daytona wrote:Tudom, a kipufogo olyan amilyen - az lett atszabva kicsit, ami volt is ra meg anno csinaltatva. Nem egy szep darab, de egyelore megteszi. A kardan viszont egyenesen all, a hardynal nincs szogelhajlas...ugyhogy maradt meg egy csomo dolog, amit meg kell huzni, vissza kell szerelni. De ha minden jol megy, a kovetkezo alkalom utan mar lesz probakor is.
Fura hogy a motortartókat csinálni kellett. Nekem 2.0V6é kb ugyanoda adta ki a motormagasságot mint neked.
kardán tényleg szépen áll. a felfüggesztő kasztnihoz bekötési ponjai sierráról vannak?
szép a világos bölcső is , de ha igazi ford motor akkor nem marad így
jól egyben van a verda alja is képek alapján
Nagyon sok mindenrol nem tudok irni, de a kocsiba visszakerult a szonyeg es az ulesek, bekerult a generator es a szijak. Cegesauto mizeria, munka, iskola, kutya es egyeb mas elfoglaltsagok miatt sajnos nem tudtam sokat haladni vele.
Viszont: ebayrol rendelt ultetorugoszett mar meg sem fog erkezni. Igy visszaternek oda, hogy coil over. Kell! Tenyleg kene, mert a kocsi ugy billeg a 40+ eves 4 hengeres rugokon, mint ahogy a rendes munkasember kocsmabol hazafele jovet.
Szoval kell bele coil over! Tudtok segiteni?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
daytona wrote:Nagyon sok mindenrol nem tudok irni, de a kocsiba visszakerult a szonyeg es az ulesek, bekerult a generator es a szijak. Cegesauto mizeria, munka, iskola, kutya es egyeb mas elfoglaltsagok miatt sajnos nem tudtam sokat haladni vele.
Viszont: ebayrol rendelt ultetorugoszett mar meg sem fog erkezni. Igy visszaternek oda, hogy coil over. Kell! Tenyleg kene, mert a kocsi ugy billeg a 40+ eves 4 hengeres rugokon, mint ahogy a rendes munkasember kocsmabol hazafele jovet.
Szoval kell bele coil over! Tudtok segiteni?
ja, coil-over nagyker leszek lassan. most megy egy adag a galvanizálókhoz, rugót is kellene már rendelni az angoloktól.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
daytona wrote:Akkor bevallalnal egy Taunus atalakitast? Mi kell hozza?
elsősorban némi idő, de a legfontosabb 2 kibontott gátló lenne, egy első meg egy hátsó, hogy megnézzük hogyan lehet megoldani, milyen hosszú menetes rész és rugó kell hozzá.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Hatso gatlom van kiszerelve, vannak elso lengokarok is: also es felso, ami kozott a rugo es a gatlo elhelyezkedik. Elso gatlom kibontva sajnos nincs...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
daytona wrote:Hatso gatlom van kiszerelve, vannak elso lengokarok is: also es felso, ami kozott a rugo es a gatlo elhelyezkedik. Elso gatlom kibontva sajnos nincs...
Nekem van első meg hátsó is gyári alig (30 évet) használt dobozban szerintem megegyezik a kombi meg a sedan (meg lehet az is sedan ami nekem van) majd megkeresem, úgyis végig kell túrnom a padlást és akkor el lehet kezdeni gondolkodni meg mérni. rugó meg az első lengőkarok kellenek a gondolatbűnhöz Bogyó?
Töcs wrote:
Nekem van első meg hátsó is gyári alig (30 évet) használt dobozban szerintem megegyezik a kombi meg a sedan (meg lehet az is sedan ami nekem van) majd megkeresem, úgyis végig kell túrnom a padlást és akkor el lehet kezdeni gondolkodni meg mérni. rugó meg az első lengőkarok kellenek a gondolatbűnhöz Bogyó?
kell egyszer külön a gátló meg a többi autóval együtt. Az lesz a legjobb.
Töcs wrote:
Nekem van első meg hátsó is gyári alig (30 évet) használt dobozban szerintem megegyezik a kombi meg a sedan (meg lehet az is sedan ami nekem van) majd megkeresem, úgyis végig kell túrnom a padlást és akkor el lehet kezdeni gondolkodni meg mérni. rugó meg az első lengőkarok kellenek a gondolatbűnhöz Bogyó?
kell egyszer külön a gátló meg a többi autóval együtt. Az lesz a legjobb.
lengőkar külön nem annyira jó, mert ha nincs befogatva a helyére akkor nehéz mérni. első körben kell a gátló, aztán tényleg egyszerübb az autón megnézni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
daytona wrote:Hat elmeletileg par heten belul menetkepes a kocsi, akkor at tudom vinni a sajat laban...
Nem kell hirtelen felindulásból áthoznod, Töcs postáskocsija kéznél van az meg elvileg ugyanaz. Jön még úgy is, hogy a kopogtató szellemeket kiűzzük belőle.