De szépen összefoglaltad Padre :-)

A 2 vezetékes az induktív jeladós, ha mégis 3 vezeték megy rá, akkor az egyik jellemzően test.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: Sor4 Pinto gyujtás

Post by DavidMolnar »

Annyit tennék hozzá, hogy az elosztós gyújtás kivitelétől függetlenül nagyon fontos, hogy a meghajtó tengely holtjátéka és lógása minimális legyen.

Találkoztam már olyan gyújtástörzzsel, ami külső TFI-s volt, de a házon csak le volt dugózva a vákuumdob helye és a rögzítő csavarok helye is ki volt alakítva, tehát nem tartom kizártnak, hogy összekombinálható egy hibrid megoldás.
Image
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Laci Pöttyös Caprija

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Most akkor ami a Fordokban szokott lenne tekercses gyújtás elosztó és a hall jeladós elektronikája között mi a különbség?
Csak a vezetékek száma? A tekercses az kettő a hall-os az három vezetékes, mármint a jeladó része.
én 2 vezetékeset még nem láttam fordon, de persze ez nem jelenti azt hogy nincs.
Én erre a két vezetékesre gondoltam az a Pick-Up tekercses.
The attachment FT8.2728.JPG is no longer available
teljesen szakszerüen jelen pillanatban nem tudom neked leírni hogy mi a különbség ez és a hell jeladós között, de utánnanézek. ellenben ez is 3 vezetékes, mert ugye a testet is viszik rajta.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Hall-effektus" onclick="window.open(this.href);return false;

de találtam egy ilyet:
gyujtás_elmélet.pdf
(2.3 MiB) Downloaded 415 times
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Sor4 Pinto gyujtás

Post by Bogyo28 »

a gyujtás elmélet többi része innen érhető el:

http://webshop.langauto.hu/frmMuszaki.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Re: Ford Capri 2.0 Pinto építés

Post by DavidMolnar »

Kicsit több infó a Bosch gyufavezérlőkről:
http://www.megamanual.com/ms2/Bosch_124.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Image
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Ford Capri 2.0 Pinto építés

Post by Süni »

