restaurálás

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: restaurálás

Post by Pudva »

Tibi wrote:
Pudva wrote:-1-ső próbálkozás:
a srác versenyautókat is készít, és két-három Capri is készül/készült már náluk!
odavittem az autót, körbevizsgálta, kellemesen elbeszélgettünk
500e forint munkadíj plusz anyag lenne...
Mire kérted az ajánlatot ?
úgy részletes ajánlatkérés nem volt, odavittem, hogy ki kellene lakatolni úgy, hogy utána tudjam vinni fényeztetni,
konkrét dolgokat nem részleteztünk, de a homokolás nincs benne az árban
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: restaurálás

Post by Tibi »

Azért kérdem mert nekem szemet ütött, hogy öccá' . Ezekben kasznimunkák vannak benne fénnyel ? Egyébként eljött az ideje úgy rendesen szétborítani ?
1980 Capri MK3
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: restaurálás

Post by Nitrobuster »

Ezek szerint a fekete caprik kezdenek először porladni. :D . Én most megfogadtam, hogy többet télen a caprival egy métert sem teszek meg.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: restaurálás

Post by vasparipa »

Pudva wrote:
Tibi wrote:
Pudva wrote:-1-ső próbálkozás:
a srác versenyautókat is készít, és két-három Capri is készül/készült már náluk!
odavittem az autót, körbevizsgálta, kellemesen elbeszélgettünk
500e forint munkadíj plusz anyag lenne...
Mire kérted az ajánlatot ?
úgy részletes ajánlatkérés nem volt, odavittem, hogy ki kellene lakatolni úgy, hogy utána tudjam vinni fényeztetni,
konkrét dolgokat nem részleteztünk, de a homokolás nincs benne az árban
Nekem tavaly 600eFt+ anyagot mondott egy autórestaurátor-bár szerintem az én autómon kb.: 14-szer annyi munka van, mint a tiéden. Ha érdekel, a számát meg tudom adni, egy próbát lehet, hogy megér. Ráadásul Turán lakik, és ismeri az autódat -látásból- mivel az is onnan származik.
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: restaurálás

Post by Pudva »

Tibi wrote:Azért kérdem mert nekem szemet ütött, hogy öccá' . Ezekben kasznimunkák vannak benne fénnyel ? Egyébként eljött az ideje úgy rendesen szétborítani ?
ebben ha jól értetem csak a kaszni munkák vannak benne... a fényezésről csak beszélgettünk!
igen azt gondolom most van rá időm, pénzem stb., hogy megcsináltassam az autót, s megint autó legyen legalább 10évig :)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: restaurálás

Post by Pudva »

vasparipa wrote:
Tibi wrote:
Pudva wrote:-1-ső próbálkozás:
a srác versenyautókat is készít, és két-három Capri is készül/készült már náluk!
odavittem az autót, körbevizsgálta, kellemesen elbeszélgettünk
500e forint munkadíj plusz anyag lenne...
Mire kérted az ajánlatot ?
úgy részletes ajánlatkérés nem volt, odavittem, hogy ki kellene lakatolni úgy, hogy utána tudjam vinni fényeztetni,
konkrét dolgokat nem részleteztünk, de a homokolás nincs benne az árban
Nekem tavaly 600eFt+ anyagot mondott egy autórestaurátor-bár szerintem az én autómon kb.: 14-szer annyi munka van, mint a tiéden. Ha érdekel, a számát meg tudom adni, egy próbát lehet, hogy megér. Ráadásul Turán lakik, és ismeri az autódat -látásból- mivel az is onnan származik.
Kérném a számát, Köszi! :)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: restaurálás

Post by Pudva »

Nitrobuster wrote:Ezek szerint a fekete caprik kezdenek először porladni. :D
ezek szerint :P
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: restaurálás

Post by TÉCSÉ »

Pudva wrote:
Nitrobuster wrote:Ezek szerint a fekete caprik kezdenek először porladni. :D
ezek szerint :P
Jaaah ... (az enyém annak számít ? 8) )
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Kassy
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Nov 04, 2007 5:04 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Piliscsaba

Re: restaurálás

Post by Kassy »

