A forum látogatói álltal épített verdák...
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Wed Mar 16, 2011 1:02 pm
Natalie Driver Gabe wrote: adam wrote: - még mindig ráz a kormányom 70-90 között
- vmi érdekes kattogás van elől a hupliknál
Lehet hogy szálszakadt a gumid.
Gondolom rendesen ki van centírozva meg minden. Meg kellene nézetni.
A kattanásra is volna tippem.
Lehet, bár múltkor voltam gumisnál mert az egyiken eggyel több lyuk volt mint kéne. Megnézték, centírozták de semmi...
Tibi elvitte a 2 elsőt hogy tesztel vele, de a felrakásnál megbukott a mutatvány..
Ezért szólok, hogy ha valaki a sierrás OT-s féket akarja megcsinálni először próbálja ki a 13'' felnit, hogy felmegy-e egy átépített rendszerre.
Mert a wolfrace nem nagyon akarja..
Adam
Sosem lesz kész, csak alakul...
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Wed Mar 16, 2011 1:15 pm
adam wrote: Megnézték, centírozták de semmi...
Nekem is találkozó előtt volt centír meg futómű beállítás és rázott mint a kurvaélet. Valószínűleg gumicsere. Most a másik kerékkel alig rázott.
1980 Capri MK3
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Wed Mar 16, 2011 1:18 pm
Tibi wrote: adam wrote: Megnézték, centírozták de semmi...
Nekem is találkozó előtt volt centír meg futómű beállítás és rázott mint a kurvaélet. Valószínűleg gumicsere. Most a másik kerékkel alig rázott.
Gondoltam rá, csak a végső esetben cserélném le a fehér feliratos BFket ezért ki akarok zárni minden mást...
Sosem lesz kész, csak alakul...
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Wed Mar 16, 2011 5:02 pm
Az a spaniferes rugószerelés nem semmi. Amikor a rugót levettétek a gólyalábról, hogy vettétek le róla? Elrepülni nem repült azt látom, mert a másik képen megvannak a rugók.
Ford Capri MkI Essex
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Wed Mar 16, 2011 5:25 pm
szszaby wrote: Az a spaniferes rugószerelés nem semmi. Amikor a rugót levettétek a gólyalábról, hogy vettétek le róla? Elrepülni nem repült azt látom, mert a másik képen megvannak a rugók.
Foggal megtartottam
Krisz kölcsönadta a rúgóleszerelő műszerét, emiatt lett így leszedve..
Sosem lesz kész, csak alakul...
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908 Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD
Post
by SONI » Sat Mar 26, 2011 11:07 am
adam wrote: Most vasárnap meg kiborult pár cucc a kocsiból:
Szóval elkerülhetetlenül jön az új projekt....
Remélem valami rendes motort teszel bele végre
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Sat Mar 26, 2011 7:33 pm
Átállok a sötét oldalra
Sosem lesz kész, csak alakul...
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Sat Mar 26, 2011 7:50 pm
adam wrote: Átállok a sötét oldalra
Marad a V6 dikk ?
1980 Capri MK3
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Sat Mar 26, 2011 8:24 pm
Tibi wrote: adam wrote: Átállok a sötét oldalra
Marad a V6 dikk ?
Tudod te azt, hogy mi is épül.
(tegnap megjöttek a dugók
)
Sosem lesz kész, csak alakul...
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147 Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:
Post
by Süni » Sat Mar 26, 2011 8:35 pm
Tibi wrote: adam wrote: Átállok a sötét oldalra
Marad a V6 dikk ?
Most áll át a JÓ oldalra! ;)
A JÓ motorok hengerszáma maradéktalanul osztható 4-el!
(4, 8, 12, 16)
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Sat Mar 26, 2011 8:42 pm
Süni wrote: Tibi wrote: adam wrote: Átállok a sötét oldalra
Marad a V6 dikk ?
Most áll át a JÓ oldalra! ;)
A JÓ motorok hengerszáma maradéktalanul osztható 4-el!
(4, 8, 12, 16)
És nem dölöngélnek azok a hengerek
Sosem lesz kész, csak alakul...
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Sat Mar 26, 2011 8:42 pm
Süni wrote: A JÓ motorok hengerszáma maradéktalanul osztható 4-el!
(4, 8, 12, 16)
Felajánlanék az ateista úrnak egy karikát Tökölön a szlalom pályán. Adom a kulcsot.
Ádám,
mi a terv ? Mikor lenne a tesztkarika ?
1980 Capri MK3
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Sat Mar 26, 2011 8:48 pm
Tibi wrote: Ádám,
mi a terv ? Mikor lenne a tesztkarika ?
A terv h ma meglátok minél több italmérő helységet
Tesztkarikáról korai lenne beszélni, még hajtórudakat vadászunk ebayen.
De nem szeretnék a zöld méregzsákkal menni Tökölre
Sosem lesz kész, csak alakul...
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Sat Mar 26, 2011 8:51 pm
adam wrote:
És nem dölöngélnek azok a hengerek
Akkor libasoros moci?
Ford Capri MkI Essex
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Sat Mar 26, 2011 8:54 pm
adam wrote: De nem szeretnék a zöld méregzsákkal menni Tökölre
Még nem is láttam ,nagyon mérges ?
1980 Capri MK3