ANGOL ZÁSZLÓS Verda

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by Bogyo28 »

Süni wrote:Jelezném, hogy arról az autóról van. Pont. :wink:
Az nem valami bogár osztokörös ami neked van? :smt017 :smt017
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Franky
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Thu Jul 23, 2009 8:52 pm

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by Franky »

Hali!
Nos a zászló egyébként nem volt olcsó mulatság.Baráti áron(csak az anyag)az egyik nyomdász barátom csinálta 3 rétegü uv álló meg stb...anyagból.40e volt 3-éve.Sajna rosszúl tettük fel és egy idő utána nagyobb sebességnél megkezdte a tetejét a szél és egyszer le is kapta a felét.A következőt fényezni fogom de az még drágább:-((Ha gondolod FEFE küldök a lakatolási folyamatról is képeket.Most 2.8-as moci került bele?Mert legutóbb a neten úgy hírdették,hogy adnak hozzá egyet.Az a jó,hogy a 4hengeres mocija AF-es volt így bármit beletehetsz.Na ezért is sajnálom máá:-((Ja...Továbbra is keresek még egy Caprit:-))Vagy ha valaki tud Tauinus vagy Consul Coupet.Ui:FEFE:-))Hallgass a többiekre,tegyél rá déli zászlót.Ja és tegyél fel képet a mostani állapotról.Na csákány mindenkinek.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by Süni »

Bogyo28 wrote:
Süni wrote:Jelezném, hogy arról az autóról van. Pont. :wink:
Az nem valami bogár osztokörös ami neked van? :smt017 :smt017
Nem. Csak tudok olyat.
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by FEFE »

Franky wrote:Hali!
Nos a zászló egyébként nem volt olcsó mulatság.Baráti áron(csak az anyag)az egyik nyomdász barátom csinálta 3 rétegü uv álló meg stb...anyagból.40e volt 3-éve.Sajna rosszúl tettük fel és egy idő utána nagyobb sebességnél megkezdte a tetejét a szél és egyszer le is kapta a felét.A következőt fényezni fogom de az még drágább:-((Ha gondolod FEFE küldök a lakatolási folyamatról is képeket.Most 2.8-as moci került bele?Mert legutóbb a neten úgy hírdették,hogy adnak hozzá egyet.Az a jó,hogy a 4hengeres mocija AF-es volt így bármit beletehetsz.Na ezért is sajnálom máá:-((Ja...Továbbra is keresek még egy Caprit:-))Vagy ha valaki tud Tauinus vagy Consul Coupet.Ui:FEFE:-))Hallgass a többiekre,tegyél rá déli zászlót.Ja és tegyél fel képet a mostani állapotról.Na csákány mindenkinek.

Na ez lenne a kérdésem hogy az AF es motorszám az nálad került bele a motorcserénél?? Vagy még előtted?? Egyépként marad benne a 2.0 sor4!! Adtak hozzá egy 2.8 at is de az másba kell!! A Zászlón gondolkozom nekem itt Fehérváron a zászlóra 15-20 e mondtak de airbrush al!! Szerintem ez annyira nem rossz ár, bár még az embernek munkáját nem láttam!!

Mostani állapotról is rakok fel képeket főlleg hogy került bele már egykét cucc!!
Délután jelentkezem a képekkel!!
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by FEFE »

Na nem bírtam várni kimentem lőttem gyorsan róla pár képet!! :D
FEFE csajozós mkIII-ja 005.jpg
FEFE csajozós mkIII-ja 006.jpg
FEFE csajozós mkIII-ja 007.jpg
FEFE csajozós mkIII-ja 008.jpg
FEFE csajozós mkIII-ja 009.jpg
FEFE csajozós mkIII-ja 010.jpg
FEFE csajozós mkIII-ja 037.jpg
Éppen ma lett készen mert már nem volt az igazi a kuplung ezért megkapta az új tárcsát!! Amúgy a váltón és maga a motorblok tömbön kívül már szinte minden lett rajta cserélve!! :D

Mostani állás szerint 2.0 pinto 2db weber karbival nagyszelepes hengerfejjel parasztspeer el!!
Holnap megy az elektonikus bácsihoz és beköti az elektomos gyújtást!! :D