1310 AUDI 100 1781 1.8 Kat 85- 1985.03 - 1990.11 4B, PH 44, 44Q, C3 90 66
8758 AUDI 100 1781 1.8 Kat 85- 1985.03 - 1990.11 4B, PH 44, 44Q, C3 90 66
8056 AUDI 100 1781 1.8 quattro 84- 1984.10 - 1988.07 JW, NP 44, 44Q, C3 90 66
1331 AUDI 100 1781 1.8 quattro 86- 1986.08 - 1990.07 SH 44, 44Q, C3 88 65
1332 AUDI 100 1781 1.8 quattro Kat 85- 1985.08 - 1990.11 4B, PH 44, 44Q, C3 90 66
1418 AUDI 100 1781 1.8 83- 1983.08 - 1989.07 DS, JW, NP 44, 44Q, C3 90 66
8055 AUDI 100 1781 1.8 83- 1983.08 - 1989.07 DS, JW, NP 44, 44Q, C3 90 66
1417 AUDI 100 1781 1.8 86- 1986.02 - 1990.07 SH 44, 44Q, C3 88 65
8158 AUDI 100 1994 2.0 84- 1984.08 - 1987.12 KP 44, 44Q, C3 115 85
8159 AUDI 100 1994 2.0 E 85- 1985.01 - 1987.12 KP 44, 44Q, C3 115 85
8161 AUDI 100 2226 2.2 Kat 89- 1989.06 - 1990.11 HX, KU 44, 44Q, C3 137 101
8164 AUDI 100 2226 2.2 Kat 89- 1989.06 - 1990.11 HX, KU 44, 44Q, C3 137 101
8162 AUDI 100 2226 2.2 quattro Kat 89- 1989.06 - 1990.11 HX, KU 44, 44Q, C3 137 101
1056 AUDI 80 1297 1.3 78- 1978.09 - 1986.07 EP 81, 85, B2 60 44
17635 AUDI 80 1400 1.4 86- 1986.08 - 1988.07 SE 89, 89Q, 8A, B3 65 48
1059 AUDI 80 1595 1.6 78- 1978.08 - 1986.07 DT 81, 85, B2 75 55
1057 AUDI 80 1595 1.6 86- 1986.02 - 1986.07 SA 81, 85, B2 73 54
1111 AUDI 80 1595 1.6 86- 1986.09 - 1991.08 RN 89, 89Q, 8A, B3 75 55
1125 AUDI 80 1595 1.6 87- 1987.08 - 1991.09 PP 89, 89Q, 8A, B3 70 51
18109 AUDI 80 1595 1.6 90- 1990.08 - 1991.10 ABB 89, 89Q, 8A, B3 102 75
1068 AUDI 80 1781 1.8 83- 1983.01 - 1986.08 DS 81, 85, B2 90 66
5762 AUDI 80 1781 1.8 83- 1983.08 - 1986.08 JN 81, 85, B2 93 68
1066 AUDI 80 1781 1.8 86- 1986.02 - 1986.07 SF 81, 85, B2 88 65
1112 AUDI 80 1781 1.8 86- 1986.10 - 1990.01 RU 89, 89Q, 8A, B3 75 55
1116 AUDI 80 1781 1.8 E 86- 1986.06 - 1991.08 DZ 89, 89Q, 8A, B3 112 82
1077 AUDI 80 1781 1.8 GTE 84- 1984.10 - 1986.08 DZ 81, 85, B2 112 82
5763 AUDI 80 1781 1.8 GTE 85- 1985.08 - 1986.07 PV 81, 85, B2 110 81
1113 AUDI 80 1781 1.8 S 86- 1986.09 - 1990.12 SF 89, 89Q, 8A, B3 88 65
1115 AUDI 80 1781 1.8 S 86- 1986.09 - 1991.10 JN, NE, PM 89, 89Q, 8A, B3 90 66
1117 AUDI 80 1847 1.8 86- 1986.09 - 1988.07 SD 89, 89Q, 8A, B3 113 83
4666 AUDI 80 1984 2.0 90- 1990.10 - 1991.08 AAD 89, 89Q, 8A, B3 112 82
1131 AUDI 80 1984 2.0 E 16V 90- 1990.03 - 1991.09 6A 89, 89Q, 8A, B3 137 101
1119 AUDI 80 1984 2.0 E 88- 1988.08 - 1990.10 3A 89, 89Q, 8A, B3 113 83
1475 AUDI 80 1994 2.0 quattro (85Q) 83- 1983.10 - 1984.09 JS 81, 85, B2 115 85
12965 AUDI 80 1994 2.0 83- 1983.10 - 1984.09 HP, JS 81, 85, B2 115 85
27641 AUDI 90 1994 2.0 quattro 84- 1984.08 - 1986.08 JS 81, 85, B2 116 85
14140 AUDI 90 1994 2.0 20 V 89- 1989.08 - 1991.07 NM 89, 89Q, 8A, B3 160 118
1472 AUDI 90 1994 2.0 84- 1984.10 - 1987.03 HP, JS 81, 85, B2 115 85
5992 AUDI 90 1994 2.0 86- 1986.03 - 1987.03 SK 81, 85, B2 113 83
1479 AUDI 90 1994 2.0 88- 1988.07 - 1991.09 PS 89, 89Q, 8A, B3 115 85
1474 AUDI 90 2226 2.2 84- 1984.10 - 1987.03 HY, KV 81, 85, B2 136 100
5059 AUDI 90 2226 2.2 E 87- 1987.04 - 1991.07 KV 89, 89Q, 8A, B3 136 100
1478 AUDI 90 2226 2.2 E quattro 84- 1984.11 - 1987.03 KV 81, 85, B2 136 100
1473 AUDI 90 2229 2.2 85- 1985.01 - 1987.03 KX 81, 85, B2 115 85
