Szerintetek???

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: Szerintetek???

Post by vasparipa »

Peti wrote:Mennyire gáz átfúratni 4x100-as felnit 4x108-ra? Nem akarnék nyomtávot szélesíteni...
NÓ MÓKING!!! Átfúrni nem olyan gáz...utána használni már annál inkább. Módosítsd a kerékagyat inkább ( ahogyan aztat a Porky- gyerek is tette )...szerintem. :roll:
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Peti »

És Ő hogyan tette?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: Szerintetek???

Post by vasparipa »

Peti wrote:És Ő hogyan tette?
A négy gyári tőcsavart kivették, és ezek közé fúratott nágy lyukat 114,3-as osztókörre ( ha jól tudom ). Ezzel a módszerrel 4x100-ra is át lehet alakítani.
Egyébként képekkel dokumentálta is itten a fórumon...valahol.
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Szerintetek???

Post by Tibi »

vasparipa wrote:
Peti wrote:Mennyire gáz átfúratni 4x100-as felnit 4x108-ra? Nem akarnék nyomtávot szélesíteni...
NÓ MÓKING!!! Átfúrni nem olyan gáz...utána használni már annál inkább. Módosítsd a kerékagyat inkább ( ahogyan aztat a Porky- gyerek is tette )...szerintem. :roll:
áááá, rá kell hegeszteni a felnit oszt jóvan.

na megyek kávézni ....
1980 Capri MK3
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Peti »

vasparipa wrote:
Peti wrote:És Ő hogyan tette?
A négy gyári tőcsavart kivették, és ezek közé fúratott nágy lyukat 114,3-as osztókörre ( ha jól tudom ).
Köszi, akkor én is ezt fogom inkább tenni!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Szerintetek???

Post by TÉCSÉ »

Tibi wrote:
vasparipa wrote:
Peti wrote:Mennyire gáz átfúratni 4x100-as felnit 4x108-ra? Nem akarnék nyomtávot szélesíteni...
NÓ MÓKING!!! Átfúrni nem olyan gáz...utána használni már annál inkább. Módosítsd a kerékagyat inkább ( ahogyan aztat a Porky- gyerek is tette )...szerintem. :roll:
áááá, rá kell hegeszteni a felnit oszt jóvan.

na megyek kávézni ....
Az oldhatatlan kötés - én inkább a popszegecset , vagy a kábelkötegelőt javaslom :laza:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Szerintetek???

Post by Tibi »

TÉCSÉ wrote: Az oldhatatlan kötés - én inkább a popszegecset , vagy a kábelkötegelőt javaslom :laza:
:mrgreen:

van itt villanyszerelésben jártas kolléga, hátha próbálta már a kötegelőt :oops: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Szerintetek???

Post by Bogyo28 »

vasparipa wrote:
Peti wrote:És Ő hogyan tette?
A négy gyári tőcsavart kivették, és ezek közé fúratott nágy lyukat 114,3-as osztókörre ( ha jól tudom ). Ezzel a módszerrel 4x100-ra is át lehet alakítani.
Egyébként képekkel dokumentálta is itten a fórumon...valahol.
igy van, az első agyak lettek átfurva 4x 114,3-ra, igy elöl pogi nélkül van fenn a felni. hátul pogi van, mert ott jól áll neki, de azt is át lehetne furni. felnit én sem furnék meg más méretre, mert nem biztos hogy szép lesz, na meg hogy jó is????
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Szerintetek???

Post by Hattyu »

Hogy miket nem tanul az ember ;-)
A Főnök mindent tud :pia:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Szerintetek???

Post by Bogyo28 »

képekkel illusztrálva a Do It Yourself / Fék / Első hűtött tárcsa topik 16. oldalán....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Szerintetek???

Post by Peti »

Kössz!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Szerintetek???

Post by levelboss »

Kivételesen ide öntöm a panaszkodásomat az autóval kapcsolatban, mert a kérdés az, h mi lehet a baj szerintetek???

1. Ha a bal oldali kerekekkel rámegyek rázós úthibákra, akkor csörög-zörög valami, mintha mondjuk a hátsó keréktől jönne a hang, mintha vmi nagyon lelazult alkatrész verődne a másikhoz. A kerék nem lóg, nem is tudna hova. Meg is van húzva... a futóműből honnan jöhetne egyáltalán hang?

2. Még mindig a ciripelés a motortérből. Leginkább üzemmeleg állapotban jön elő, alapjáraton is, de teljesen random, hullámzó erősséggel. Sokszor semmi, aztán egyszer csak jön. A motortérbe hajolva, mintha a motor hátuljától jönne a hang, ahol a gyújtáselosztó van, de nem hisszük, h abból jöhetne ilyen hang, ma megnézte egy autószerelő barátom is. Esetleg netalántán fordulatszámmérő spirál? Hol jön az, én azt sem tudom...?

3. Ma nagyon megörültem, h végre egy kis halk durmolást is hallottam alapjáraton a kuplung alap állapotában. Kinyomáskor megszűnt. Papi cserélte le anno a kinyomócsapágyat, azóta nem mentem mondjuk 600 km-nél többet vele. Hm?