A fényezést és a lakatolást télen csináltuk itthon 2 hét alatt ezért az nem lett tökéletes!! :|
Franky
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Thu Jul 23, 2009 8:52 pm

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by Franky »

Nem lett rossz!Metálfény vagy sima akril?A lámpa érdekes de nem lehet rossz élőben.Én még a spojlert elől színre fújnám.A jobb hátsó kerékkel mi lett?Igen a motorszám már nálam is ilyen volt így vettem én is.A belseje is egész pofás.A régi lámpák megvannak még?Az angel eyes lámpa volt bömiből vagy mitől lett olyan sötét?Ha megvan érdekelne.Az a dupla karbi az elég ütős lehet.Amúgy is elég jól tuningolhatóak ezek a 4hengeresek.Alapból sem volt rossz azzal az 5-ös váltóval.Akitől még én vettem azt mondta,hogy ment vele 230-at.Én sosem próbáltam.160-170-nél többet nem mentem vele de nem nagyon forgott a motor 3000-3500nél többet ha jól emlékszem.Igazi hosszútávra való verda az 5-ös váltóval.Előre nem teszed vissza a lökőst?Egyébként örülök,hogy már jó kezekben van:-))Ha meguntad szólj:-))Majd jövök délután én is.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by Süni »

OFF Fefe ! Odaragadt a kezed a felkiáltójelhez ? :roll: 8) ON
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by FEFE »

Franky wrote:Nem lett rossz!Metálfény vagy sima akril?A lámpa érdekes de nem lehet rossz élőben.Én még a spojlert elől színre fújnám.A jobb hátsó kerékkel mi lett?Igen a motorszám már nálam is ilyen volt így vettem én is.A belseje is egész pofás.A régi lámpák megvannak még?Az angel eyes lámpa volt bömiből vagy mitől lett olyan sötét?Ha megvan érdekelne.Az a dupla karbi az elég ütős lehet.Amúgy is elég jól tuningolhatóak ezek a 4hengeresek.Alapból sem volt rossz azzal az 5-ös váltóval.Akitől még én vettem azt mondta,hogy ment vele 230-at.Én sosem próbáltam.160-170-nél többet nem mentem vele de nem nagyon forgott a motor 3000-3500nél többet ha jól emlékszem.Igazi hosszútávra való verda az 5-ös váltóval.Előre nem teszed vissza a lökőst?Egyébként örülök,hogy már jó kezekben van:-))Ha meguntad szólj:-))Majd jövök délután én is.
Akril de kevertettem bele a srácokkal egy kis ezüstport!!
A spoiler az direkt így jó! Minden kiegészítő elem fekete rajta + még jönnek rá majd a küszöb spoilerek meg a hátsó szoknya is valamikor csak most nincs kedvem üvegszálazni!! A régi körlámpák azok teljesen gyáriak voltak csak valami idióta lefújta őket valami festékkel. Sajnos már nincsenek meg a lámpák mert összetörtek a balesetnél! Lököst nem teszem vissza rá mert nekem nem jön be elöl!! Hát nem tudom hogy neked hogyan nem forgott 3000-3500 nél tovább, mikor benne volt a nagy vezérműtengely akkor 2. ba 120 km/h t ment 7500 as fordulatnál! De sajnos a moci már nem a legjobb, csodákat nem kell tőle várni már akkora válla van szegénynek. :cry:
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by FEFE »

Süni wrote:OFF Fefe ! Odaragadt a kezed a felkiáltójelhez ? :roll: 8) ON
Én is észrevettem már hogy mindenhova csak felkiáltójelet rakok de nem tudom miért, valahogy ez áll kézre :D

Megpróbálom magam átszoktatni majd a rendes mondatvégi írásjelekre.