5065 AUDI 90 2309 2.3 E 20V 88- 1988.08 - 1991.07 7A 89, 89Q, 8A, B3 170 125
1492 AUDI 90 2309 2.3 E 20V 90- 1990.04 - 1991.07 7A 89, 89Q, 8A, B3 167 123
1481 AUDI 90 2309 2.3 E 87- 1987.04 - 1991.07 NG 89, 89Q, 8A, B3 136 100
1482 AUDI 90 2309 2.3 E 87- 1987.04 - 1991.09 NG 89, 89Q, 8A, B3 133 98
5831 AUDI COUPE 1781 1.8 89- 1989.08 - 1991.07 DZ 89, 8B 112 82
1359 AUDI COUPE 2226 2.2 quattro 84- 1984.10 - 1988.10 KV 81, 85 136 100
4950 AUDI COUPE 2226 2.2 quattro 85- 1985.08 - 1988.10 JT 81, 85 120 88
6141 AUDI COUPE 2226 2.2 quattro 88- 1988.11 - 1991.07 KV 89, 8B 136 100
1358 AUDI COUPE 2226 2.2 GT 84- 1984.09 - 1988.10 HY, KV 81, 85 136 100
2927 SAAB 900 1985 2.0 -16 89- 1989.01 - 1992.08 B202I 126 93
7342 SAAB 900 1985 2.0 -16 89- 1989.01 - 1993.12 B202I AC4, AM4 126 93
2923 SAAB 900 1985 2.0 i 80- 1980.11 - 1988.12 B201XI, BI 20 115 85
3004 SAAB 900 1985 2.0 i 80- 1980.11 - 1990.08 B201XI, BI 20 AC4, AM4 115 85
2922 SAAB 900 1985 2.0 i 85- 1985.09 - 1990.08 B201 110 81
3003 SAAB 900 1985 2.0 i 85- 1985.09 - 1990.08 B201 AC4, AM4 110 81
7341 SAAB 900 1985 2.0 S Turbo-16 91- 1991.07 - 1993.12 B202S AC4, AM4 141 104
2928 SAAB 900 1985 2.0 S Turbo-16 91- 1991.09 - 1993.07 B202S 141 104
3007 SAAB 900 1985 2.0 S Turbo-16 91- 1991.09 - 1994.06 B202S 141 104
7347 SAAB 900 1985 2.0 S Turbo-16 92- 1992.01 - 1993.12 B202S AC4, AM4 146 107
7354 SAAB 900 1985 2.0 Turbo 86- 1986.10 - 1991.12 B201XL 140 103
7355 SAAB 900 1985 2.0 Turbo 86- 1986.10 - 1991.12 B201XL AC4, AM4 140 103
7343 SAAB 900 1985 2.0 Turbo-16 85- 1985.11 - 1993.12 B202XL AC4, AM4 160 118
2924 SAAB 900 1985 2.0 Turbo-16 85- 1985.11 - 1994.06 B202XL 160 118
3006 SAAB 900 1985 2.0 Turbo-16 86- 1986.11 - 1994.06 B202XL 160 118
2929 SAAB 900 1985 2.0 Turbo-16 93- 1993.01 - 1994.06 B202L 180 132
7353 SAAB 900 1985 2.0 Turbo-16 S 86- 1986.11 - 1994.06 B202XL 175 129
7345 SAAB 900 1985 2.0 Turbo-16 S Kat 89- 1989.01 - 1993.12 B202XL 170 125
7346 SAAB 900 1985 2.0 Turbo-16 S Kat 89- 1989.01 - 1993.12 B202XL AC4, AM4 175 129
2906 SEAT TOLEDO 1595 1.6 i 91- 1991.05 - 1993.12 1F 1L 71 52
2902 SEAT TOLEDO 1595 1.6 i 91- 1991.05 - 1999.03 1F, ABN, EZ 1L 73 54
3963 SEAT TOLEDO 1595 1.6 i 93- 1993.01 - 1999.03 1F 1L 75 55
2908 SEAT TOLEDO 1781 1.8 16V 91- 1991.05 - 1999.03 PL 1L 125 92
2907 SEAT TOLEDO 1781 1.8 i 91- 1991.05 - 1996.12 RP 1L 88 65
4818 VOLKSWAGEN CADDY 1781 1.8 85- 1985.08 - 1992.07 JH 14 95 70
5949 VOLKSWAGEN CORRADO 1781 1.8 16V 89- 1989.04 - 1992.07 KR 53I 136 100
1753 VOLKSWAGEN CORRADO 1781 1.8 G60 88- 1988.09 - 1993.09 PG 53I 160 118
1754 VOLKSWAGEN CORRADO 1984 2.0 i 16V 91- 1991.08 - 1995.12 9A 53I 136 100
4793 VOLKSWAGEN CORRADO 1984 2.0 i 93- 1993.04 - 1995.12 2E, ADY 53I 115 85
1755 VOLKSWAGEN CORRADO 2861 2.9 VR6 91- 1991.08 - 1995.12 ABV 53I 190 140
1944 VOLKSWAGEN GOLF I 1595 1.6 83- 1983.08 - 1992.04 EW, HN 155 75 55
1948 VOLKSWAGEN GOLF I 1781 1.8 82- 1982.08 - 1989.12 DX, EV, PB 155 112 82
1946 VOLKSWAGEN GOLF I 1781 1.8 83- 1983.08 - 1992.09 EX 155 90 66
25058 VOLKSWAGEN GOLF I 1781 1.8 83- 1983.08 - 1992.12 DX 155 111 82
1947 VOLKSWAGEN GOLF I 1781 1.8 83- 1983.08 - 1993.04 JH 155 95 70
