Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Árpi »

Szép az öszhatás ezzel a fenivel ,grat!!! :ru:
Granada 1977 2.0i V6
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by daytona »

Süni wrote:Kíváncsi vagy a véleményemre? VÉGRE találtál z autódhoz illő felnit!! :ba:
Teljesen egyetertek!! Gratula a felnikhez, marha jol allnak rajta. Az osszkep a regi felnishez kepest osszehasonlithatatlan ;-)
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Pfúúú !!!!
Srácok , nem is tudjátok mennyire jól esik ilyet olvasni.
:lol: :smt010
Köszönöm
:ru:
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Hattyu »

Gratula, jó lett ;)
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Pudva »

Natalie Driver Gabe wrote:Pfúúú !!!!
Srácok , nem is tudjátok mennyire jól esik ilyet olvasni.
:lol: :smt010
Köszönöm
:ru:
Azé' ne bízza el magát Főnök :twisted: ;-)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Pudva wrote:Azé' ne bízza el magát Főnök :twisted: ;-)
Eszemben sincs.
Csak a jó szó mindig jól esik.
s azt nem mindig kap az ember. ;-)
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:
Pudva wrote:Azé' ne bízza el magát Főnök :twisted: ;-)
Eszemben sincs.
Csak a jó szó mindig jól esik.
s azt nem mindig kap az ember. ;-)
legalább most láthatod, hogy ha nem hülyeséget csinálsz, nem savazást kapsz válaszban...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Bogyo28 wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
Pudva wrote:Azé' ne bízza el magát Főnök :twisted: ;-)
Eszemben sincs.
Csak a jó szó mindig jól esik.
s azt nem mindig kap az ember. ;-)
legalább most láthatod, hogy ha nem hülyeséget csinálsz, nem savazást kapsz válaszban...
Nézőpont kérdése a hülyeség.
Minden embernek más-más a hozzáállása.
De azért Jólesik hogy nem csak az oltást kapja az ember.
Mindig is szélesített lemezfelnit szerettem volna rá
csak sajnos nem volt rá lehetőségem ezidáid.
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by TÉCSÉ »

Natalie Driver Gabe wrote:
Bogyo28 wrote:
legalább most láthatod, hogy ha nem hülyeséget csinálsz, nem savazást kapsz válaszban...
Nézőpont kérdése a hülyeség.
Minden embernek más-más a hozzáállása.
De azért Jólesik hogy nem csak az oltást kapja az ember.
Mindig is szélesített lemezfelnit szerettem volna rá
csak sajnos nem volt rá lehetőségem ezidáid.
A Zelnöknek minden szava arany :-P
Az kevésbé nézőpont , amikor TCSak Te vagy "helikopter" .... ;-)
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

TÉCSÉ wrote:Az kevésbé nézőpont , amikor TCSak Te vagy "helikopter" .... ;-)
Kolumbusnak sem hitték hogy a föld nem lapos.

Pedig igaza. ;-)
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by proteus »

Ez így, ebben a formában... :fcp63:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Hattyu »

proteus wrote:Ez így, ebben a formában... :fcp63:
Erről ez jutott eszembe :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=GpydZffmj_4" onclick="window.open(this.href);return false;
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

nekem is :lol: :mrgreen:
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Nitrobuster »

Bogyo28 wrote:Az a mázlitok, hogy nektek nem jött le a kerék mint szegény kollégának... egyébként én is csak onnan tudom hogy van ilyen, mert a tőcsavart is 2 féle menettel árulják, azt utánnanéztem:

http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=4672" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=4674" onclick="window.open(this.href);return false;
Az is mázli, hogy le tudták utánna szedni a kereket. Van ismerősöm akinek elforgott a tőcsavar ricnije a kerékagyban. Picit nehéz volt utánna leszedni a kereket.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Nitrobuster wrote: Az is mázli, hogy le tudták utánna szedni a kereket. Van ismerősöm akinek elforgott a tőcsavar ricnije a kerékagyban. Picit nehéz volt utánna leszedni a kereket.
Akkor kis kiegészítő a kerékcserés történetemhez:
Amíg a gumis elmerülve a önön tükörképében cserélte a kerekeimen a gumikat, közben én lázasan dolgoztam a töcsavarok kicserélésén.
Bal hátsónál indultunk s úgy haladtunk körbe, amerre az óra mutatólya szokott jobb helyeken.
Tőcsavar bronzkalapácsal kiüt ,új a helyére, kicsit bekocogtat, majd egy másik anyával +egy nagy alátéttel és némi légkulcsal behúz a tőcsavar az új helyére.
elöl is minden gond nélkül ment minden.
közben érkeztek sorra a kereke amiket bőszen tettem is a helyükre.
Elérkeztem a kerékcserés kalandom utolsó állomásához a jobb hátsó kerékhez.
Rendje módja szerint Pogácsa, féknyereg, tárcsa le, bronz kalapács elő .
Csatt!! Csatt!! Csatt!! Tooing !?!? :shock: :-? :h:
Akkor ütött belém a felismerés.
még anno amikor hidat cseréltem akkor vettem észre ,hogy az eggyik tőcsavaron mintha oda lenne "Pöttyölve" a féltengelyhez.
mint utólag kiderült ,Nem , mert csak valaki csinált egy gumót a féltengelyre, majd kicsit kiharapot a töcsavar lapos fejéből egy kicsit ,addig amí g az felült helyére de nem tudott elforogni.
Ugyanis a tőcsavar furata kicsit ki volt tágulva .
annyira nem hogy gáz legyen, De annyira igen hogy el tudjon fordulni a tőcsavar. :shock: :roll:
Ezért volt a TOINNG !! ugyanis a tőcsvar a millenium falkont megszégyenítő sebességel hagyta el a helyét.
kis agyalás után kiharaptam az új tőcsavarből egy hasonló falatot majd óvatosan a helyére kocogtattam.
még kaján elégedett vigyorral nyugtáztam magamban, hogy mintha kicsit feszesebben is álna mint a régi. Biztos jobban tartja magát. Hittem én ;-)
Tárcsa Nyereg vissza, kerék fel , csavarok fel, lékkulcs elő.
1 Vrumm TA tak ta tak ta tak ta tak
2 Vrumm TA tak ta tak ta tak ta tak
3 Vrumm TA tak ta tak ta tak ta tak
4. Vruuuuuuuuummmmmmmmmmm Semi tak tak
A töcsavar amit szétharapdáltam , s azt hittem olyan fickósan a helyén van , annyira faszán tartotta magát hogy letépte a "Pöttyölést"
Egy ideig csak pislogtam ,mint karácsonyi ponty a tecsós zacsiban.
Majd miután benéztem mögé s láttam mi történt , jót röhögtem.
s áldottam magam hogy tárcsa fékem van hátul.
Mert ha dob lett volna írtó csúnya cida lett volna belőle.
Ugyanis a tárcsa és a nyeregkonzol közt kb 7-10mm hézag van, annyi pont elég volt másnap az elektródának hogy kicsit megpöttyöljem a tőcsavart .
Amit így ki tudtam venni s rendesebbe tudtam rögzíteni.

A stroy lényege hogy az utolsó csavar volt a hunyó, és hogy borúmban ott volt a derű.
:mrgreen: :ba:
Last edited by Natalie Driver Gabe on Fri Mar 18, 2011 11:02 am, edited 1 time in total.
Post Reply