Mondjuk a helyesírásomon is van mit javítani!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by Tibi »

vasparipa wrote:l-SÜN-SÜN-SÜN!!! :twisted: :twisted: :twisted:
:046: :046: :120: :120: :biglol:
1980 Capri MK3
Franky
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Thu Jul 23, 2009 8:52 pm

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by Franky »

Nem azt mondtam,hogy 3500 fordulattól nem pörgött jobban hanem ilyen fordulaton mentem 5-be 160-at kb ha jól emlékszem:-)))2-be 120-at mentem én is és amikor nálam volt betonon meg lehetett vele simán fordulni körbe.Ezt csak 1-2 alkalommal próbáltam mert nem erre való egy 4 hengeres tuning nélkül.Naaa baleset??Arról nem is írtál:-))
User avatar
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530
Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by capriv6 »

Franky wrote:Nem azt mondtam,hogy 3500 fordulattól nem pörgött jobban hanem ilyen fordulaton mentem 5-be 160-at kb ha jól emlékszem:-)))2-be 120-at mentem én is és amikor nálam volt betonon meg lehetett vele simán fordulni körbe.Ezt csak 1-2 alkalommal próbáltam mert nem erre való egy 4 hengeres tuning nélkül.Naaa baleset??Arról nem is írtál:-))


ford:3500
Váltó átét:0,82
Difi max lehet:3,09
krék kerület:1,9m kellett lenni!
az az 205 55 R15
205 50 R16
205 55 R14
kellett lennie
Igy mehettél 157km/h-val :idea:
Franky
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Thu Jul 23, 2009 8:52 pm

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by Franky »

Nekem hátúl 205/70x13 as volt.De már elég régen volt,amikor mentem vele így nem emlékszem pontosan,hogy 157-vagy 160volt.Arra emlékszem tisztán,hogy nem ment többet 160-nál mert el volt tömődve a karbim.Az ok:A kutyám szétrágta a motorháztető kárpítját azt a zajcsökkentőt és mikor visszatettem nem is gondoltam volna,hogy a motornak akkora szívása van,hogy beszipkázta apránként a levegőszűrőre azt a vattaszart,pedig csak egy tenyérnyi lyukat rágott rá.Utána már nem volt alkalmam,hogy kipróbáljam a végét mit bírna.Egyébként ha jól tudom egy sierra 5-ös váltó volt alatta.Nem tudom,hogy van e külömbség egy Granada 5-ös váltó és egy sierráé közt de az tuti,hogy nagyon hosszúak voltak a sebességek és ennyit mentem vele ilyen fordulaton.4000-ig nem ment fel na de min1.Jaaa...!Jut eszembe,mielőtt vita alakúl ki:-))4 hengeres volt és 6 hengeres ford szám volt benne.Talán itt a bibi:-)?Ez ebben a pillanatban jutott eszembe.
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by FEFE »

Franky wrote:Nekem hátúl 205/70x13 as volt.De már elég régen volt,amikor mentem vele így nem emlékszem pontosan,hogy 157-vagy 160volt.Arra emlékszem tisztán,hogy nem ment többet 160-nál mert el volt tömődve a karbim.Az ok:A kutyám szétrágta a motorháztető kárpítját azt a zajcsökkentőt és mikor visszatettem nem is gondoltam volna,hogy a motornak akkora szívása van,hogy beszipkázta apránként a levegőszűrőre azt a vattaszart,pedig csak egy tenyérnyi lyukat rágott rá.Utána már nem volt alkalmam,hogy kipróbáljam a végét mit bírna.Egyébként ha jól tudom egy sierra 5-ös váltó volt alatta.Nem tudom,hogy van e külömbség egy Granada 5-ös váltó és egy sierráé közt de az tuti,hogy nagyon hosszúak voltak a sebességek és ennyit mentem vele ilyen fordulaton.4000-ig nem ment fel na de min1.Jaaa...!Jut eszembe,mielőtt vita alakúl ki:-))4 hengeres volt és 6 hengeres ford szám volt benne.Talán itt a bibi:-)?Ez ebben a pillanatban jutott eszembe.
Én rögtön kicseréltem a műszeregységet mikor megvettem!! :D
Franky
szerszámadogató
Posts: 32
Joined: Thu Jul 23, 2009 8:52 pm

Re: ANGOL ZÁSZLÓS Verda

Post by Franky »

Már meg is szokta a szemem:-))Jól néz ki nagyon ezzel a kocka lámpával!:-)Csak valami jó kereket tegyél rá.Milett a bal hátsóval?Az nagyon nyúrga ami most rajta van:-)
Post Reply