1949 VOLKSWAGEN GOLF I 1781 1.8 89- 1989.08 - 1993.03 2H 155 98 72
8825 VOLKSWAGEN GOLF II 1043 1.0 85- 1985.08 - 1991.10 HZ 19E, 1G1 50 37
8040 VOLKSWAGEN GOLF II 1272 1.3 Kat 86- 1986.06 - 1992.12 2G, MH, NZ 19E, 1G1 55 40
1644 VOLKSWAGEN GOLF II 1272 1.3 83- 1983.08 - 1987.06 HK, MH 19E, 1G1 55 40
1647 VOLKSWAGEN GOLF II 1595 1.6 83- 1983.08 - 1992.07 ABN, EZ, HM 19E, 1G1 75 55
1646 VOLKSWAGEN GOLF II 1595 1.6 86- 1986.02 - 1991.10 RF 19E, 1G1 72 53
25113 VOLKSWAGEN GOLF II 1595 1.6 86- 1986.08 - 1991.07 EZA, PN 19E, 1G1 69 51
1645 VOLKSWAGEN GOLF II 1595 1.6 86- 1986.10 - 1992.12 PN 19E, 1G1 70 51
1650 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 Syncro 86- 1986.02 - 1991.07 GU, GX 19E, 1G1 90 66
1652 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 Syncro 88- 1988.08 - 1991.07 1P 19E, 1G1 98 72
8050 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 84- 1984.08 - 1991.10 GU, GX, HV 19E, 1G1 90 66
1649 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 86- 1986.08 - 1990.01 RH 19E, 1G1 84 62
1656 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 GTI 16V 86- 1986.02 - 1990.06 KR 19E, 1G1 139 102
1655 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 GTI 16V 86- 1986.02 - 1991.10 PL 19E, 1G1 129 95
1654 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 GTI 83- 1983.08 - 1991.10 DX, EV, GZ, PB 19E, 1G1 112 82
8048 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 GTI 85- 1985.08 - 1987.10 RD 19E, 1G1 107 79
1657 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 GTI G60 90- 1990.04 - 1991.07 PG 19E, 1G1 160 118
1648 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 GTI G60 Syncro 88- 1988.08 - 1991.07 1H, PG 19E, 1G1 160 118
1653 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 GTI Kat 87- 1987.01 - 1991.10 PF 19E, 1G1 107 79
1651 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 i Kat 87- 1987.08 - 1991.10 GX, RP 19E, 1G1 90 66
8051 VOLKSWAGEN GOLF II 1781 1.8 i Syncro Kat 87- 1987.08 - 1991.10 RP 19E, 1G1 90 66
8042 VOLKSWAGEN JETTA 1272 1.3 Kat 87- 1987.06 - 1991.12 2G, MH, NZ 19E, 1G2 55 40
1663 VOLKSWAGEN JETTA 1272 1.3 84- 1984.01 - 1987.06 HK, MH 19E, 1G2 55 40
1666 VOLKSWAGEN JETTA 1595 1.6 84- 1984.01 - 1992.07 ABN, EZ, HM 19E, 1G2 75 55
1665 VOLKSWAGEN JETTA 1595 1.6 86- 1986.03 - 1991.10 RF 19E, 1G2 72 53
1664 VOLKSWAGEN JETTA 1595 1.6 86- 1986.10 - 1991.10 PN 19E, 1G2 70 51
1669 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 Kat 87- 1987.01 - 1991.10 PF 19E, 1G2 107 79
1668 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 Kat 87- 1987.08 - 1991.10 GX, RP 19E, 1G2 90 66
22575 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 Syncro 87- 1987.08 - 1988.07 RH 19E, 1G2 84 62
6052 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 Syncro 87- 1987.08 - 1988.12 RP 19E, 1G2 90 66
5031 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 Syncro 88- 1988.08 - 1991.07 1P 19E, 1G2 98 72
1671 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 16V 86- 1986.08 - 1991.10 PL 19E, 1G2 129 95
1672 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 16V 87- 1987.06 - 1989.12 KR 19E, 1G2 140 102
