látni láttam de ilyen jó vidiót még nem láttam. Igen jól tolja!!!! Max respect!Bogyo28 wrote:mintha még nem láttad volna élőben eleget. 2.4 V6, 3 karbi, Slezák féle épített egyenesfogazásu kapcsolókörmös váltó, Slezák féle torsen sperr, Sunya és Jatis ex fékjei (elöl saxo hátul escort tárcsa), angol lengőkar, Én féle toronycsapágy, Poli és danamit szilentek, FIA gépkönyves. Hubi a pályanapon is ott volt, pont azon csodálkoztam, hogy amikor a sierra alatt feküdtem a váltó cserénél, kértem pár dolgot, és valami ismeretlen lábat láttam a kocsi mellett aki adta a szerszámokat, hát a Hubi volt. Jó arc egyébként.Töcs wrote:Király!!!
Mit tudni műszakilag az autóról?
sperr? fék? futómű? motor 2.3?
Fék kevésnek tűnik mondjuk, azt hittem a gyári, bár gondolom az szarrá melegedne 2 kanyar után.
Spert nem tudtam hogy van.
Meg nekem 2,3 rémlett. Mi ez a 2,4? felfúrt 2,3 vagy 2,4 efi féle blokk karbival?
hátsó futóműve eléggé beton, ott van valami okosság vagy plussz kitámasztás?