Marci Caprija

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Marci Caprija

Post by szszaby »

Akkor jól sikerült az átalakítás. :ru:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Tibi »

Fasza, hogy így összeállt a vas, ha rendbe rakod a mocit akkor egész finoman fog menni :-) A gázpedálkar mókot pedig megtekintheted nálunk esetleg vagy fénykép is játszik ha úgy gondolod...
1980 Capri MK3
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Tibi wrote:Fasza, hogy így összeállt a vas, ha rendbe rakod a mocit akkor egész finoman fog menni :-) A gázpedálkar mókot pedig megtekintheted nálunk esetleg vagy fénykép is játszik ha úgy gondolod...
Jaja... én is azon gondolkodtam, h milyen jól mehetne, ha még kompresszióm is lenne... sztem pikkpakk kihozná a 160 lovat, és a 220 Nm-t. 8-)

A gázpedál mókot úgy csináltuk, mint ti, de nem lett jó, mert az MK3 gázpedálja minden bizonnyal más, mint az MK1-é. Nekem majd más bowden kell hozzá valszeg... v vmi nagyobb mók.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Tibi »

Pedig mintha annak is 3as pedálja lenne :-?

Ha az van, hogy hirtelen és csak "erőszakkal" ugrik át a holtponton és nem tudsz finoman indulni akkor a pucut kell arrébb tenni minden bizonnyal mert nem jó szögben húz a bowden.
1980 Capri MK3
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Na ma sikerült megcsinálnom a gázbowdent. Gyártottam hozzá egy kis gázkart a pillangószelepházra... méricskéletm, fúrtam, faragtam és az eredmény szinte tökéletes lett. Annyi, h most meg nagyon könnyű nyomni a gázt, alig van ellenállása a pedálnak... de végig jár és végre szép finoman el tudok vele indulni. :ba: Ezenkívül kapott egy új akksit, ez is kiváltképp jót tett az autónak.

Az akksicserétől féltem kicsit, h hogyan fog újra felállni az elektronika, de pöcc röff indult, és minden elsőre tökéletesen működött. Ma belecsavartam kb 60 km-t, mászkáltam mindenfele és nagyon jó, semmi baja, nagyon finoman megy meg minden, ugyh az autó ezen részével teljesen elégedett vagyok! 8-)

Egyébként nem mondtam, de a szakodgám időben kész lett, már megvan a bírálata is, csak még nem mentem el érte.

Egyébként a címe így hangzott: Ford Capri gépjármű üzemanyag-ellátó berendezésének korszerűsítése :-D

Akit esetleg érdekel, (Kálmi :-) ) h hogy nézett ki meg minden, az küldjön nekem egy emil címet és elküldöm, ha a gépen szívesen nézegeti. ;-)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

A majálisra többek között azért nem tudtam menni, mert az egyik legjobb barátom esküvőjére kellett készülöm...
P3292024p.JPG
P3292025p.JPG
P3292029p.JPG
Nagyjából 5-6 órán keresztül takarítottuk az autót ketten... :lol:
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Marci Caprija

Post by TÉCSÉ »

levelboss wrote:A majálisra többek között azért nem tudtam menni, mert az egyik legjobb barátom esküvőjére kellett készülöm...
P3292024p.JPG
P3292025p.JPG
P3292029p.JPG
Nagyjából 5-6 órán keresztül takarítottuk az autót ketten... :lol:
Igazolt hiányzás ;-)
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

No történt egy kis fejlemény, ami nem is annyira fejlemény, mint inkább karbantartás, de már muszáj volt.

Szétszedtük az egész hátsó hidat, az egyik féltengely végét, a függőleges részt, ahol a tőcsavarok vannak, azt megesztergáltuk kicsit, mert kicsit ütött. Kapott "új" jó fékdobokat, zsír új fékbetétekkel és kapott új diffi olajat. Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már, úgyhogy nem is baj, hogy lecseréltem.

Tegnap este, meg ma használtam az autót, és járóképes, jön-megy, megáll, fűt, hidegben indításkor lefullad, ha nem adok gázt... úgyhogy szinte tökéltetes! :lol:

Ez persze nem igaz, mert most még vár rá egy első fék, meg futómű felújítás, mert az igen halálos már, de szép lassan, remélem mihamarabb azt is megkapja! 8-)
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már
az pont olyan volt akkor mint a Tibi úr frissen cserélt racing olaja... :mrgreen:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

Bogyo28 wrote:
levelboss wrote:Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már
az pont olyan volt akkor mint a Tibi úr frissen cserélt racing olaja... :mrgreen:
Akkor az is igen csini lehetett! :-D
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Bogyo28 »

levelboss wrote:
Bogyo28 wrote:
levelboss wrote:Az olaj alja nagyon gusztustalan gány sár volt már
az pont olyan volt akkor mint a Tibi úr frissen cserélt racing olaja... :mrgreen:
Akkor az is igen csini lehetett! :-D
olyan méz - takony - sár keveréke szerü...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Tibi »

Bogyo28 wrote:olyan méz - takony - sár keveréke szerü...
persze, zsír új valvoline olaj volt az :mrgreen:
1980 Capri MK3
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Marci Caprija

Post by levelboss »

No kérem Uraim!

Az autó újra garázdálkodhat 2014 tavaszáig hivatalosan a szép magyar utakon!! 8-) :burn:

Kapott nagyon fain Granada - Saxo első fékeket, meg Granada főfékhengert is, így már a pedálon kívül egyik fékalkatrész sem gyári Capri... ami a hatásfokot nézve nem is baj. :-D
(ugyan kissé visít a fék, ha meg kell állni... de talán majd elmúlik. vagy nem.)

Most sürgősen megoldom még, h kevésbé legyen életveszélyes a nagynyomású AC miatt, meg az utastérbe szállingózó irdatlan kipuffogógáz - kartergáz miatt... aztán már jó is lesz. Már csak olcsóbb benzin kéne! :-D
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Re: Marci Caprija

Post by gigford »

Friss műszaki mindig nagy dolog :smt023
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Marci Caprija

Post by Tibi »

Majuniális :?:
Egyébként gratula !
1980 Capri MK3
Post Reply