1670 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 84- 1984.01 - 1991.10 EV, GZ, PB 19E, 1G2 112 82
8052 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 84- 1984.08 - 1991.10 GU, GX, HV 19E, 1G2 90 66
27225 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 85- 1985.01 - 1988.07 HT, RV 19E, 1G2 105 77
8049 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 85- 1985.08 - 1987.10 RD 19E, 1G2 107 79
1667 VOLKSWAGEN JETTA 1781 1.8 86- 1986.08 - 1990.01 RH 19E, 1G2 84 62
1709 VOLKSWAGEN PASSAT 1595 1.6 88- 1988.02 - 1988.12 EZ 3A2, 35I 75 55
1708 VOLKSWAGEN PASSAT 1595 1.6 88- 1988.02 - 1991.09 1F, EZ 3A2, 35I 72 53
1907 VOLKSWAGEN PASSAT 1595 1.6 88- 1988.04 - 1988.12 EZ 3A5, 35I 75 55
1906 VOLKSWAGEN PASSAT 1595 1.6 88- 1988.04 - 1991.09 1F, EZ 3A5, 35I 72 53
6262 VOLKSWAGEN PASSAT 1781 1.8 16V 88- 1988.04 - 1989.12 KR 3A2, 35I 136 100
6263 VOLKSWAGEN PASSAT 1781 1.8 16V 88- 1988.04 - 1989.12 KR 3A5, 35I 136 100
1908 VOLKSWAGEN PASSAT 1781 1.8 88- 1988.04 - 1990.07 PF 3A5, 35I 107 79
1711 VOLKSWAGEN PASSAT 1781 1.8 88- 1988.04 - 1992.07 PB 3A2, 35I 112 82
1909 VOLKSWAGEN PASSAT 1781 1.8 88- 1988.04 - 1992.07 PB 3A5, 35I 112 82
1710 VOLKSWAGEN PASSAT 1781 1.8 88- 1988.04 - 1993.07 PF 3A2, 35I 107 79
21369 VOLKSWAGEN PASSAT 1781 1.8 G60 Syncro 89- 1989.09 - 1993.07 PF 3A2, 35I 107 79
1605 VOLKSWAGEN POLO 1043 1.0 Kat 89- 1989.08 - 1994.09 AAK, AAU, ACM 86C, 80 45 33
1956 VOLKSWAGEN POLO 1043 1.0 Kat 89- 1989.08 - 1994.09 AAK, AAU, ACM 86C, 80 45 33
8046 VOLKSWAGEN POLO 1043 1.0 85- 1985.08 - 1992.01 HZ 86C, 80 45 33
8047 VOLKSWAGEN POLO 1043 1.0 85- 1985.08 - 1992.01 HZ 86C, 80 45 33
1957 VOLKSWAGEN POLO 1272 1.3 Kat 87- 1987.07 - 1994.08 2G, AAV, MH, NZ 86C, 80 55 40
1604 VOLKSWAGEN POLO 1272 1.3 Kat 87- 1987.07 - 1994.09 2G, AAV, MH, NZ 86C, 80 55 40
1606 VOLKSWAGEN POLO 1272 1.3 Kat 89- 1989.10 - 1991.03 3F 86C, 80 75 55
1958 VOLKSWAGEN POLO 1272 1.3 Kat 89- 1989.10 - 1994.09 3F 86C, 80 75 55
8043 VOLKSWAGEN POLO 1272 1.3 83- 1983.08 - 1987.06 HK, MH 86C, 80 55 40
8044 VOLKSWAGEN POLO 1272 1.3 83- 1983.08 - 1988.07 HK, MH 86C, 80 55 40
17922 VOLKSWAGEN POLO 1272 1.3 91- 1991.03 - 1994.09 3F 86C, 80 78 57
1953 VOLKSWAGEN POLO 1272 1.3 G40 87- 1987.01 - 1990.08 PY 86C, 80 115 85
4843 VOLKSWAGEN POLO CLASSIC 1043 1.0 85- 1985.01 - 1994.09 AAK, AAU, HZ 86C, 80 45 33
4845 VOLKSWAGEN POLO CLASSIC 1272 1.3 Kat 87- 1987.07 - 1994.09 MH, NZ 86C, 80 55 40
8045 VOLKSWAGEN POLO CLASSIC 1272 1.3 85- 1985.01 - 1987.07 HK, MH 86C, 80 55 40
1744 VOLKSWAGEN SCIROCCO 1595 1.6 83- 1983.01 - 1989.12 EW 53B 75 55
1751 VOLKSWAGEN SCIROCCO 1781 1.8 16V 85- 1985.10 - 1989.07 KR 53B 139 102
1752 VOLKSWAGEN SCIROCCO 1781 1.8 16V 86- 1986.03 - 1992.07 PL 53B 129 95
1750 VOLKSWAGEN SCIROCCO 1781 1.8 82- 1982.08 - 1989.12 DX, EV, JJ, PB 53B 112 82
1748 VOLKSWAGEN SCIROCCO 1781 1.8 83- 1983.08 - 1992.07 EX 53B 90 66
1749 VOLKSWAGEN SCIROCCO 1781 1.8 85- 1985.11 - 1992.07 JH 53B 95 70
6305 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 1913 1.9 Syncro 84- 1984.11 - 1992.07 DG 78 57
6310 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 1913 1.9 Syncro 84- 1984.12 - 1992.07 DG 78 57