4. Elinduljak vele holnap vidékre?? :mrgreen:

Ha akarjátok átrakhatjátok az egészet az én épülős topikomba, ha nem idevalónak gondoljátok.
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Szerintetek???

Post by FEFE »

levelboss wrote:Kivételesen ide öntöm a panaszkodásomat az autóval kapcsolatban, mert a kérdés az, h mi lehet a baj szerintetek???

1. Ha a bal oldali kerekekkel rámegyek rázós úthibákra, akkor csörög-zörög valami, mintha mondjuk a hátsó keréktől jönne a hang, mintha vmi nagyon lelazult alkatrész verődne a másikhoz. A kerék nem lóg, nem is tudna hova. Meg is van húzva... a futóműből honnan jöhetne egyáltalán hang?

2. Még mindig a ciripelés a motortérből. Leginkább üzemmeleg állapotban jön elő, alapjáraton is, de teljesen random, hullámzó erősséggel. Sokszor semmi, aztán egyszer csak jön. A motortérbe hajolva, mintha a motor hátuljától jönne a hang, ahol a gyújtáselosztó van, de nem hisszük, h abból jöhetne ilyen hang, ma megnézte egy autószerelő barátom is. Esetleg netalántán fordulatszámmérő spirál? Hol jön az, én azt sem tudom...?

3. Ma nagyon megörültem, h végre egy kis halk durmolást is hallottam alapjáraton a kuplung alap állapotában. Kinyomáskor megszűnt. Papi cserélte le anno a kinyomócsapágyat, azóta nem mentem mondjuk 600 km-nél többet vele. Hm?

4. Elinduljak vele holnap vidékre?? :mrgreen:

Ha akarjátok átrakhatjátok az egészet az én épülős topikomba, ha nem idevalónak gondoljátok.
Ilyet nem fogsz találni!
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Szerintetek???

Post by levelboss »

FEFE wrote:
levelboss wrote:Kivételesen ide öntöm a panaszkodásomat az autóval kapcsolatban, mert a kérdés az, h mi lehet a baj szerintetek???

1. Ha a bal oldali kerekekkel rámegyek rázós úthibákra, akkor csörög-zörög valami, mintha mondjuk a hátsó keréktől jönne a hang, mintha vmi nagyon lelazult alkatrész verődne a másikhoz. A kerék nem lóg, nem is tudna hova. Meg is van húzva... a futóműből honnan jöhetne egyáltalán hang?

2. Még mindig a ciripelés a motortérből. Leginkább üzemmeleg állapotban jön elő, alapjáraton is, de teljesen random, hullámzó erősséggel. Sokszor semmi, aztán egyszer csak jön. A motortérbe hajolva, mintha a motor hátuljától jönne a hang, ahol a gyújtáselosztó van, de nem hisszük, h abból jöhetne ilyen hang, ma megnézte egy autószerelő barátom is. Esetleg netalántán fordulatszámmérő spirál? Hol jön az, én azt sem tudom...?

3. Ma nagyon megörültem, h végre egy kis halk durmolást is hallottam alapjáraton a kuplung alap állapotában. Kinyomáskor megszűnt. Papi cserélte le anno a kinyomócsapágyat, azóta nem mentem mondjuk 600 km-nél többet vele. Hm?

4. Elinduljak vele holnap vidékre?? :mrgreen:

Ha akarjátok átrakhatjátok az egészet az én épülős topikomba, ha nem idevalónak gondoljátok.
Ilyet nem fogsz találni!
Akkor az hogy működik az?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Szerintetek???

Post by FEFE »

levelboss wrote:
FEFE wrote:
levelboss wrote:Kivételesen ide öntöm a panaszkodásomat az autóval kapcsolatban, mert a kérdés az, h mi lehet a baj szerintetek???

1. Ha a bal oldali kerekekkel rámegyek rázós úthibákra, akkor csörög-zörög valami, mintha mondjuk a hátsó keréktől jönne a hang, mintha vmi nagyon lelazult alkatrész verődne a másikhoz. A kerék nem lóg, nem is tudna hova. Meg is van húzva... a futóműből honnan jöhetne egyáltalán hang?

2. Még mindig a ciripelés a motortérből. Leginkább üzemmeleg állapotban jön elő, alapjáraton is, de teljesen random, hullámzó erősséggel. Sokszor semmi, aztán egyszer csak jön. A motortérbe hajolva, mintha a motor hátuljától jönne a hang, ahol a gyújtáselosztó van, de nem hisszük, h abból jöhetne ilyen hang, ma megnézte egy autószerelő barátom is. Esetleg netalántán fordulatszámmérő spirál? Hol jön az, én azt sem tudom...?

3. Ma nagyon megörültem, h végre egy kis halk durmolást is hallottam alapjáraton a kuplung alap állapotában. Kinyomáskor megszűnt. Papi cserélte le anno a kinyomócsapágyat, azóta nem mentem mondjuk 600 km-nél többet vele. Hm?

4. Elinduljak vele holnap vidékre?? :mrgreen:

Ha akarjátok átrakhatjátok az egészet az én épülős topikomba, ha nem idevalónak gondoljátok.
Ilyet nem fogsz találni!
Akkor az hogy működik az?
Pontosan én sem tudom,de valami elektronyos módon, bogyóbá biztos elbalettozza neked hogyan működik.
Post Reply