üdv! Mostmár az enyémnek is kész a kasznija heteken belül, és ugy néz ki 200-ba állt meg a munkadij.Ebbe szinta az egész alját kicserélte, ahol lehetett kimerevitette, és megerösitette a kasznit, nyulványok, 4 sárvédö átalakítás, nagy küszöbök, ajtók átalakítása stb, és persze mindenhol kiüregelve, és alvázvédve. Dorogon dolgozik a srác, ha érdekel valakit akinek nem sürgös a munka vállalja, csak neki ez másodállás, ugyhogy állapottól függöen honapokig huzodhat. Képek nálam.. :)
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: restaurálás

Post by Pudva »

Kassy wrote:üdv! Mostmár az enyémnek is kész a kasznija heteken belül, és ugy néz ki 200-ba állt meg a munkadij.Ebbe szinta az egész alját kicserélte, ahol lehetett kimerevitette, és megerösitette a kasznit, nyulványok, 4 sárvédö átalakítás, nagy küszöbök, ajtók átalakítása stb, és persze mindenhol kiüregelve, és alvázvédve. Dorogon dolgozik a srác, ha érdekel valakit akinek nem sürgös a munka vállalja, csak neki ez másodállás, ugyhogy állapottól függöen honapokig huzodhat. Képek nálam.. :)
kérném a számát és a címét is Köszi 8)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Kassy
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Nov 04, 2007 5:04 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Piliscsaba

Re: restaurálás

Post by Kassy »

Pudva wrote:
Kassy wrote:üdv! Mostmár az enyémnek is kész a kasznija heteken belül, és ugy néz ki 200-ba állt meg a munkadij.Ebbe szinta az egész alját kicserélte, ahol lehetett kimerevitette, és megerösitette a kasznit, nyulványok, 4 sárvédö átalakítás, nagy küszöbök, ajtók átalakítása stb, és persze mindenhol kiüregelve, és alvázvédve. Dorogon dolgozik a srác, ha érdekel valakit akinek nem sürgös a munka vállalja, csak neki ez másodállás, ugyhogy állapottól függöen honapokig huzodhat. Képek nálam.. :)
kérném a számát és a címét is Köszi 8)

Ment a száma privátban. A héten délután keresd... Egy felmérést, és árajánlatot mindenképp megér vele csináltatni, én már nagyon sok autot vittem neki és télleg korrekt.
Smt
szerszámadogató
Posts: 20
Joined: Sat Jul 04, 2009 3:48 pm

Re: restaurálás

Post by Smt »

Pudva a másik srác mennyit mondott?

Csak ha gondolod akkor írd le nem olyan fontos,csak érdekelne mennyire olcsó?
Köszönöm előre is.

T.Smt
User avatar
Kassy
márokosanistudnézni
Posts: 84
Joined: Sun Nov 04, 2007 5:04 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Piliscsaba

Re: restaurálás

Post by Kassy »

Smt wrote:Pudva a másik srác mennyit mondott?

Csak ha gondolod akkor írd le nem olyan fontos,csak érdekelne mennyire olcsó?
Köszönöm előre is.

T.Smt
Erre én is kiváncsi lennék, szerintem caprisok közt nem titok. Bár igy hogy az én kasznisomtól árajánlatot se kértél igy nincs összehasonlitási alap.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: restaurálás

Post by Pudva »

- második véglegesnek látszó próbálkozás:
a Turai restaurátor embernél jártunk, több mint 2óra megbeszélés után mondott egy 300e ft-os munkadíjat
ez már sokkal jobban tetszik :)
Jártunk annál a fényezőnél is aki anno csinálta az autóm... további részletek itt: http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... &start=135" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Smt
szerszámadogató
Posts: 20
Joined: Sat Jul 04, 2009 3:48 pm

Re: restaurálás

Post by Smt »

Az ár tényleg jónak mondható, ha végleg így marad.
Én sem tudtam volna "Látatlanba mondom" 220-250 alatt megoldani meg én igazán nem is vagyok restaurátor. Szeretek elképzeléseket,gondolatokat lemezből kidolgozni.
http://www.smt.sokoldal.hu/?oldal=bHYtaHagV8" onclick="window.open(this.href);return false;

Ez egy elég eredményes munkám,itt a gazdival voltak kisebb nagyobb gondok, de kész lett.
Post Reply