1852 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 1913 1.9 Syncro 85- 1985.02 - 1992.07 DG 78 57
1779 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 1913 1.9 82- 1982.08 - 1992.07 DF 60 44
1781 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 1913 1.9 82- 1982.08 - 1992.07 DG 78 57
10687 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 1913 1.9 82- 1982.08 - 1992.07 DG 78 57
10686 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 1913 1.9 82- 1982.09 - 1992.07 DF 60 44
1851 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 1913 1.9 82- 1982.10 - 1992.07 DF 60 44
6301 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 1913 1.9 82- 1982.10 - 1992.07 DG 78 57
11243 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2109 2.1 Syncro 86- 1986.10 - 1992.07 SR 87 64
11242 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2109 2.1 86- 1986.10 - 1992.07 SR 87 64
1847 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 Kat 89- 1989.06 - 1992.07 MV 95 70
1853 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 Syncro 85- 1985.08 - 1992.07 MV 95 70
1855 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 Syncro 85- 1985.08 - 1992.07 MV 95 70
6311 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 Syncro 85- 1985.08 - 1992.07 MV 95 70
1857 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 Syncro 86- 1986.01 - 1992.07 DJ 112 82
6307 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 Syncro 86- 1986.03 - 1992.07 DJ 112 82
6312 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 Syncro 86- 1986.03 - 1992.07 DJ 112 82
1804 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 85- 1985.08 - 1992.07 DJ 112 82
1802 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 85- 1985.08 - 1992.07 MV 95 70
1850 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 85- 1985.08 - 1992.07 MV 95 70
6309 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 85- 1985.08 - 1992.07 MV 95 70
10946 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 86- 1986.03 - 1992.07 DJ 112 82
10947 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 86- 1986.03 - 1992.07 DJ 112 82
1846 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 i 89- 1989.07 - 1992.07 SS 92 68
10949 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 i 89- 1989.07 - 1992.07 SS 92 68
10950 VOLKSWAGEN TRANSPORTER T3 2110 2.1 i 89- 1989.07 - 1992.07 SS 92 68

Ezekben van.

Ára a Bosch fajtának 14e huf (ennyiért tudom adni), a Siemens fajta viszont 140.000.- oszt csak annyi a különbség, hogy rá van szegecselve az alumán lapra. A kettő egymás kiváltója.
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Ford Capri 2.0 Pinto építés

Post by FEFE »

Itt egy újabb verzió. Ez már vákumos cumó. Motorcraft
Capri kék 047.jpg
Capri kék 047.jpg (114.7 KiB) Viewed 10865 times
Capri kék 044.jpg
Capri kék 044.jpg (110.56 KiB) Viewed 10865 times
Süninek :
Elején:
86GB-12A297-AB
611-1M04-28794
Hátulján: E6RF-12A653-BC


(Megkérem Bogyót vagy valaki illetékest hogy tegye át majd ezeket a gyújtás dolgokat a megfelelő helyre.)
Post Reply